همه نکات درباره تست A/B

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

همه نکات درباره تست A/B

۲۶ بازديد
۰ ۰

۶. درمورد ترازو التفات نتایجتان تصمیم‌گیری فرمایید
زمانیکه شما میزان غرض خویش را تعیین کردید درمورد واحد سنجش مداقه نتایجتان تصور کنید سئو در مشهد تا بدانید کدام تغییر‌و تحول را نسبت به دیگری تعیین نمایید تصور کنید. التفات آماری یک قسمت بسیار اساسی دیگر از پروسه آزمایش A/B هست که اکثر اوقات از آن نادرست برداشت می گردد. درصورتی که درمورد التفات آماری از نقطه حیث بازاریابی نیاز به یک تجدید داشتید سفارش می کنم پست این وب لاگ را تفحص فرمائید.

۷. اعتقاد نتیجه ها نمایید که در هر کمپین فقط یک آزمایش را انجام نمایید
آزمایش بیش تر از یک چیز برای یک کمپین حتی در صورتی آن آزمایش روی به عبارتی بودجه ایفا نشود موجب غامض شدن نتایجتان می گردد. به عنوان مثال در صورتیکه شما یک کمپین پست الکترونیک که به یک شیت فرود ریدایرکت می‌گردد را آزمایش A/B فرمایید و هم‌زمان برگه فرود را نیز آزمایش A/B فرمائید از کجا متوجه خواهید شد کدام تغییر تحول موجب ارتقا سرنخ گردیده‌است؟

در طی آزمایش A/B
در طی آزمایش A/B نیز فرآیند تحت دارای اهمیت میباشد

۸. از ابزار آزمایش A/B به کارگیری نمائید
برای این که آزمایش A/B را در اینترنت‌وب سایت یا این که در یک نشانی اینترنتی آزمایش نمائید بایستی از ابزار آزمایش A/B به کارگیری فرمائید. چنانچه شما یک مشتری HubSpot Enterprise می باشید، برنامه HubSpot دارنده خصوصیت‌هایی میباشد که به شما اذن آزمایش A/B نشانی اینترنتی‌ها، فراخوان‌ها و صفحه ها فروش را میدهد. برای کسیکه مشتری HubSpot Enterprise وجود ندارد دیگر مورد‌ها دربرگیرنده تست‌های بررسی گوگل هست که به شما قابلیت و امکان آزمایش A/B بیشتراز ده ورژن از یک کاغذ اینترنت و مقایسه کوشش آن با به کارگیری از مثال تصادفی یوزرها را میدهد.

۹. آزمایش هر دو تغییرات به طور هم‌زمان
مجال‌بندی نقش مهمی را در نتیجه ها کمپین بازاریابی شما بازی می‌نماید، این فرصت‌بندی قادر است ساعتی از روز، روزی از هفته و یا این که ماهی از سال باشد. در صورتیکه شما قرار میباشد که ورژن A را در طی یک ماه و ورژن B را در طی ماه آجل اعمال نمائید، به چه شکل متوجه میشوید که سعی تغییر و تحول یافته به جهت پباده سازی مختلف میباشد یا این که ماه متعدد؟

زمانیکه شما آزمایش A/B را اعمال می‌دهید، می بایست هر دو تغییر تحول را هر مجال اعمال فرمائید. در غیر این شکل نتایجتان سکو دوم میباشند.

۱۰. هنگامی کافی را به آزمایش A/B تخصیص دهید تا بتواند داده‌هایی موءثر ساخت و ساز نماید
شما در پی این می باشید که اعتقادوباور نتیجه ها نمائید تستتان به اندازه کافی وقت برای اعمال داشته تا اندازه مثال قابل توجهی را به دست آورید. در غیر این شکل طاقت فرسا میباشد که تشخیص دهید اختلاف آماری قابل توجهی در بین این دو تغییر‌و تحول وجود داشته یا این که نه. چقدر فرصت برای اجرای آزمایش مطلوب میباشد؟ بسته به کمپانی و اینکه شما چه‌گونه آزمایش A/B را انجام می کنید، حصول حاصل شایان توجه آماری می تواند در پهنا یکسری ساعت، یک‌سری روز یا این که تعدادی هفته صورت دهد. قسمت مهمی از این که چقدر فرصت مورد نیاز میباشد تا نتایجی شایان توجه آماری را استحصال فرمایید این میباشد که چقدر ترافیک اخذ می کنید. لذا در شرایطی که دستیابی‌وکار شما ترافیک متعددی را به سمت اینترنت‌سایتتان جذب نکرد می بایست فرصت بیشتری به اجرای آزمایش A/B تخصیص دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.