آرشیو شهریور ماه 1400

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

چگونه مشكلات رايج در سئو تكنيكال سايت هاي فروشگاهي را برطرف كنيم؟

۲۲ بازديد

اختلال: خيل عظيم صفحه هاي وبسايت
وجود صدها و شايد هزاران ورقه در تارنما هاي فروشگاهي يك اختلال سئو در مشهد بسيار رايج ميباشد. خيلي وقت ها اين خلل سبب به ساخت محتواهاي تكراري نيز مي‌شود و عمل را براي با صرفه كردن فروشگاه آنلاين سخت مي نمايد.چرا واقعه مي افتد؟
برخي از تارنما هاي فروشگاهي توليدها بسيار متنوعي دارا‌هستند و از آنجاييكه اين محصول ها متنوع نياز به ساخت و ساز محتوا منحصر و منحصر دارا‌هستند، صفحه ها مختلفي از تارنما را به خويش تخصيص مي‌دهند. همينطور در بعضي از مواقع براي يك نوع كالا يك‌سري سبك متفاوت (به عنوان مثال 10 سايز متفاوت براي يك كفش) وجود داراست كه هريك از اين سايز ها نشاني (URL) اختصاصي به خويش را خواهند داشت.چطور اين اختلال را برطرف كنيم؟
در صدر صفحاتي از محصول ها خويش را كه هيچ سيرتكامل فروشي حتي‌د‌ر طي سال نيز ندارند را حذف نمائيد. طبق ضابطه پارتو (Pareto Low) 80 درصد از درآمد مدام از 20 درصد سرويس ها يا اين كه توليدها مي‌آيد و اين زمينه در سايت هاي فروشگاهي نيز درستي مي نمايد.
پيش از آنكه شيت اي را حذف نمائيد به گوگل آناليتيكس تارنما رجوع كنيد و مطمئن گرديد اين صفحه هاي ترافيك بسيار پاييني دارا هستند.
pages-with-no-users
در صورتيكه يك برگه براي شما هيچ كاربري را به وبسايت نمي آورد پس كاربرد آن دقيقا چه مي‌باشد؟ در بعضي از وبسايت ها اين سيرتكامل صفحه ها 5 تا 10 درصد تمام صفحه ها وب سايت را مشمول مي‌شوند و در برخي ديگر از تارنما هاي ديگر اين مقدار به بيشتر از 50 درصد نيز مي‌رسد.
بعد از حذف اين صفحه هاي وقت آن ميباشد كه بر روي seo هر چه بيشتر صفحه ها مانده فعاليت فرماييد.خلل: محتوا تكراري
محتوا تكراري نيز يكي‌از ايرادات رايج در تارنما هايي با فروش اينترنتي ميباشد و ممكن ميباشد وبسايت شمارا با جريمه الگوريتم پاندا گوگل رو به رو نمايد.
ولي خوشبختانه شما مي‌توانيد از اين ايراد با ياري ساخت و ساز محتوا اختصاصي و استعمال از تگ هاي كنونيكال (Canonical Tags) دوري فرمائيد.چرا واقعه مي افتد؟
عارضه ها متعددي وجود داراست كه سبب ساز تجمع محتواي تكراري در سايت هاي فروشگاهي مي‌گردد كه در اينجا ما به 3 تا از مهمترين آنان اشاره ميكنيم:
مثلا در صورتي‌كه شما وارد يك ورقه ي مال مانند عكس پايين گرديد در شكل غربال كردن لپ تاپ ها، يك نشاني (URL) منحصربه‌فرد ساخت و ساز ميگردد كه با ايندكس شدن اين نشاني ها، تارنما شما با نقص‌ محتواي تكراي رو به رو ميگردد.
استعمال از غربال در تيم بندي صفحه ها سبب ساز نشاني تكراري مي گرددبه چه شكل اين اختلال را برطرف كنيم؟
براي حل اين نقص‌ بايستي در آغاز در همه صفحاتي كه براي تارنما شما ترافيكي نمي آورند و سبب توليد محتواي تكراري مي گردند، تگ نوايندكس (noindex) بيندازيد.
مثلا در صورتيكه در مغازه شما با غربال كردن خصوصيت هاي فرآورده در تيم بندي، نشاني هاي گوناگون ساخت ميگردد، شما مي‌توانيد از تگ جديد ايندكس براي آن صفحه ها به كار گيري فرمائيد. بعداز آنكه اين سيرتكامل صفحه ها را تگ نوايندكس انداختيد فرصت آن مي‌رسد كه از تگ كنونيكال (rel=”canonical”) درين صفحه هاي با محتواي تكراري استعمال فرمائيد.
تگ كنونيكال به گوگل ميگويد كه‌اين صفحه هاي دارنده محتوا اسكن يا اين كه با تغيير‌و تحول بسيار جزئي نسبت به شيت ي مهم مي باشند و گوگل درين مجال متوجه مي گردد كه با اين برگه دارنده تگ كنونيكال نبايد مانند يك شيت يونيك خوي نمايد.

نحوه ي بررسي سئو سايت كه از آن چيزي نمي دانيد

۲۶ بازديد

فرآيند محاسبه بدون نقص بهينه سازي وبسايت
فرايند ارزيابي بهينه سازي وبسايت به چه شكل ميباشد؟ در صدر، پروسه سئو در مشهد مرور seo وب سايت را به نظارت سه فاكتور اساسي تقسيم مي كنيم. اين سه فاكتور،تاثير مهمي ‌بر سئوي تارنما شما دارا‌هستند.
محاسبه بهينه سازي داخلي On-page بهينه سازيارزيابي سئوي آف پيج Off-page بهينه سازيچك وب سايت از حيث seo تكنيكال
ارزيابي seo داخلي يا اين كه on-page وب سايت
سئو محتواي صفحه ها وبسايت را بهينه سازي داخلي مي‌نامند. غرض ما هم اين ميباشد كه موتورهاي كاوش، به راحتي بتوانند محتواي مو جود در شيت را ادراك نمايند. به عبارت ديگر،اين استراتژي به موتورهاي كاوش امداد مي‌نمايد تا به راحتي محتواي صفحه هاي وبسايت شمارا ايندكس كرده و آن‌ها‌را طبقه بندي نمايند. بهينه سازي داخلي به محتواي تارنما و ساختار فعلي آن ميپردازد.وجود تايتل seo و متا دسكريپشن در صفحه هاي
تگ تايتل و توضيحات متا براي گوگل بسيار اصلي ميباشد و در نتيجه ها كاوش چشم ميگردد. اين توضيحات داده ها بيشتري درباره ي محتواي ورقه متبوع ارائه مي‌نمايد. به توضيحات متا، مانند يك مجال تبليغاتي براي يوزرها در لحاظ بگيريد. اين توضيحات بايستي به شكلي باشد كه آنان‌را تشويق به ورود به وب سايت شما نمايد. تمامي صفحه هاي مي بايست دارنده اين دو تگ باشند. در نوشته‌ي‌علمي توضيحات متا چه مي باشد بيشتر دراين مورد بخوانيد.نظارت عبارات كليدي هر كاغذ
لغات كليدي مهمترين نصيب متن وب سايت مي‌باشند و محاسبه آنان فاكتور اساسي روند آناليز كردن seo وب سايت ميباشد. به كار گيري از لغات كليدي اساسي، در گزاره نخستين، در به عبارتي در آغاز قضيه و جهت متن را مشخص و معلوم مي‌نمايد. موتورهاي كاوش در پي عبارات كليدي و عباراتي مي‌باشند كه توضيحاتي در زمينه‌ي محتواي شما و نوع اطلاعاتي كه قرار ميباشد ارائه نمايند. در محاسبه كلمه و واژه كليدي هر شيت مطمئن گرديد هر ورقه صرفا دارنده يك كلمه و واژه كليدي ميباشد

سئو چيست؟ آموزش كامل مفاهيم SEO + چك‌ليست

۲۴ بازديد

seo گروه‌اي از امور براي بهبود مرتبه وب سايت در نتيجه ها سئو در مشهد جستجوي گوگل ميباشد. سايتي كه روي seo آن عمل نكرده‌اند مثل انساني ميباشد كه تهِ چاهي بدون نور گير افتاده و هرچقدر فرياد مي زند كسي صدايش را نمي‌شنود.
وبسايتي كه در حاصل ابتدا يا اين كه دست‌كم شيت نخستين نتايح كاوش چشم نمي شود دقيقاً شرايط مشابهي با آدم گير افتاده ته چاه داراست.

پاسخ دادن به پرسش بهينه سازي چه است سهل وآسان ميباشد البته فارغ از استحضار از نكات و طرز‌هاي آن، بهينه سازي را در ذهنيت شما به يك افسانه تبديل خواهد شد. بهينه سازي به هيچ وجهً افسانه وجود ندارد. در واقع seo اصول و تكنيك‌هايي ميباشد كه هركسي قادر است خاطر بگيرد.
پس با تلاوت اين نوشته ي علمي اولاً يك نماي كلي از seo را مي بينيد و دوماً ديگر كسي نمي‌تواند با كلام از seo سرتان كلاه بگذارد.
درين نوشته‌ي‌علمي در رابطه تكنيك‌هاي متعدد seo (يعني كلاه سپيد، كلاه سياه و كلاه خاكستري) كلام ميزنيم، با seo داخلي و فرنگي و نكات اصلي هرمورد آشنا مي‌شويم. در نقطه پايان ليستي از الگوريتم‌هاي اساسي گوگل را آورده‌ايم و يك فولدر محاسبه‌ليست seo براي شما فراهم كرده‌ايم.
سفارش مي كنم همين اكنون يا اين كه پس از مطالعۀ اين نوشته‌ي‌علمي محاسبه‌ليست seo كه در نقطه پايان براي شما گذارده‌ايم را دانلود نمائيد و درصورتي كه امكانش بود پرينت بگيريد. با اين تحليل‌ليست مي توانيد به طور منظم شغل هاي سئوي سايتتان را اعمال دهيد و بعد از نقطه پايان هر قسمت آن را نماد بزنيد.اين seo يعني چي آخرش؟

اذن دهيد يك راست بروم رمز اصل مقاله و تعريف و تمجيد سادۀ بهينه سازي (بهينه سازي) را به شما بيان‌كنم. كلمۀ سئو از كنار هم قرار دادن حروف اوليه لغت ها Search Engine Optimization گرفته گرديده‌است. Search Engine Optimization يعني چه؟ يعني:
«seo براي موتورهاي كاوش»

چك ليست سئو – سئو داخلي سايت

۲۴ بازديد

درحال حاضر كه ذيل تشكيل داد مطلوب و محتواي كارآمد داريد ما يحتاج ميباشد پيرو ارزيابي ليست seo ۲۰۲۱، به تعدادي گزينه از بهينه سازي داخلي اينترنت‌وبسايت سئو در مشهد هم بپردازيد:۲۰- سئو نشاني صفحه ها را به خيال بسپاريد.
بعداز ساخت و ساز هر برگه در اينترنت‌وبسايت خويش بدين دو پرسش جواب دهيد. در‌صورتي‌كه جواب هر ۲ پرسش مثبت بود پس url قابل قبولي براي كاغذ در لحاظ گرفته‌ايد.
آيا نشاني اين برگه به اندازه كافي كوتاه ميباشد؟آيا نشاني ورقه قضيه محتوا را رفلكس مي‌نمايد؟
به طبعً urlهايي همانند موردها تحت نمي‌تواند به ۲ پرسش گذشته جواب مثبت دهند:
۲۱- از تگ تيتر ديدني به كار گيري فرماييد.از تگ تيتر جالب استعمال فرمائيد.
براي هر برگه از تارنما، يك تيتر h1 جالب درج فرمائيد. البته اين صرفا تيتر جان دار در وب سايت شما وجود ندارد. يك تگ تيتر (title tag) هم وجود داراست كه در وب سايت علامت داده نميشود البته در حاصل كاوش از آن به كار گيري شود. اين تيتر قادر است آمار كليك در نتيجه ها كاوش را پايين تاثير قرار دهد.۲۲- از متا دسكريپشن خلاقانه استعمال فرماييد.
meta description يا اين كه تگ توضيحات دقيقا تحت title tag در حاصل كاوش چشم مي گردد. براي ارتقا شانس كليك خويش همت فرمائيد در‌اين تگ عباراتي كمتر از ۱۲۰ كلمه و واژه بنويسيد. و از كلمه و واژه كليدي در آن به كارگيري فرماييد.۲۳- از كدهاي اسكيما به كارگيري نماييد.
كدهاي اسيكما به موتورهاي كاوش امداد مي‌نمايند تا ظريف‌خيس محتواي شمارا فهم و شعور نمايند. همينطور اين كدها گهگاه در نتيجه ها گوگل اكران داده ميگردند كه مي توانند در ارتقا نرخ كليك اثر گذار باشند.كدهاي اسكيما در seo
در تصوير بالا مثال‌اي از اين كدها را مشاهده مي كنيد كه به ياري پلاگين AS-FAQ تاسيس شده است.
۲۴- لينك و پيوند سازي داخلي را دور از شوخي بگيريد.
وجود پيوند‌هاي داخلي در وب سايت منجر مي گردند كه خزنده‌هاي موتورهاي كاوش به سادگي به همگي صفحه هاي تارنما شما دسترسي داشته باشند و پيداكردن صفحه هاي متفاوت آسوده‌خيس باشد. همينطور موجب ارتقاء مجال بازديد مخاطب مي‌گردد كه‌اين مورد هم در صدر بردن اعتبار وبسايت شما اثرگذار ميباشد.

4 ابزار CRO جهت بهبود سئو

۲۵ بازديد

يكي‌از مهمترين KPI ها براي توفيق يك بيزنس و همينطور برگشت سئو در مشهد سرمايه در يك كمپاني سئو نرخ تبديل ميباشد. در سئو نرخ تبديل،ارزيابي قيف فروش (Sales Funnel) و هدف ها بيزنس، مي‌تواند مارا به نقاط قوت و ضعف وب سايت خويش پي واقف نمايد. CRO، نسبت مشتري ها به تعداد تمام بازديدكنندگان يك وبسايت است.
آيا تا به اكنون انديشه نموده ايد كه واژه تبديل به چه معناست!؟ مراد از تبديل ، اعملي ميباشد كه شما رغبت داريد تحت عنوان بازديدكننده تارنما آن را ايفا دهند. اين مبادرت دربرگيرنده كليك بي آلايش روي بخشي از وبسايت ، مالامال كردن يك فرم يا اين كه حتي خريد يك متاع ميباشد. هر تجارت معمولا با ياري سئو نرخ تبديل ممكن ميباشد به همگي يا اين كه هريك از اين هدف ها بپردازند.
معنا كلي از نرخ تبديل اين ميباشد همانگونه كه در حيث داريم اقدامات و شغل بازديدكنندگان در دور و بر سايت باشد . به عبارت ديگر شما ديدكنندگان را به سمت مرحله خريد .با پياده سازي استراتژي هاي بازاريابي و تزريق به موقع محتواي مطلوب، راهي مي‌كنيد.
4 ابزار CRO جهت بهبود بهينه سازيحق تقدم با كدام ميباشد CRO يا اين كه نخستين seo؟
پيش از پرداختن به مورد ابزار CRO جهت بهبود بهينه سازي، در‌اين ارتباط سخن ميكنيم.
ماجراي seo و CRO هم مثل قصه “نخستين مرغ بود يا اين كه تخم مرغ” ميباشد، يعني نمي اقتدار به راحتي ذكر كرد كدام يك حق تقدم بيشتري داراست:
آيا بايستي نخستين بر روي جذب ترافيك طبيعي به سمت وب سايت متمركز شد و بعد از آن براي CRO مبادرت كرد؟
يا اين كه بايستي پيش از سئو بي نقص استراتژي وصال به بالاي قيف بازاريابي، مسير تبديل (conversion path) هموار و بي دردسري توليد كنيم؟
برخي از ابزارها حقيقتا به يك سطح كمينه از بازديد كنندگان نياز دارا هستند (بسته به اينكه تا چه حد بخواهيد اپ هاي CRO تان تهاجمي باشد) تا مطمئن گرديد كه آزمايش هاي A/B و بقيه طريق هاي گردآوري اطلاعات ميتواند از نگاه آماري اصطلاحا به “سطح مفهوم دار” رسد. پس منطقي اين ميباشد كه ميزان دارايي بازاريابي خويش را در آغاز براي seo خرج نماييد، زيرا كيفيت تارنما شما بر شبكه هاي ديگر هم تاثير بي واسطه خواهد داشت.
يك نمونه بهتر دراين باره، امتياز كيفيت ميباشد كه دربرگيرنده كيفيت ورقه مقصد (شيت فرود) و نرخ كليك (CTR) مي‌گردد و نقش مهمي در انتخاب هزينه هر كليك (CPC) داراست.
سئو نسبت تبديل (CVR) هم اگرچه به تنهايي نمي تواند ترافيك بيشتري را به وب سايت شما هدايت نمايد، ولي موجب كاهش زحمت يوزرها و التيام دادن اشتباهات (يا اين كه اصطلاحا pain points) آن‌ها شود كه ميتواند به معناي درآمد بيشتر باشد. حتي بعضي از وب سايت هايي كه دارنده جالب ترين خصوصيت هاي ظاهري و شايسته ترين محصول ها مي باشند هم ممكن ميباشد به خيال مسائل بسيار بي آلايش اي مثل خلل بودن مراحل پرداخت، نتوانند به پتانسيل حقيقي وواقعي خويش برسند.ابزار CRO جهت بهبود seo
هم كارشناسان تبديل و هم متخصصان بهينه سازي ميتوانند از ابزارهاي پايين براي ارتقاء چشمگير تعداد مشتري هاي هدايت شونده و توسعه و گسترش دامنه شغل خويش به كارگيري نمايند. در‌اين نصيب چهار ابزار هوشمند CRO براي ياري به بهينه سازي را معرفي ميكنيم:ابزار CRO جهت بهبود بهينه سازي- ابزار Hotjar
تجهيزات: دارنده يك سري ابزار محاسبه مانند نقشه حرارتي (heatmaps)، تصويب بازديدها، رديابي قيف بازاريابي (conversion funnel tracking)، آناليتيكس فرم ها (form analytics)، راي گيري بي آلايش (با يك پرسش تعدادي آيتم اي) و نظرسنجي هاي غامض خيس و …
مجال لازم براي گردآوري اطلاعات: متغير
مسائلي كه شايد در رابطه اين ابزار ندانيد: يك كدام از كم ابزارهاي جان دار ميباشد كه مي اقتدار گردآوري داده بوسيله آنان‌را تماما پيشنهاد سازي كرد. بيشتر ابزارها به صورت دايم اطلاعات را از تمامي صفحه هاي و همگي بازديدكنندگان گردآوري مي نمايند، ولي ابزار چك خلق و خوي يوزرها Hotjar به شما اذن مي‌دهد تا ترازو داده هاي گردآوري گرديده را در دست گرفتن فرماييد و گزارش هاي فوري و لحظه اي هم بگيريد.

اشاره به نام برند، يكي از معيار هاي نوظهور در دنياي سئو

۲۶ بازديد

ميان ملاك هاي شناخته گرديده اي كه در موضع تارنما نقش سئو در مشهد كليدي دارا هستند، اشاره به اسم مارك يكي‌از موضوعاتي ميباشد كه در seo كمتر به آن پرداخته گرديده و اما عامل آن هم تا حدودي پر‌نور ميباشد؛ يكي‌از هدف ها با صرفه كردن تارنما براي موتورهاي كاوش اين ميباشد كه بيزنس ها بتوانند بدون اعتبار مارك خويش، فقط با ارائه محتواي عالي و گرانبها به منزلت بالايي در نتيجه ها كاوش برسند. البته؛
اسم مارك شما بيشتر از اينكه به طور مستقم در سكو دهي تاثير داشته باشد، اثر خويش را به طور غيرمستقيم بر روي نتيجه ها كاوش مي گذارد.
با يك نمونه اين تاثير غيرمستقيم را براي شما پر‌نور مي‌كنيم. فرض نماييد قصد خريد يك موبايل گوشي را داريد و براي همين عبارت «خريد تلفن همراه» را در گوگل سرچ مي‌كنيد. طبق نظارت هاي انجام يافته، يوزرها بيشتر بر روي سايتي كليك ميكنند كه اسم آن را پيش از اينً شنيده اند. پس مي‌توانيم اينطور فيض بگيريم كه ارتقاء دور انديشي از مارك سبب ساز بهبود نرخ كليك (CTR) ميگردد و بالا رفتن CTR هم يك كدام از مهمترين معيارهاي الگوريتم رنك برين ميباشد.چرا بايستي در سال 2019 به اسم مارك خويش بيشتر اهميت بدهيد؟
طبق روال سال هاي پيش، گوگل بازهم در سال 2019 بر روي بهبود تجربه كاربري تمركز خواهد كرد. البته اين توشه واحد سنجش رضايت مخاطب از يك تارنما صرفا مبتني بر پيوند هايي كه از وب سايت هاي ديگر اخذ ميكند احتساب نمي‌شود، بلكه اين رضايت به طور اشاره به اسم مارك به صورتي غير از لينك و پيوند (Linkless Backlink) خواهد بود ؛ يعني هرچه عموم در رابطه اسم مارك شما بيشتر صحبت بزنند و آن را كاوش نمايند، گوگل هم در پيشنهادات خويش، آن وبسايت را بيشتر در معرض مشاهده كرد يوزرها قرار مي دهد.
اما مراد ما از اشاره به اسم مارك فقط مختص كاوش در گوگل وجود ندارد. مفاد ذيل هم در دسته اشاره به اسم مارك قرار مي‌گيرد:
تعدادي نفر از يوزرها اسم بيزنس شما‌را در گوگل كاوش ميكنند؟در شبكه‌هاي‌عمومي به چه معيار در رابطه اسم مارك شما سخن زده مي شود؟آيا در وب سايت هاي داراي اعتبار و شناخته گرديده، به اسم مارك شما اشاره مي‌گردد؟
براي اينكه اهميت منشن شدن اسم مارك شما و تاثيري كه در مرتبه بندي حاصل كاوش دارااست را براي شما اثبات كنيم، ما يحتاج ميباشد كه شما‌را با چندين از سرنخ هاي اساسي دراين باره آشنا كنيم:
سرنخ 1: مديران ارشد كمپاني گوگل به اهميت مارك اشاره كرده اند: اينترنت مستر ارشد گوگل، آقاي Gary Illyes در سخنراني مرتبط با بهينه سازي خويش در سال 2017 اظهار‌كرد:
«در‌صورتي‌كه بتوانيد محتواي باكيفيتي ايجاد فرماييد كه در حوزۀ اينترنت به خير و خوبي شناخته گردد و خير صرفا از روش پيوند سازي، بلكه بيشتر بوسيله منشن شدن در شبكه‌هاي‌اجتماعي و سخن زدن عموم در رابطه مارك شما، به گوش استفاده كننده رسد، موفقيت در بازي بهينه سازي از آنِ شما خواهد بود.»

از رقباي خود در سئو پيشي بگيريد

۲۳ بازديد

براي آخري نكته داراي اهميت ميباشد كه بدانيد كه براي  سئو در مشهد پيشي به چنگ آوردن از رقباي خويش نبايد از يك لحظه هم دريغ نمائيد
به طور كامل در هم اكنون ايفا شغل هاي اثر گذار و موردنياز باشيد. و براي ارتقا يافتن خويش و اينترنت سايتتان طرح ريزي منظمي داشته باشيد
براي اينكه از رقباي خويش جلو بيوفتيد بايستي از كل وقت خويش به كارگيري نمائيد يعني اينكه در حين تعطيلات هم حتي هنگامي را براي اجرا شغل هاي اثرگذار بگذاريد
سايت هاي ديگر را بازديد كرده و از آنها پيشي بگيريد ، از نقاط قوت و نقاط ضعف بثيه وب سايت ها غايت به كارگيري را ببريد
در حالتي‌كه در سايت هاي ديگر متن ميگذارند شما به متن و عكس اهميت متعددي بدهيد در حالتي كه عكس مي‌گذارند شما بايستي كليپ آپلود نمائيد ، عقب نمونيد عقب نمونيد و در پايان وقت بزاريد
به چه شكل seo كنيم




فيض گيري
سئو موتور كاوش تنها يك خستگي وجود ندارد كه به زودي مرحله پاياني شود.
اين چيزي ميباشد كه تارنما شما مي بايست فعلا و آينده نيز روي آن تمركز نمايد.
در‌صورتي‌كه جديد تمركز خويش را روي seo اجرا داده ايد ، مقداري عقب ما‌نده ايد ، البته مسلماً خيلي دير وجود ندارد كه بتوانيد استراتژي هايي را كه ما تنها در امر آن‌ها سخن كرده ايم را به جاري ساختن در آوريد.
با گام هاي كوچك استارت كنيم و پلكاني گام هاتون رو بلند خيس فرمائيد.
بر نتيجه ها خويش ارزيابي نماييد.
آناليز ترافيك و درجه بندي جستجوي شما به اعتبار استراتژي seo شما ياري مي نمايد.
به زودي ، ميتوانيد به نتيجه ها برتر جستجوي گوگل برويد.
چه كسي ميداند ، شما حتي ممكن ميباشد بتوانيد مقام اوليه در گوگل رو به خودتون تخصيص دهيد.

سئو چيست؟ | 5 تكنيك عالي براي گرفتن رتبه يك در نتايج گوگل

۲۴ بازديد

seo چه چيزي است؟
seo ( سئو ) مخفف عبارت (Search Engine Optimization) است سئو در مشهد كه به معناي سئو وب سايت
براي موتور هاي كاوش ميباشد.بهبود seo مستلزم فرآيند مستمري ميباشد.seo وبسايت خوب ميباشد بوسيله
متخصصان صورت بپذيرد.در‌صورتي‌كه به ارتقاء بازديد وبسايت خويش فكر‌ميكنيد ، به اعتقادوباور شايسته ترين استراتژي را
براي پيشبرد هدف ها سايتتان در پيش گرفته ايد.كمپاني بهينه سازي در طهران سه سوت اينترنت درباره‌ي
بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت شغل حرفه‌اي داراست.

بهينه سازي وبسايت چه اهميتي دارااست؟
همان گونه كه گفتيم بهينه سازي وبسايت مورد مهمي ميباشد كه براي هر كسب و كاري چشم شدن و جهاني شدن آن‌ها‌را
ميسر مي نمايد.براي صاحبان تجارت، فقط داشتن يك تارنما، ياري چنداني به جهاني شدن مارك آنان نمي نمايد.
يك تارنما نياز به چشم شدن داراست.هر بيزينسي با اعتنا به مورد ي كار خويش، كلمه ها كليدي مد لحاظ دارااست
كه در شكل جايگاه به چنگ آوردن با آن لغت ها، قادر است به وسيله مشتريان خويش چشم خواهد شد و به گذر زمان فرصت، مارك خويش را جهاني نمايد.
در مراحل بهينه سازي، فاكتورهاي ابتدايي seo وبسايت بايد از به عبارتي پروسه ساخت وب سايت مد حيث قرار بگيرد.
اين موضوع اساسي مستلزم مجال و داراي تخصص ماهر و داراي تخصص در اين باره ميباشد.مراحل بهينه سازي نياز به شكيبايي دارااست
زيرا با سپري شد فرصت در شرايطي‌كه فاكتور هاي موردنياز، رعايت خواهد شد مي شود به سود خير و خوبي رسيد.
بطوريكه در يك سري سال اخير سياست‌ هاي گوگل با انتظارات بازديدكنندگان از وبسايت‌ها يك كدام از گرديده.

چند نكته كليدي براي يادگيري حرفه اي سئو

۲۳ بازديد

مدام به خيال و خاطر داشته باشيد seo با دقت به موقعيت كمپاني سئو در مشهد و تارنما با هم گوناگون ميباشد. مثلا سئوي يك كمپاني ساختماني با كمپاني پتروشيمي تماماً با هم متعدد ميباشد. به همين عامل نمي توانيد در‌حالتي كه يك طريق بهينه سازي براي يك كمپاني برنده باشد، براي بقيه شركتهاي نيز به كار گيري نماييد و معطل نتيجه ها مثبت باشيد. به دنبال به تحليل يك‌سري نكته براي يادگيري و جاري ساختن seo مي‌پردازيم كه به شما امداد مي نمايد تا بتوانيد به صحت با معنا seo آشنا گرديد و از آن استعمال فرماييد.
چه طور بهينه سازي عمل شويم؟


براي seo شغل شدن بايستي مدام در اكنون يادگيري باشيد
شايد اين گزاره يه خرده تعجب آور باشد ولي تماماً صراحت دارد. چون الگوريتم هاي گوگل دائماً تغيير و تحول ميكنيد، بدين ترتيب دنياي seo دائماً در اكنون تغيير‌و تحول ميباشد. اينكه پس از هر به روزرساني گوگل گشوده هم در ابتدا نتيجه ها كاوش باشيد، عمل بسيار مشكلي ميباشد.
البته مي‌توانيد سايت هاي مانند Search Engine RoundTable و وب لاگ وب سايت MOZ يا اين كه وب سايت backlinko را تحليل نماييد و به‌اين روش از رازهاي پشت پرده موتورهاي كاوش باخبر گرديد. استدلال موءثر بودن اين ابزارها اين ميباشد كه seo امور در‌اين وبسايت ها در زمينه ي موضوعات متعدد بهينه سازي و SEM يعني بازاريابي موتورهاي كاوش با هم كلام مي نمايند و اطلاعاتشان را با هم به اشتراك ميگذارند. اين تارنما ها دارنده مزيت ها ديگري نيز مي‌باشد.
نظارت و تحليل هاي كه اشخاص كارشناس در اين مورد ايفا دادند را منتشر مي نمايد. اين تحليل ها مهم‌ترين و تأثير گذارترين فاكتورهاي seo مي باشند كه ميتوانيد از اين نتيجه ها به كارگيري نماييد. چون مدام براي اينكه بتوانيد در هر قضيه چيره گرديد مي بايست با اشخاص داراي تخصص در به عبارتي موضوع حرف فرمائيد.
يكي از ديگر از روش هاي كه ميتوانيد مدام از روش آن مباحث تازه بهينه سازي را فراگيري ملاحظه كنيد، به كارگيري از ويدئوهاي آموزشي در يوتيوب ميباشد. لزومي ندارد كه نگران اين باشيد كه به لهجه نداريد، بلكه ميتوانيد با به كار گيري از ترجمه گر تا حدودي متوجه گرديد كه به چه موضوعاتي اشاره مي نمايد.
انجام و نظارت نتيجه ها seo
هم اكنون كه مرحله يادگرفتن و يادگيري را پشت رمز گذاشتيد بايستي خودتان هر چه را يادگرفتن چشم ايد را به كار گيري نمائيد. همان گونه كه تا قبل از اينً اشاره كرده ايم هيچ گاه نمي توانيد تنها با قرائت تعدادي نوشته‌ي‌علمي در باب بهينه سازي تصور كنيد كه ميتوانيد يك بهينه سازي عمل ماهر گرديد. آحاد چيزي هاي كه فراگيري چشم ايد را بر روي وبسايت پياده نمائيد و حاصل را چك نماييد.

سئو چه كاربردهايي براي سايت دارد؟

۲۴ بازديد


كاربردهاي SEO براي سايت سئو در مشهد بسيار متنوع است كه ممكن است با بسياري از آن ها آشنا باشيد. در ادامه با آن ها بيشتر آشنا خواهيم شد.
راهنماي كاربران به سايتهمانطور كه در بالا نيز اشاره شد، SEO سايت شما را براي موتورهاي جست و جو بهينه سازي مي كند. اما اين جمله دقيقا به چه معنا است؟ تصور كنيد در يك بازار بسيار بزرگ هر بخش از بازار مربوط به خريد و فروش يك كالاي مخصوص است. در صورتي كه اين بازار داراي يك راهنما باشد، افراد به سرعت به قسمت هاي مورد نظر خود مراجعه كرده و آن را زودتر پيدا مي كنند. سئو نيز براي كاربران اينترنتي همين كار را انجام مي دهد. در واقع زماني كه يك كاربر يك كلمه كليدي مخصوص را در موتورهاي جست و جو سرچ مي كند، در واقع مانند همان مشتري است كه به دنبال خريد يك محصول خاص در بازاري با ميليون ها مغازه است. در صورتي كه كلمه كليدي جست و جو شده با وب سايت شما تناسب داشته باشد و شما محتواي مربوط به آن داشته باشيد، موتور جست و جو كاربران سايت شما را در نتايج جست و جو نمايش خواهند داد.
رسيدن به اهداف كاري

سئو به شما كمك مي كند كه به اهداف كاري خود برسيد. فرقي نمي كند كه شما يك وب سايت شركتي، فروشگاهيف شخصي و يا خدماتي داشته باشيد. در هر حالت SEO مي تواند شما را چند قدم به رسيدن به اهداف خود نزديك كند. براي يك سايت فروشگاهي ميزان فروش را براي شما چند برابر خواهد كرد. براي يك سايت شركتي و خدماتي شما را به افراد مرتبط به شما وصل خواهد كرد. براي تمامي سايت ها باعث مي شود كه فاكتورهايي مانند رتبه الكسا و يا رتبه آتوريتي بهبود پيدا كند.