چهارشنبه ۳۱ فروردین ۰۱ ۱۰:۱۰ ۱۶ بازديد
گوگل در جدیدترین آپدیتش مداقه بسیار بالایی به ویدیوها و تصاویر داده میباشد و مشاهدهی ویدیوها و کلیک سئو در مشهد بر روی عکسها یا این که غلو آن ها یک اتفاق افتاد فعال در وبسایت به حساب میآید و گوگل آنالیتیکس هم این الگوریتم را پیاده سازی نموده است. یعنی هم ترازو مجال حضور در وب سایت را ارتقا می دهند و هم بانس ریت یا این که نرخ پریدن را کاهش میدهند. چیزی که اکثر اوقات سئوکارها فراموش مینمایند و اعتنا یه خرده به آن مینمایند.
گوگل میگوید: تمرکز بر جستجوی ویدیوها و تصاویر اینک بسیار بیشتر شدهاست و قسمت یادگرفتن نیز در حیطهی ویدئو سخنهای متعددی برای بیان کردن داراست و محتوای با کیفیت دراین باره ارتقاء پیدا نموده است در فیض میتواند جایگزین بسیار خیر برای محتوای متنی باشد.
سئوکارها عموما ویدیوها و تصاویر را نادیده میگیرند البته چیزی که مداقه دارااست این میباشد که بایستی برای سال 2019 تصمیمات اساسی و بدون شوخی دراین مورد گرفته خواهد شد. میخواهیم به شما یک سری نکتهی اساسی و ضروری دراین مورد بدهیم تا با سیستم شناسایی گوگل در عکسها و ویدیوها آشنا گردید.
شناسایی عکسها با سیگنالهای مرتبط
آری صحیح پیش گویی زدید. فناوری شناسایی تصاویر جدیدترین شاهکار گوگل میباشد و در شرایطیکه تصاویر شما رابطه چندانی با زمینه نداشته باشند و یا این که دربردارنده داده ها اساسی نباشند در جستجوی تصاویر سکوبندی تحتتری خواهند داشت. سیگنالهایی برای تشخیص محتوای تصویر وجود دارااست که منجر می گردد تصاویر مصرف شده از هر لحاظ پژوهش شوند. بهاین معنی که گوگل میتواند محتوای جانور در تصاویر شمارا فارغ از پیش بینی تگهای آلت و یا این که متن جایگزین و توضیحات شناسایی نماید.
در بعضی متون برای تاثیرگذاری بیشتر از تصاویر جوک یا این که گیفها و … به کار گیری می شود که میتواند تا حد متعددی برای سیستم شناسایی عکس یک باگ محسوب خواهد شد ولی در موردها تجاری و در seo تخصصی سیستم شناسایی تصاویر به طور کامل با محتوا و متن ها و کنارههای آن در زمینهی میباشد و گوگل تا حد متعددی میتواند آنان را شناسایی نماید.
توضیحات عکسها یک فاکتور درجهبندی وجود ندارد
گوگل می گوید: تگهای آلت، متنهای جایگزین و توضیحات هیچگاه یک فاکتور بدون واسطه برای مرتبهبندی نبودهاند و کلیدواژههای آیتم به کارگیری در باب با محتوا پژوهش و مرتبهبندی می شوند و با این سیستم تازه التفات این متن ها کمتر و کمتر میگردد. در فیض به مکان بهینه سازی کم آب و حالی متن ها بایستی به تامل ساختوساز عکسها و متنهای مرتبط باشید. ضمنا کلیدواژههایی که بوسیله آنان ویدئو موردنظر شما در بقیه وب سایتها لینک و پیوند می گردد می تواند یک برهان بهتر برای درجهبندی ویدیوها و تصاویر شما باشد.