آرشیو فروردین ماه 1401

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

سئو تصاویر و ویدیوها با سیستم جدید گوگل به همراه نکات کلیدی

۱۶ بازديد
۰ ۰

گوگل در جدیدترین آپدیتش مداقه بسیار بالایی به ویدیوها و تصاویر داده میباشد و مشاهده‌ی ویدیوها و کلیک سئو در مشهد بر روی عکس‌ها یا این که غلو آن ها یک اتفاق افتاد فعال در وبسایت به حساب میآید و گوگل آنالیتیکس هم این الگوریتم را پیاده ‌سازی نموده است. یعنی هم ترازو مجال حضور در وب سایت را ارتقا می دهند و هم بانس ریت یا این که نرخ پریدن را کاهش میدهند. چیزی که اکثر اوقات سئوکارها فراموش می‌نمایند و اعتنا یه خرده به آن می‌نمایند.

گوگل میگوید: تمرکز بر جستجوی ویدیوها و تصاویر اینک بسیار بیشتر شد‌ه‌است و قسمت‌ یادگرفتن نیز در حیطهی ویدئو سخن‌های متعددی برای بیان کردن داراست و محتوای با کیفیت دراین باره ارتقاء پیدا نموده است در فیض میتواند جایگزین بسیار خیر برای محتوای متنی باشد.

سئوکارها عموما ویدیوها و تصاویر را نادیده میگیرند البته چیزی که مداقه دارااست این میباشد که بایستی برای سال 2019 تصمیمات اساسی و بدون شوخی دراین مورد گرفته خواهد شد. میخواهیم به شما یک سری نکته‌ی اساسی و ضروری دراین مورد بدهیم تا با سیستم شناسایی گوگل در عکس‌ها و ویدیوها آشنا گردید.

شناسایی عکس‌ها با سیگنال‌های مرتبط
آری صحیح پیش گویی زدید. فناوری شناسایی تصاویر جدیدترین شاهکار گوگل میباشد و در شرایطی‌که تصاویر شما رابطه چندانی با زمینه نداشته باشند و یا این که دربردارنده داده ها اساسی نباشند در جستجوی تصاویر سکو‌بندی تحت‌تری خواهند داشت. سیگنال‌هایی برای تشخیص محتوای تصویر وجود دارااست که منجر می گردد تصاویر مصرف شده از هر لحاظ پژوهش شوند. به‌این معنی که گوگل میتواند محتوای جانور در تصاویر شمارا فارغ از پیش بینی تگ‌های آلت و یا این که متن جایگزین و توضیحات شناسایی نماید.

در بعضی متون برای تاثیرگذاری بیشتر از تصاویر جوک یا این که گیف‌ها و … به کار گیری می شود که میتواند تا حد متعددی برای سیستم شناسایی عکس یک باگ محسوب خواهد شد ولی در موردها تجاری و در seo تخصصی سیستم شناسایی تصاویر به طور کامل با محتوا و متن ها و کناره‌های آن در زمینه‌ی میباشد و گوگل تا حد متعددی میتواند آنان را شناسایی نماید.

توضیحات عکس‌ها یک فاکتور درجه‌بندی وجود ندارد
گوگل می گوید: تگ‌های آلت، متن‌های جایگزین و توضیحات هیچگاه یک فاکتور بدون واسطه برای مرتبه‌بندی نبوده‌اند و کلیدواژه‌های آیتم به کارگیری در باب با محتوا پژوهش و مرتبه‌بندی می شوند و با این سیستم تازه التفات این متن ها کمتر و کمتر میگردد. در فیض به مکان بهینه سازی کم آب و حالی متن ها بایستی به تامل ساخت‌و‌ساز عکس‌ها و متن‌های مرتبط باشید. ضمنا کلیدواژه‌هایی که بوسیله آنان ویدئو موردنظر شما در بقیه وب سایت‌ها لینک و پیوند می گردد می تواند یک برهان بهتر برای درجه‌بندی ویدیوها و تصاویر شما باشد.

محتوا در سئو

۱۶ بازديد
۰ ۰

10. پست مطالب در اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار
پست محتوا در وب لاگ وب سایت موجب می‌گردد که کتابخانه محتوایی حاذق در وبسایت سئو در مشهد ساخت‌و‌ساز نمائید و به این واسطه روزنه جدیدی برای نشر محتوایتان در وب سایت‌های دوست داستنی تولید خواهد شد. اکثری از وبسایت‌ها در‌صورتی‌که که محتوای شما از چگونگی نیکی بهره مند باشد، از آن استقبال کرده و از مطالب شما در وبلاگ خویش به کارگیری می‌نمایند. این مورد موجب ارتقا مخاطبین سایتتان شود. کافی میباشد از ادمین اینترنت‌وب سایت‌ها بخواهید روش‌شان برای استعمال از محتوای سایتتان چیست.

توجه داشته باشید که درج محتوا و دریافت کردن پیوند در وبسایت‌های معدود اعتبار مقصود ما وجود ندارد. چگونگی پیوند در‌این نصیب بسیار اصلی میباشد، به این ترتیب اینترنت‌وب سایت‌های متبوع را با احتیاط و آگاهانه گزینش نمائید.

11. سوال و جواب (سوال‌های پرتکرار)
در حالتی‌که که کاربرانتان نتوانند جواب به پرسششان را در اینترنت‌وبسایت شما پیدا نمایند، رو به بقیه وبسایت‌ها خواهند آورد. توصیه میکنیم که شیت‌ای برای سوال به سؤالات یوزرها ساخت‌و‌ساز فرمایید. غیر وابسته از آن، این صفحه های دارنده عبارات کلیدی متعددی برای اکران در نتیجه ها موتورهای کاوش می گردند.

12. تعریف جنس
در صورتی‌که شما صاحب و مالک یک فروشگاه آنلاین می‌باشید، مطلقاً توضیح محصول ها وب سایت را در لحاظ داشته باشید. شاید اسکن‌کردن توضیحات کالا از دیگر وبسایت‌ها برای شما اغواکننده باشد، ولی تایپ کردن توضیحات منحصربه‌فرد به وسیله شما در کاغذ مال می تواند نتیجه ها نیکی را به دنبال منش اینترنت‌سایتتان درپی داشته باشد.

13. محتوای گردآوری گردیده
مراد از عده‌آوری محتوا ساخت و ساز برگه ایست که محتوای آن از شایسته ترین محتواهای اینترنت حول یک مورد معین تعیین گردیده‌اند و در هر بخش به منبع آن لینک و پیوند داده می‌گردد. با این فعالیت شما محتوای چندین اینترنت‌تارنما را در کنار یکدیگر گردآوری‌آوری کرده‌اید و این‌سیرتکامل مخاطب نیازی ندارد که در اینترنت‌وبسایت‌های متعدد به گردش بپردازد. اعتنا داشته باشد که لحاظ خویش در باره هر قسمت از محتوای بقیه تارنما‌ها را هم درپی مطرح کنید تا محتوا از نوع نسخه برداری تلقی نشود.

سایت مپ چیست و چگونه ساخته می‌شود؟

۱۷ بازديد
۰ ۰

تارنما مپ یا این که نقشه وب سایت که به انگلیسی Sitemap نوشته میشود، نقشه ای از لیست سئو در مشهد نوشته ها و نشانی های یک سایت میباشد که موتورهای کاوش را خوب متوجه تارنما ما می نماید. اینترنت سایتهایی که از تارنما مپ به کارگیری می نمایند از نگاه موتورهای جستجویی مانند گوگل یا این که بینگ و یاهو از چگونگی بالاتری نسبت به معرفی بخش های وب سایت منتفع می باشند. تارنما مپ ها معمولا با پسوند xml شناخته میگردند. به این شکل sitemap.xml



چه گونه برای سایت تارنما مپ بسازیم؟
اکنون که با تعریف و تمجید وب سایت مپ آشنا شدید نیاز به‌این دارید که برای وبسایت خویش یک Sitemap عالی بسازید. درصورتی که تارنما شما از رئیس محتواهای معروفی مانند وردپرس و جوملا و … به کارگیری می نماید خیالتان ریلکس باشد زیرا برای این خواسته پلاگین های بخش اعظمی ارائه شد‌ه‌است در‌پی به شایسته ترین این پلاگین ها اشاره می‌کنیم. ولی در صورتیکه وبسایت شما به طور داینامیک وجود ندارد، بایستی به وسیله وب سایت های تولید کننده وب سایت مپ آغاز یک فولدر sitemap.xml نسبت به وب سایت خویش تولید نموده و در شاخه مهم تارنما خویش آپلود فرمایید.

یک توصیه:

رعایت اصول seo در محتوا | ایجاد محتوای باصرفه

ساخت‌و‌ساز وبسایت مپ برای وردپرس با افزونه Google XML Sitemaps


بر اینترنت مستران ماهر پوشیده وجود ندارد که یک کدام از قدرتمندترین پلاگین های وردپرس در قضیه نقشه وب سایت پلاگین Google XML Sitemaps است. با نصب این پلاگین بر روی وردپرس وب سایت خویش، می‌توانید تهیه فرمائید که چطور هر ساعت، هر روز یا این که هر هفته و… داده ها مرتبط با نوشته ها و صفحه ها شما در فولدر sitemap.xml ذخیره گردند و موتورهای کاوش را متوجه تغییرات در وبسایت نمایید. این پلاگین میتواند تک تک مجموعه ها، برچسب ها، نوشته ها و صفحه های شما‌را تروتمیز و در فولدر نقشه وب سایت شما قرار دهد.

منابع و ابزارهای معتبر برای یادگیری سئو

۱۶ بازديد
۰ ۰

آیا می خواهید seo را به صورت حرفه ای و اصولی خاطر بگیرید و خویش را در‌این فن تحت عنوان مدعا معرفی فرمایید؟ سئو در مشهد این منابعی که درپی اسم میبریم از شایسته ترین منابع یادگیری seo می‌باشند که برای یادگیری استراتژی‌های بهینه سازی، تاکتیک‌ها، نکات، بایدها و نبایدهای آن نیاز دارید تا به‌این منابع رجوع کنید.

Google Webmaster Central Blog
Search Engine Journal
Search Engine Land
Search Engine Roundtable
The Moz Blog
SEMrush Blog
Yoast بهینه سازی Blog
Backlinko
Neil Patel بهینه سازی posts
HubSpot بهینه سازی Posts
Ahrefs


منظره شغلی بهینه سازی
کارشناس seo کار نسبتاً جدیدی میباشد، چون تقاضا برای سئو و مرتبه بندی اینترنت‌وب سایت‌ها در نتیجه ها کاوش در ده سال پیشین ارتقا یافته میباشد. می‌اقتدار بهینه سازی را میان کار‌های مالامال تقاضا اکانت کرد، چون حضور آنلاین برای توفیق و پرورش کمپانی‌های مدرن امری حیاتی میباشد. از آنجایی که‌این حرفه شغلی برای کمپانی‌های مدرن بسیار اصلی میباشد، می‌قدرت انتظار داشت که حقوق و دستمزد این اشخاص نیز نسبتا بهتر باشد. در شرایطی‌که عشق و علاقه مند به فناوری میباشید و مهارت بالایی در آنالیز و رسیدگی دارید، این مورد شغلی میتواند تعیین خیر برای شما باشد.



سئوکار شویم؟
بازاریابی آنلاین و روی آوردن آحاد استحصال و امور به دنیای آنلاین، این قابلیت را برای شما مهیا نموده است که سراغ مشاغل این حوزه بروید و خویش را دراین مورد دارای تخصص فرمایید. در‌صورتی‌که به seo اینترنت‌وبسایت و عمل با ابزارهای بهینه سازی عشق دارید و خویش را در این باره با شایستگی می بینید، راه مناسبی را تعیین کردید. می توانید از همین امروز فعالیت یادگیری را استارت نمائید و در بازار شغل خویش را مطرح نمایید.

چنانچه کارشناس seo می‌باشید و شم میکنید که درین نوشته‌علمی موضوعی را از مداد انداختم، شادمان می‌احساس که آن‌ها را در قسمت ایده ها با ما فی مابین بگذارید.

افزایش CTR سایت با استفاده از ربات

۱۳ بازديد
۰ ۰

یکی اولی شیوه هایی که به ذهن متخصصین seo می‌رسد ساخت و ساز کلیک های غیرواقعی برای سئو در مشهد وبسایت میباشد. در شرایطی‌که حقیقتا نرخ کلیک می تواند بر سکو بندی گوگل اثر گذار باشد می‌توانیم ربات هایی پباده سازی کنیم که با IP های گوناگون عبارت متبوع مارا کاوش کرده و بر روی تارنما ما کلیک نمایند. با این فعالیت CTR ما به شدت بالا میرود.

خوشبختانه (یا این که شاید متاسفانه) این تکنیک خیر فقط تاثیری بر بهبود رده شما نخواهد داشت بلکه  ممکن میباشد موجب از دست رفتن منزلت فعلی و جریمه شما به وسیله گوگل گردد. گوگل الگوریتم های بغرنج و قدرتمندی برای تشخیص ربات از مخاطب دارااست که به وی اذن می‌دهد به راحتی این خلق را شناسایی نماید. اطلاعاتی مانند محل جغرافیایی، سابقه حساب گوگل، کاوش های قبلی و … که برای یک ربات قابل تمجید نیستند.

علاوه براین همواره در مقاله‌ها فراگیری seo تاکید کرده ایم که تکینک های فریبنده یا این که به عبارتی بهینه سازی کلاه سیاه در کوتاه بازه زمانی ممکن میباشد اثر مثبتی بر فرآیند کاری شما داشته باشند اما در درازمدت جراحت های بدون شوخی به بهینه سازی وبسایت شما ارائه میکنند.

ممکن میباشد فکر کنید که با به کارگیری از نیروی انسانی حقیقی و با حساب های گوگل میتوان این اخلاق را مشابه سازی کرد. آری چنانچه یوزرها حقیقی و واقعی این خلق و خوی را اجرا دهند می‌تواند بر سکو شما تاثیرگذار باشد اما این تعداد استفاده کننده را از کجا به دست می‌آورید؟

برخی کلمه ها با ارزش ممکن میباشد در روز هزاران توشه کاوش شوند و گردآوری این تعداد نیروی انسانی برای اثرگذاری بر حاصل منطقی بنظر نمی رسد. عالی میباشد این مجال و انرژی را صرف ساخت‌و‌ساز محتوا و seo وبسایت خویش نمایید.

در‌صورتی‌که تجارب ای از بهبود مقام خویش با ارتقاء نرخ CTR یا این که حتی از دست رفتن منزلت به جهت نرخ کلیک زیر دارید

سرعت لود صفحات خود را بهبود بخشید

۱۹ بازديد
۰ ۰

زمان لودینگ یا بارگذاری ورقه شما به چندین استدلال دارای اهمیت می باشد.

اولیه از همگی در حالتی‌که سرعت بارگذاری شما خیلی کند باشد گوگل این گزینه را تشخیص می دهد سئو در مشهد و این مسئله به جایگاه تارنما شما جراحت میرساند.
یک وبسایت کند همچنین بر طریق ارتباط بازدیدکنندگان تارنما شما با صفحه ها شما تاثیر خواهد گذاشت که در بهره این تعامل منفی به مرتبه شما نیز زخم وارد می‌کند.

تحقیقات علامت می دهد ۴۰ درصد از بازدید کنندگان در صورت لود شدن بیش از ۴ ثانیه ، سایت را رها می‌کنند و جذاب‌تر اینکه ۸۰ درصد آنها دیگر با آن وب سایت باز نمی گردند.

پس سرعت بارگذاری زیاد برای رتبه بندی seo شما بسیار وحشتناک می‌باشد زیرا در نهایت منجر کاهش ترافیک سایت شما میگردد.

ولی در سمت دیگر در صورتی‌که شیت شما سریع بار گذاری خواهد شد ، کردار کاربران هم با تارنما شما تغییر می کند و همچنین الگوریتم های گوگل جایگاه بندی شما را بر این اساس تهیه می‌کنند.

این دستور مداقه بهینه سازی سرعت ورقه و باصرفه‌سازی فرصت پاسخگویی سرور ( server response time ) را دو چندان می‌کند.

چنانچه می‌خواهید سرعت وبسایت خود را تست نمائید ابزارهای آنلاین مانند GTmetrix به صورت بدون‌پول در دسترس می‌باشد. ( برای یادگرفتن جی تی متریکس کلیک نمایید )

این ابزار به شما این امکان را می دهد که وبسایت خود را از مکان ‌های مختلف در سراسر فقید تست فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص سرعت سایت می توانید مقاله روش های افزایش سرعت تارنما را تفحص فرمائید.

لینک بیلدینگ چیست؟ تکنیک های اساسی link building در سئو سایت

۲۵ بازديد
۰ ۰

لینک و پیوند بیلدینگ چیست؟
لینک و پیوند بیلدینگ، تولید بک لینک و پیوند، link building کلیه به یکی از مضمون‌ بوده و بطور کلی به روند سئو در مشهد ساخت و ساز لینک و پیوند های فرنگی به سمت وب سایت گفته می‌گردد که یکی‌از هزاران تکنیک های سئو موتورهای کاوش میباشد. برای موتورهای کاوش که صفحه ها اینترنت متعددی را گزینه نظارت قرار می‌دهند ، لینکها تحت عنوان یک راه و روش و خیابان ارتباطی در میان صفحه های میباشند. با به کارگیری از لینک و پیوند بیلدینگ و تجزیه و محاسبه لینکهای غامض، موتورهای کاوش به راحتی می‌توانند میان صفحه ها پیمایش نمایند.

اوایل استارت پیوند بیلدینگ
از آخرها سال 1990، موتورهای کاوش از لینکها تحت عنوان یک راه و روش برای انتخاب محبوبیت و مداقه یک برگه اینترنت استعمال کردند.بنابراین، آن ها الگوریتم خویش را عوض شده و یک معنا نو در سئوسایت تولید کردند: لینک و پیوند بیلدینگ

پیش از این ارتقا بهینه سازی و جایگاه الکسا یک وبسایت فعالیت بسیار بی آلایش ای بود. کافی بود که عبارات کلیدی را تعریف و تمجید کرده و بعد از آن چندبار یا این که به صورت تر و تمیز آنان را به شغل ببرید. تارنما شما به صورت چشمگیری و سریع در ورقه نخستین گوگل قرار میگرفت، اما در آن موقع تعداد اینترنت سایتها محصور بود. ولی با ارتقا تعداد وبسایت ها و تغییر‌و تحول الگوریتم گوگل و معرفی الگوریتم های نو، گوگل این آیتم را منسوخ اظهار کرد و یکی مواقعی که به آن التفات متعددی میدهد پیوند بیلدینگ و رابطه در بین صفحه ها که یار با ساخت‌و‌ساز محتوای ناب میباشد.

اذن دهید که با یک نمونه پیوند بیلدینگ را استارت کنیم: فرض نمائید که شما وارد یک خیابان گردیده اید و پیرو راهی می‌باشید که از روش کوچه به خیابان برابر و کناری خویش بروید. شما از روش کوچه ها که به هم متصل میباشد، منش خویش را به خیابان نو پیدا می‌کنید.هم اکنون فرض فرمائید که درون یک کوچه بن بست گردیده اید، حتما تا انتهای کوچه نمی روید و سریعا برمی شوید و در پی رویکرد جایگزین میروید و در واقعیت دیگر وارد آن کوچه نمی گردید.

رابطه میان صفحه های اینترنت هم مانند همین نمونه میباشد. در صورتی‌که موتور گوگل وارد شیت ای گردد که هیچ ارتباطی با دیگر صفحه های ندارد، آن را همچون کوچه بن بست می‌داند و بعداز چندین وقت این ورقه، یک ورقه ایزوله تلقی میگردد و به تدریج مرتبه خویش را ازدست میدهد.

سیگنال لینک و پیوند در پیوند بیلدینگ
مسلما از خودتان پرسیده اید که یک موتور کاوش چه گونه به یک لینک و پیوند سکو و قیمت میدهد؟ برای پاسخدهی بدین پرسش می بایست ما موادسازنده تمام یک پیوند را رسیدگی کنیم و ببینیم که موتور کاوش به چه شکل بدین عنصرها دست پیدا می نمایند. از فرآیند استحصال ظریف موتورهای کاوش به مجموع ارکان داده ها دقیقی در دسترسی وجود ندارد البته از روش تجربیات و مطالعاتی که گردیده‌است، می قدرت پیش بینی هایی در‌این خصوص زد. در پایین لیستی از موردها شایان توجه برای موتورهای کاوش قرار داده شد‌ه‌است. این سیگنال ها بوسیله متخصصان بهینه سازی در خصوص لینک و پیوند بیلدینگ تنظیم شد‌ه‌است که قیمت لینک و پیوند را اندازه گیری می نماید. ما در اینجا تنها به صورت خلاصه به معرفی این موردها میپردازیم.

همه نکات درباره تست A/B

۱۷ بازديد
۰ ۰

۶. درمورد ترازو التفات نتایجتان تصمیم‌گیری فرمایید
زمانیکه شما میزان غرض خویش را تعیین کردید درمورد واحد سنجش مداقه نتایجتان تصور کنید سئو در مشهد تا بدانید کدام تغییر‌و تحول را نسبت به دیگری تعیین نمایید تصور کنید. التفات آماری یک قسمت بسیار اساسی دیگر از پروسه آزمایش A/B هست که اکثر اوقات از آن نادرست برداشت می گردد. درصورتی که درمورد التفات آماری از نقطه حیث بازاریابی نیاز به یک تجدید داشتید سفارش می کنم پست این وب لاگ را تفحص فرمائید.

۷. اعتقاد نتیجه ها نمایید که در هر کمپین فقط یک آزمایش را انجام نمایید
آزمایش بیش تر از یک چیز برای یک کمپین حتی در صورتی آن آزمایش روی به عبارتی بودجه ایفا نشود موجب غامض شدن نتایجتان می گردد. به عنوان مثال در صورتیکه شما یک کمپین پست الکترونیک که به یک شیت فرود ریدایرکت می‌گردد را آزمایش A/B فرمایید و هم‌زمان برگه فرود را نیز آزمایش A/B فرمائید از کجا متوجه خواهید شد کدام تغییر تحول موجب ارتقا سرنخ گردیده‌است؟

در طی آزمایش A/B
در طی آزمایش A/B نیز فرآیند تحت دارای اهمیت میباشد

۸. از ابزار آزمایش A/B به کارگیری نمائید
برای این که آزمایش A/B را در اینترنت‌وب سایت یا این که در یک نشانی اینترنتی آزمایش نمائید بایستی از ابزار آزمایش A/B به کارگیری فرمائید. چنانچه شما یک مشتری HubSpot Enterprise می باشید، برنامه HubSpot دارنده خصوصیت‌هایی میباشد که به شما اذن آزمایش A/B نشانی اینترنتی‌ها، فراخوان‌ها و صفحه ها فروش را میدهد. برای کسیکه مشتری HubSpot Enterprise وجود ندارد دیگر مورد‌ها دربرگیرنده تست‌های بررسی گوگل هست که به شما قابلیت و امکان آزمایش A/B بیشتراز ده ورژن از یک کاغذ اینترنت و مقایسه کوشش آن با به کارگیری از مثال تصادفی یوزرها را میدهد.

۹. آزمایش هر دو تغییرات به طور هم‌زمان
مجال‌بندی نقش مهمی را در نتیجه ها کمپین بازاریابی شما بازی می‌نماید، این فرصت‌بندی قادر است ساعتی از روز، روزی از هفته و یا این که ماهی از سال باشد. در صورتیکه شما قرار میباشد که ورژن A را در طی یک ماه و ورژن B را در طی ماه آجل اعمال نمائید، به چه شکل متوجه میشوید که سعی تغییر و تحول یافته به جهت پباده سازی مختلف میباشد یا این که ماه متعدد؟

زمانیکه شما آزمایش A/B را اعمال می‌دهید، می بایست هر دو تغییر تحول را هر مجال اعمال فرمائید. در غیر این شکل نتایجتان سکو دوم میباشند.

۱۰. هنگامی کافی را به آزمایش A/B تخصیص دهید تا بتواند داده‌هایی موءثر ساخت و ساز نماید
شما در پی این می باشید که اعتقادوباور نتیجه ها نمائید تستتان به اندازه کافی وقت برای اعمال داشته تا اندازه مثال قابل توجهی را به دست آورید. در غیر این شکل طاقت فرسا میباشد که تشخیص دهید اختلاف آماری قابل توجهی در بین این دو تغییر‌و تحول وجود داشته یا این که نه. چقدر فرصت برای اجرای آزمایش مطلوب میباشد؟ بسته به کمپانی و اینکه شما چه‌گونه آزمایش A/B را انجام می کنید، حصول حاصل شایان توجه آماری می تواند در پهنا یکسری ساعت، یک‌سری روز یا این که تعدادی هفته صورت دهد. قسمت مهمی از این که چقدر فرصت مورد نیاز میباشد تا نتایجی شایان توجه آماری را استحصال فرمایید این میباشد که چقدر ترافیک اخذ می کنید. لذا در شرایطی که دستیابی‌وکار شما ترافیک متعددی را به سمت اینترنت‌سایتتان جذب نکرد می بایست فرصت بیشتری به اجرای آزمایش A/B تخصیص دهید.

بهترین راه افزایش سئو سایت وردپرسی

۱۶ بازديد
۰ ۰

شایسته ترین شیوه ارتقا بهینه سازی وب سایت در اکثری از دستیابی و امور، پس از منتشر سئو در مشهد شدن ویروس کووید ۱۹ مداقه پیدا کرد. بیشتر اشخاص تصمیم گرفتند تا در فضای مجازی مغازه خویش را ساخت نمایند.

اولی گام، داشتن سایت مطلوب با حصول و کارتان میباشد و در مرحله ی آینده بهینه سازی وبسایت شما و یا این که سئو تارنما برای اکران موتورهای کاوش میباشد.

در‌این نوشته‌ی علمی از سئوکوک کوشش کردیم ۱۰ منش از جدیدترین و پرکاربردترین رویکرد های ارتقا بهینه سازی وبسایت را برای شما توضیح دهیم.

استعمال از ویدیو در تارنما خویش یکی شایسته ترین رویکرد ارتقاء بهینه سازی تارنما
شایسته ترین روش ارتقا بهینه سازی وب سایت چه ارتباطی به ویدیو دارااست؟ به لحاظ شما چرا این گزاره ارو میگیم؟ زیرا طبق پژوهش ها اخیر سیسکو، تا سال ۲۰۲۱ حدود ۸۰درصد ترافیک آنلاین به طور ویدئویی خواهد بود.

hubspot با نظرسنجی ای که از یوزرها خویش داشت این قضیه را اثبات کرد که کاربرانی که دنبال مارک خاصی می‌باشند بیشتر رغبت دارا‌هستند کلیپ آن را تماشا نمایند و این یکی‌از شایسته ترین روش ارتقاء seo تارنما میباشد .


نمودار ارائه گردیده بوسیله سیسکو

در سال های اخیر الگوریتم های گوگل خیلی عوض شده اند و کلیه ارو شگفت زده کرده اند. شاید توجه کرده باشید زمانی موضوعی راجستجو می‌کنید گاهی فیلم youtube در اولیه ورقه برای شما نمایش داده میشود، این علامت میدهد که گوگل بیش تر از قبلی به محتوای ویدئویی و شبکه های عمومی در ارتقاء seo تارنما مداقه می‌دهد.

۱-به کار گیری از ویدیو برای ارتقاء seo وب سایت
مهم‌ترین خط مش ارتقا seo وب سایت شما قادر است به کار گیری از کلیپ کیفیت بالا باشد. منظورم از کیفیت عالی اینه که ویدئوی شما خیلی وقتگیر نباشه، همان گونه که گفته میشه نوشته ی علمی ای بیشتراز ۱۰۰۰ کاراکتر ممکنه طاقت ی خواننده ارو راز ببره ویدیو وقت گیر هم خسته کننده میباشد. عالی میباشد یک ویدیو دو دقیقه ای داشته باشید تا یک ویدیو دو ساعته!

پژوهش ها بازاریابی هم علامت میدهد که ۸۶ درصد اشخاصی که از محتوای ویدئویی در سایت خویش استعمال کرده اند چیره خیس بوده اند.

از سایر مزیت های به کارگیری از ویدیو این میباشد که با اشتراک گذاری آن در شبکه‌های‌اجتماعی،ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند برای تارنما خویش می‌کنید و یوزرها با تارنما شما آشنا می گردند و گوگل متوجه التفات وبسایت شما میگردد.

۲-محتوای کیفیت خوب از شایسته ترین منش ارتقاء seo وبسایت
محتوایی از دید گوگل باکیفیت میباشد که برای استفاده کننده درج شده باشد خیر برای موتورهای کاوش! الگوریتم ها به آسانی متوجه می گردند که شما وبسایت خویش را برای استفاده کننده مهیا نموده اید و یا این که فقط برای موتورهای کاوش.

به کارگیری بیشتراز اندازه عبارات کلیدی، نامرتبط بودن تیتر با متن، نوشته‌ی علمی های خیلی وقت گیر آرم می‌دهد که شما به استفاده کننده خویش توجهی ندارید.

تاثیر سئو در چرخه خرید

۱۷ بازديد
۰ ۰

یکی مزایای وب از لحاظ یوزرها، قابلیت و امکان استیناف و نظارت در ارتباط تولیدات و سرویس ها گوناگون میباشد. سئو در مشهد بهینه سازی میتواند در چرخه فروش تولیدات و سرویس ها بسیار تاثیرگذار باشد. بدین شکل که با ارتقاء درجه و ارائه پیشنهادات وسوسه انگیز از جانب وبسایت، می تواند استفاده کننده را در دام خرید گرفتار نماید!

ضمن مواقعی که گفته شد، دلایل زیاد دیگری وجود داراست که هر مالک بیزنس آنلاینی را متقاعد به seo وب سایت خویش می‌نماید.



سفارش ویژه: عصر seo و seo تارنما


با اصول بهینه سازی آشنا گردید
خواسته از اصول seo، تیم قواعد و اقداماتی میباشد که همواره اثبات می باشند و کسی که به مراد ورود به عرصه seo وب سایت، بایستی به خیر به آنان اشراف پیدا نماید. درپی نوشته‌علمی میخواهیم شما‌را با مهم ترین اصول seo که در هر سایتی بایستی صورت پذیرد، آشنا کنیم.

سرچ کنسول گوگل
یکی مبانی نخستین seo، راه‌اندازی سرچ کنسول گوگل (ابزار وبمستر) میباشد. این ابزار به شما امداد می‌نماید تا به همت وبسایت خویش در دست گرفتن داشته باشید و در شکل نیاز، برای بهبود حالت آن اقداماتی اجرا دهید. با یاری سرچ کنسول میتوانید داده ها مرتبط با مرتبه بندی عبارات کلیدی، مجازات‌های احتمالی گوگل، CTR ها و… را به دست آورید و تحلیل فرمایید. درواقع فارغ از داشتن این ابزار کارکشته نخواهید بود نرم‌افزار استانداردی برای گسترش وب سایت خویش تدوین نمائید. به همین عامل اصل نخستین در seo تارنما، فراگیری گوگل سرچ کنسول و فعال سازی آن میباشد.

سرعت تارنما
یکی‌از فاکتورهایی که در مرتبه بندی وب سایت شما تاثیرگذار میباشد، سرعت بار گذاری تارنما میباشد که بایستی در بهبود حالت تارنما خویش، به آن اعتنا داشته باشید. ۸۳ درصد از یوزرها، انتظار دارا هستند که تارنما شما در سه ثانیه یا این که کمتر بار گذاری گردد تا بتوانند به محتواهای گزینه نظرشان دسترسی پیدا نمایند پس می بایست تا حد قابلیت و امکان راهی برای ارتقا سرعت تارنما خویش داشته باشید.

سئو تلفن همراه
یکی از دیگر از مواقعی که در هر سایتی می بایست به آن اعتنا گردد، seo گوشی میباشد. همان گونه که میدانید به طور روزمره بخش اعظمی از اشخاص جستجوهای خویش را توسط تلفن همراه تلفن همراه خویش اجرا میدهند. بدین ترتیب وبسایتی که پباده سازی میکنید، می بایست امکان انجام بر روی گوشی را نیز داشته و در واقع ریسپانسیو باشد.