آرشیو اسفند ماه 1400

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

آیا می توان سایت را برای الگوریتم رنک برین گوگل بهینه سازی کرد؟

۱۵ بازديد
۰ ۰

این سوالی میباشد که ذهن وبسمترها سئو در مشهد و سئوکاران متعددی را به خویش سرگرم نموده است. پاسخ این پرسش بی آلایش میباشد، خیر!

در واقع نمی‌اقتدار با بینش کلاسیک بهینه سازی به الگوریتم رنک برین گوگل نگاه کرد و می‌بایست تغییری در استراتژی‌های بهینه سازی خویش ساخت‌و‌ساز نمود. برای مثال سوالاتی مانند:

چه طور وبسایت خویش را برای پرهیز از جریمه الگوریتم پاندا گوگل باصرفه کنم؟
چه‌گونه از جریمه الگوریتم پنگوئن گوگل پرهیز نماییم؟
چه گونه لغات و کلمات کلیدی وب سایت خویش را گزینش کنم تا مطلوب الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل باشد؟ و …
در زمینه‌ی الگوریتم رنک برین گوگل مصداق ندارد، زیرا این الگوریتم از حیث مفهومی و علمی تماما گوناگون بوده و یک سبک تعبیر کلمات کاوش محسوب میشود.



الگوریتم رنک برین گوگل چه‌گونه شغل می‌نماید؟
الگوریتم رنک برین (RankBrain) چیزی مشابه الگوریتم مرغ مگس خوار (از جهت تعبیروتفسیر معنای لغت ها کلیدی) میباشد، البته خصوصیت‌های خاص خیس و غامض تری نسبت به آن داراست. همان گونه که گفته شد الگوریتم رنک برین گوگل یک سبک تعبیروتفسیر کلمات کاوش میباشد که به کلمه ها جان دار در کلمه ها کاوش دقت کرده و آنها را از لحاظ معنایی تعبیر و تفسیر می‌نماید. همینطور به معیارهای فردی استفاده کننده کاوش کننده آن مانند: جای کاوش کننده، سوابق کاوش و … نیز اعتنا کرده و آنگاه فاکتورهای جایگاه بندی مطلوب با آن عبارت کاوش را وزن دهی می‌نماید و وبسایت‌ها را با درجه بندی در ورقه نتیجه ها کاوش اکران میدهد.

به عنوان مثال این پنج عبارت کاوش را در حیث بگیرید:


خرید اینترنتی طعام
شایسته ترین تارنما برای خرید اینترنتی خوراک
توصیه خوراک با تحویل فوری
تمامی‌ی این لغات کاوش بیان کنده این میباشند که “کدام تارنما برای توصیه اینترنتی خوراک مطلوب میباشد؟” و گوگل نیز با الگوریتم رنک برین (RankBrain) در کوشش میباشد تا مراد و معنا اساسی در پشت لغت ها کاوش را تعبیروتفسیر کرده و دارای ربط‌ ترین نتیجه ها کاوش را به کاربرانش اکران دهد.

بعداز اینکه گوگل این کلمات کاوش را از حیث معنایی تعبیروتفسیر کرد، برای درجه بندی وب سایت‌ها در حاصل جستجوی خویش به فاکتورهایی (به گفته ی گوگل ۲۰۰ فاکتور) دقت کرده و بر پایه ی آن وب سایت‌ها را سکو بندی می‌نماید. نکته مهم این میباشد که واحد سنجش اهمیت این فاکتورهای مرتبه بندی مانند قبلی اثبات نبوده و با اعتنا به نوع کلمات کاوش به طور پویا گزینش می شود.

یعنی دیگر نمی‌اقتدار استراتژی seo یک شیت از تارنما را صرفا بر روی لغت ها کلیدی و … متمرکز کرد، بلکه الگوریتم رنک برین گوگل به گروه فاکتورهایی از قبیل:

اعتبار دامنه تارنما
نو بودن محتوا تارنما
تنوع لغت ها کلیدی جان دار در متن وبسایت
تعداد و کیفیت بک لینک و پیوند‌های وبسایت و …
با هم اعتنا کرده و متناسب با رقابت وب سایت‌ها در سکو گیری بر راز آن واژه کلیدی، وزن فاکتورهای سکو بندی خویش را تغییر‌و تحول میدهد. برای مثل ممکن میباشد دو وبسایت شبیه چهت نیل به سکو ۱ به ازای یک کلید کلمه نیاز به بک لینک و پیوند بیشتر داشته باشند، البته دو وبسایت دیگر برای کلمه و واژه کلیدی دیگر به مکان تعداد بک لینک و پیوند بیشتر نیاز به محتوایی تخصصی‌خیس داشته باشند.

نحوه جلوگیری از جریمه یا پنالتی پاندا گوگل

۱۸ بازديد
۰ ۰

با تایپ کردن نوشته ی علمی هایی بر طبق بروزترین نکات یادگرفتن ایجاد محتوا سئو در مشهد می‌توانید گوگل را در این باره، از کار‌ های خویش راضی نگه دارید. توصیه میکنیم که نوشته‌علمی های قبل وبسایت خویش را دستکاری کرده و نکات بهینه سازی وب سایت را در کلیه آنها به نیکی پیاده سازی نمایید. در‌این حالت کیفیت صفحه های وب سایت شما به شدت ارتقاء پیدا می‌نماید و احتمال اینکه از روش الگوریتم پاندا گوگل جریمه گردید نیز به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

جریمه Google Penguin
الگوریتم Google Penguin یا این که شناسایی لینک و پیوند های اسپم، با اینترنت اسپم ها نزاع می نماید. زمانی که نمایه بک پیوند یک تارنما دارنده تعداد بسیار متعددی لینک و پیوند هیا غیر طبیعی است، گوگل شک و تردید می نماید که شما می‌خواهید سیستم مرتبه بندی وب سایت خویش را در واقع بازنویسی فرمائید. در سود، جریمه شدن وبسایت مشتمل بر اکنون شما نیز شود.

اما گوگل اعلام نموده است که دیگر جریمه Google Penguin به صورت قدیمی کار نمی نماید. این نوع از جریمه وبسایت، در واقع تاثیر پیوند های بی کیفیت را بر حالت مرتبه وبسایت، نادر رنگ کرده و یا این که کلاً آن را از فی مابین می‌برد.

شیوه دوری از جریمه پنگوئن
این جریمه با تیتر جریمه مربوط به لینک و پیوند هم به فعالیت برده میگردد. در شرایطی که گوگل متوجه گردد که سایتی در حالا خرید یا این که فروش پیوند، گفتگو درباره‌ی چگونگی پیوند سازی و یا این که شرکت کردن در هر نوع عملیات لینک و پیوند سازی غیر طبیعی است، مطمئنا آن وبسایت را جریمه خواهد کرد. در فیض خوب میباشد که‌این جاری ساختن را در استراتژی های seo تارنما خویش به عمل نبرده و به صورت منظم لینک و پیوند های وب سایت خویش را در اختیار گرفتن فرمائید.

جریمه الگوریتم Intrusive Interstitial
الگوریتم Intrusive Interstitial در سال 2017 فعال‌ساز‌ی شد. جریمه شدن تارنما بوسیله این الگوریتم، صرفا بر تلفن های یاور تاثیر میگذارد. چنانچه گوگل تشخیص دهد که سایتی برای کاربرانش صفحه های مستقلی را دربین کلیک های آنان نماد میدهد، آن تارنما را جریمه خواهد کرد. بر طبق این الگوریتم، آن تیم از وبسایت هایی که راحتی استفاده کننده برای مشاهده محتوای وب سایت را کاهش می‌دهند، می بایست جریمه شوند.

طبیعی میباشد که برای دوری از جریمه شدن وبسایت در این مورد، می بایست تجربه کاربری موبایل صفحه ها وبسایت خویش را تا جایی که میتوانید، بر پایه ی قواعد فراگیری seo، افزایش دهید.

جریمه های دستی گوگل
علاوه بر کلیه مجازات های الگوریتمی، این قابلیت و امکان وجود داراست که یک کارمند گوگل نیز به طور دستی منجر گردد سایت شما افت رنک شدیدی پیدا نماید. اعضای گروه webspam گوگل میتوانند به طور دستی تارنما ها را نظارت کرده و جریمه هایی را انجام نمایند و یا این که حتی یک وب سایت را از این فهرست بیرون نمایند.

چگونگی پرهیز از جریمه دستی گوگل
جریمه دستی می‌تواند ناشی از هر چیزی باشد که به صورت بدون واسطه شیوه نامه های وبمستر گوگل را نقض نماید. این جریمه‌ها غالبا با محتوای نامعتبر (مرتبط با قسمت جریمه پاندا)، پیوند های غیر طبیعی (رجوع و برگشت به جریمه پنگوئن) یا این که بعضی دیگر از موردها مخالف با اصول گوگل، دارای ارتباط میباشند.

برای رفع این خلل بایستی سرعت شغل متعددی داشته باشید تا بتوانید وب سایت خویش را نجات دهید. شما در بالا می بایست کلیه مواقعی که در ابتدا به آنها اشاره شد را مرتفع فرمائید و آن گاه با به کارگیری از اکانت Google Search Console خویش از گوگل بخواهید که صفحه های تارنما شما‌را مجدد کراول کرده و در زمینه‌ی چگونگی کسب رنک هریک از آن‌ها که در گیر جریمه گردیده اند، تجدید حیث نماید.

چرا باید فایل Robots.txt داشته باشیم؟

۱۶ بازديد
۰ ۰

با اعتنا به اینکه وب سایت از قسمت های مختلفی تشکیل می شود و هریک از ان ها دارنده جایگاه ای از اهمیت سئو در مشهد میباشد، یعنی برگه ای که قرار میباشد تحت عنوان لندینگ در لحاظ گرفته خواهد شد از اهمیت بالاتری نسبت به یک نوشته‌ی‌علمی ساده در تارنما برخوردار‌است.
یا این که برخی از صاحبان وبسایت ها عشق و علاقه ای به چشم شدن ورقه پروفایل خویش در نتیجه ها کاوش ندارند، یا این که ممکن میباشد شما سایتی بسیار تبارک با صفحه ها زیاد داشته باشید و نمی خواهید تمامی ای آنها ایندکس شوند و منابع شما ذره ذره به هدر پروسه. پس بایستی ابزاری در مشت داشته باشیم که بتوانیم این صفحارت را مدیر و در اختیار گرفتن کنیم، در واقع کاربرد اساسی robots.txt در اختیار گرفتن بر صفحه ها و مسیر های متفاوت یک وبسایت میباشد.

پباده سازی و پیاده سازی اینترنت سایتبخوانید
درصورتی که robots.txt نداشته باشیم چه بلایی بر رمز سایتمان می آید؟
همان طور که گفته شد نقش اساسی این پوشه بستن مسیر هایی میباشد که کرولر ها نباید ببینند، چنانچه که‌این فولدر تارنما شما به صحت آپلود نشود و ساخته نشده باشد، یا این که دستوراتی در آن قرار داده گردد که برای آنان قابل شناسایی و شعور نباشد، این ربات های سرکش به آحاد صفحه های وب سایت شما خواهند رفت و منابع شمارا هدر خواهند اعطا کرد.

رئیس Crawl Budget یا این که دارایی خزش تارنما
با اعتنا به اینکه روزمره میلیون ها ورقه در دنیای اینترنت ساخت و ساز می شوند و ربات های گوگل می بایست تمامی ی وب سایت ها را محاسبه نمایند، به جهت وسعت بالای صفحه ها برای هر سایتی دارایی ی خزش گزینش می‌نمایند، در‌حالتی که وبسایت شما کلی ورقه داشته باشد و به گوگل بگویید که کلیه ی آنان‌را ایندکس کن نوبت به مطالب اساسی نخواهد رسید و یکی‌از مهم‌ترین عوارض افت تارنما ها ایندکس نشدن صفحه ها اساسی ان ها میباشد.



بیشتر بخوانید: سرچ کنسول وبسایت چه می‌باشد و چه کاربردی داراست

مدیر بی نقص بر روی ترافیک
این گزینه از این جهت اساسی میباشد که صاحب خانه وب سایت شما فرصت و منابع بیشتراز حدی برای پردازش و بار گذاری صفحه ها نگذارد، از سوی دیگر، اکثر اینترنت سرورها یا این که هاست ها از لحاظ پهنای باند و ترافیک محصور می‌باشند. به همین ادله، ربات ها نمی توانند ترافیک را مصرف نمایند.

مسائل بسیار مهم در سئو کلاه سیاه که نباید استفاده کنید

۱۸ بازديد
۰ ۰

در واقع زمانی محتوایی را در وبسایت‌های دیگر بار گذاری میکنید و در آن به تارنما سئو در مشهد خویش پیوند می‌دهید، گوگل این بک لینک و پیوند ها را تحت عنوان یک سیگنال مثبت در لحاظ میگیرد و مقام تارنما شما در ورقه نتیجه ها را بهبود می دهد. احتمالاً هنگامی فهمیدید که گوگل اینقدر به پست مهمان و پیوند های درون آن ارزش می دهد، با خویش تصور کنید:

«چه طریق نیکی، درحال حاضر در کل وب سایت‌هایی که پست مهمان قبول می‌نمایند، محتوا میذارم و به وبسایت خودم لینک و پیوند میدم. اینجوری مرتبه سایتم سریع میره بالا!»

مثل هر شیوه دیگری این تکنیک نیز با‌گاز بوسیله گوگل شناسایی شد چون بیشتر این صفحه های و وبسایت ها از نگاه مفهومی ارتباطی به هم نداشتند، به ذکر معمولی‌خیس، هنگامی که صرفا به قصد به دست آوردن لینک و پیوند و ارتقاء سکو وبسایت خویش، آغاز به به چاپ رساندن محتوا در تارنما های گوناگون میکنید، گوگل هم متوجه این طرز در ظاهر زیرکانه میگردد و کارت قرمز رنگ خویش را از جیبش خارج میکشد.

هم‌زمان وب سایت ها نیز متوجه عامل این وسعت از نویسندگان مهمان شدند و برای درج محتوای شما تقاضای پول میکردند؛ و اینچنین شد که خرید رپورتاژ اطلاع رسانی با غرض seo به دنیا آمد.

5- نظرها اسپم یا این که Comment Links
بعداز آنکه تبادل لینک و پیوند خطرناک شد و رپورتاژ اطلاع رسانی مکان پست مهمان را گرفت، اخذ بک پیوند مجانی بسیار دشوار گردیده بود. البته متخصصین seo کلاه سیاه مدام ایده های نو و جذابی داشته اند! این توشه نوبتِ حمله به نصیب ایده ها وبسایت بود.

بخش اعظمی از وب سایت های اینترنتی از سیستم های رئیس محتوای رایج مانند جوملا و وردپرس به کار گیری میکنند و در کلیه آنان فضایی برای قراردادن پیوند هنگام ارسال طریقه وجود داشت. در سود فرآیند کامنت گذاری دستی و رباتی در وبسایت ها با مقصود کسب بک لینک و پیوند استارت شد.

همین مراحل در ظاهر معمولی تاثیر متعددی بر seo وب سایت ها داشت چون در مدتی کوتاه پیوند های بخش اعظمی از وب سایت های متعدد اخذ میکردند. به محض آنکه ارسال نظرها اسپم سعی خویش را نماد اعطا کرد، کلیه گیر شد و بعد از آنکه تمامی گیر شد گزینه دقت گوگل و الگوریتم پنگوئن قرار گرفت.

سئو عکس و استفاده از ویدیو

۱۷ بازديد
۰ ۰

شاید بارها شنیده و یا این که خوانده باشید که عکس‌های وبسایت خویش را بهینه سازی فرمایید البته بهتر شاید سؤال باشد به چه شکل؟ مگر عکس هم seo میشود؟ سئو در مشهد آری عکس هم بهینه سازی می شود. اما خیر به اون مفهوم که شاید در ذهنیت شما باشد. بهینه سازی عکس یعنی کاهش وسعت عکس، تغییر‌و تحول اسم آن به کلمه و واژه کلیدی متساوی انگلیسی، تعریف‌و‌تمجید تگ Alt برای آن ها



قطعاً بایستی عکس‌هایی که در وب سایت استعمال می کنید یکتا بوده و اسکن از وب سایت دیگر نباشند زیرا گوگل این آیتم رو با دقت به هوش تصنعی خویش تشخیص داده و تارنما شما‌را جریمه می‌نماید.

به کار گیری از ویدیوهای فراگیری در انتهای مقاله‌ها نیز یک کدام از شایسته ترین تکنیک‌هایی میباشد که میتوانید برای seo وبسایت خویش از آنها فایده ببرید.



پیوند سازی داخلی (Internal Links)
قاعده‌ی رفتاری موتورهای کاوش گر به‌این صورت میباشد که بتوانند در صفحه های وب سایت‌ها بخزند و به بن‌بست وصال برای آنان ابداً خوشایند نخواهد بود.

عالی میباشد در هر محتوای خویش به دستکم ۳ محتوای دارای ارتباط دیگر داخل وبسایت خویش لینک و پیوند بدهید و یوزرها وب سایت خویش را هم ترغیب نمایید تا از آنان بازدید نمایند.

به این شکل علاوه بر ارتقا فرصت ماندگاری در وبسایت شما میتوانید نرخ خروج از تارنما یا این که Bounce Rate را هم به حد چشمگیری کاهش دهید.



آیا محتوای شما قابل اشتراک گذاری میباشد؟
می بایست مدام با این رویت کرد محتوا ایجاد فرمائید که آن‌قدر مخاطبان خویش را مشغول فرمائید و بتوانید سؤالات در ذهن آن‌ها‌را جواب دهید که راضی شوند محتوای شما‌را در کانال اجتماعی خودشان به اشتراک بگذارند.

این شغل مخاطبان وب سایت شما چنان تأثیر محسوسی بر روی seo شما خواهد داشت که در مقطع بسیار کوتاهی شاهد جابه‌جایی سکو تارنما خویش در گوگل خواهید بود به‌این تکنیک Social Signal میگویند که تأثیر آن بر هیچ‌کس پوشیده وجود ندارد.

داستان الگوریتم فلوریدا ۲ از کجا شروع شد؟

۱۸ بازديد
۰ ۰

هر وقت گوگل می خواهد یک به‌روزرسانی در الگوریتم را جاری ساختن نماید رفتاری سئو در مشهد مشابه کینگ کونگ از خویش نماد می دهد! کلام نمی‌زند و تمامی را می‌ترساند ولی آن گاه مشخص و معلوم می گردد دل لطیف و بخشندگی داراست. خوشبختانه یک‌سری وقت اخیر این خوی مقداری عوض شده میباشد.



گوگل در سال ۲۰۱۷ یک محقق و بلاگر دارای شهرت در حوزه موتورهای کاوش به اسم دنی سالیوان (Danny Sullivan) را - که تصمیم گرفته بود کار گذشته خویش را شکاف نماید- استخدام کرد. عمل دنی سالیوان این میباشد که به عموم توضیح دهد موتور جستجوی گوگل چطور شغل می‌نماید و از طرف دیگر، بازخوردها را در رابطه موتور جستجوی گوگل اخذ نماید.

از سال ۲۰۱۷ به آن‌گاه مقداری شیوه استحضار‌رسانی در رابطه به‌روزرسانی‌ها عالی شد. چندین آپ تو دیت اخیر پیش از ایفا بوسیله دنی سالیوان استحضار‌رسانی شدند و امید است مورد ها بعدی هم در توا‌ن یک توئیت و نامگذاری استحضار‌رسانی شوند.

دنی سالیوان که درحال حاضر از طرف گوگل حرف می‌نماید، برای به‌روزرسانی فلوریدا ۲ نامی تعیین نکرده بود و همین سبب ساز شد شخصی به نام برت تبکی (Brett Tabke) اسم فلوریدا ۲ را گزینش نماید.

چرا اسم آن را فلوریدا ۲ گذاشتند؟
ادله این نامگذاری یه خرده شیطنت‌آمیز بود. زیرا که آقای برت تبکی بنیانگذار کنفرانس هر ساله‌ای به اسم Pubcon میباشد و در سال ۲۰۰۳ هنگامی همین کنفرانس در ایالت فلوریدا در اکنون برگزاری بود گوگل یک به‌روزرسانی بلندمرتبه را اعمال کرد که هیچ نامی نداشت. این بزرگوار هم آن موقع اسم فلوریدا را برای به‌روزرسانی گزینش و در کنفرانس مطرح کرد.

همین کنفرانس در ماه مارس سال ۲۰۱۹ مجدد در فلوریدا برگزار میشد که گوگل به‌روزرسانی الگوریتم خویش را اگاهی‌رسانی کرد ولی اسمی نداشت. آقای برت تبکی هم روءیت کرد یک توشه گفتم فلوریدا همگی قبول کردند این دفعه هم می گویم فلوریدا ۲؛ سنگ مفت گنجشک مفت. خوشبختانه دنی سالیوان متوجه پیچیدگی در نامگذاری شد و نام آن را به «March 2019 Core Update» تغییر و تحول بخشید.

این ساختار نامگذاری تازه دست کم برای به‌روزرسانی‌های هسته ادامه پیدا خواهد کرد زیرا به‌روزرسانی بعدی هم June 2019 Core Update نامگذاری شد.

بعداز اعلام این خبر، دیده همگی صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی به نمودارهای آماری گوگل آنالیتیکس دوخته شد تا ببینند سود این به‌روزرسانی چه شود.

حال که فرصت کافی از به‌روزرسانی قبل میباشد حاصل حدوداً قابل اتکایی به دست آمده میباشد.

آیا من می توانم سئوکار دورکاری استخدام کنم؟

۲۰ بازديد
۰ ۰

یک کدام از روش ها و نحوه های جدیدی که با آن روبرو هستیم، فریلسنینگ میباشد! این شیوه که سئو در مشهد در واقع جدیدا وارد جمهوری اسلامی ایران شد‌ه‌است، مخارج مختلفی را از در بین برده میباشد و برای کسب و امور ایرادات فراوانی را حل نموده است. در شرایطی‌که کسب و کاری دارید و می‌خواهید که ایراد خویش را در کمترین مجال ممکن و با شایسته ترین بها حل فرمائید، این شیوه احتمالا شایسته ترین پیشنهادی میباشد که اخذ نموده اید!

درین طرز به طور رسمی و خیلی ریلکس با نیروی کارشناس خویش تفاهم نامه می بندید و با وی حرف میکنید. دسترسی های موردنیاز را به وی می دهید و به طور تلفنی و یا این که مجازی پیگری شغل های گوناگون میباشید و حتی می‌توانید که موقعیت عمل را با نحوه هایی مانند جلسات آنلاین برررسی فرمائید! آیا تا بحال با این‌شیوه شغل نموده اید و یا این که در ارتباط آن اگاهی داشتید؟



برای استخدام دارای تخصص بهینه سازی چه مواقعی را مدنظر بگیریم؟
استخدام متخصص seo برای هر کسب و کاری با دقت به موضوعی که داراست و یا این که منطقه کار قادر است، متعدد باشد! شما می‌توانید سئوکار محلی یا این که متخصص seo کارشناس برای کلیدواژه های همگانی استخدام فرمائید و یا این که از شخصی به کارگیری نمایید که در هر دو حوزه متخحصص باشد.

به طبع بخوانید: شایسته ترین کمپانی بهینه سازی چه خصوصیت هایی دارااست؟
این مسئله درباره با این که سئوکار وردپرس از الگوریتم های گوگل چه میداند، رابطه مستقیمی داراست! پس در گام نخستین به خودتان لطف نمایید و بنشینید و تصمیم بگیرید که چرا میخواهید که یک دارای تخصص seo استخدام فرمائید و غرض شما از سئو تارنما برای موتور کاوش گوگل چه می باشد؟ آیا درپی برندسازی یا این که ارتقا فروش میباشید؟ این عمل را عالی میباشد که با غایت توجه ایفا دهید!

پیش از استخدام، رزومه او‌را ارزیابی نمائید!
شاید تا اینجای شغل متوجه گردیده اید که استخدام کارشناس seo نا چه حد اساسی میباشد! اکنون نوبت آن میرسد که تصمیم بگیرید که کدام شخص را استخدام نمائید! برای این شغل در گام اولیه می بایست در تارنما های اطلاع رسانی کاوش نمائید و یا این که از اشخاص سئوکاری که وب سایت خیر و خوبی دارا هستند و یا این که در کلیدواژه های مقصود مقام مناسبی دارا‌هستند، امداد بگیرید!

برای مثال شما با کلیدواژه های غرض اینجانب وارد تارنما اسماعیل سحاب گردیده اید! دراین باره برای مشورت کردن seo و یا این که حتی سرویس ها بهینه سازی می‌توانید بر روی امداد اینجانب اکانت فرمائید. برای این فعالیت کافی میباشد که از روش برگه مخصوص تماس با اینجانب داده ها تماس مرا پیدا فرمائید.

بعداز کشف کردن آیتم ی مطلوب برای استخدام می بایست از شخص حرفه‌ای، رزرومه اخذ فرمایید. اخذ رزرومه این چنین میباشد که شما از شخص می‌خواهید که در امر پروژه های پیشین خویش و معیار توفیق آنان با گواهی و گواهی به شما داده ها بدهد. در‌حالتی که توانستید که بضاعت و توان شخص را با این‌شیوه درستی سنجی فرمایید، می‌توانید اورا برای شغل خویش استخدام فرمائید، البته آیا از بحران های این مورد با خبر میباشید؟

رنگ ها چه تاثیری در سئو دارند

۲۰ بازديد
۰ ۰

رنگی را تحت عنوان رنگ دور نما تعیین نمائید که در خوانا بودن کلمات شما مشکلی ساخت‌و‌ساز نکند
شایسته ترین رنگ متن و دورنما، سیاه و سپید میباشد یعنی رنگ متن سیاه باشد و رنگ دور‌نما سئو در مشهد سپید. از نگاه روانشناسی رنگ در seo، تعیین این موقعیت منجر بالا رفتن خوانایی و عشق مخاطب به ادامه جتسجو و تلاوت در وبسایت شما میگردد.به کار گیری از رنگ های متمایل به سپید مانند خاکستری یا این که رنگ زرد که در دورنما به وضوح چشم نمی‌شوند، واحد سنجش خوانایی را کاهش می‌دهد، برای همین پیشنهاد میشود از رنگی به کار گیری نمایید که دارنده قابلیت و امکان قرائت را داشته باشد.

کاری که دراین باره نباید جاری ساختن اعطا کرد

تعیین رنگ فونت شبیه با رنگ دور‌نما

برخی اوقات شما میخواهید متنی را از نظر یوزرها و مخاطبان سایت خویش پنهان نگه دارید، برای همین رنگ آن را شبیه به رنگ دور‌نما خویش میکنید. این مساله دارنده تاثیر منفی در seo سایت شما داراست، چونکه متن شما غیر قابل مشاهده و اسپم تلقی می‌شود و تارنما شما جریمه می‌گردد. رویه های بیشتر و بهتری برای نهفته کردن رنگ متن وجود داراست، سوای اینکه نیاز باشد رنگ متن را تغییر‌و تحول دهید. خوب از پیش از پباده سازی در زمینه ی متن های نهفته با مدیریت سایت خویش مشاوره فرمائید. اینها به عبارتی مشکلات seo است که بعضا از اشخاصی که دراین حوزه فعالیت می نمایند، جاری ساختن می‌دهند.

4. تعیین رنگ متناسب بافرهنگ
فرهنگ وتمدن های متفاوت، رنگ های مختلفی دارا هستند. در ایالات متحده و کشور ایران، رنگ مشکی تحت عنوان رنگ عزا تلقی می‌شود البته در ژاپن این رنگ، سپید است. رنگ قرمز‌رنگ تحت عنوان عشق و علاقه و خشونت تلقی می‌گردد البته در هند تحت عنوان غرور و خلاقیت در لحاظ گرفته می‌گردد و در چین، رنگ قرمز رنگ را رنگ خطر میدانند. تمامی این ها به نوعی روانشناسی رنگ می‌باشند. پیش از تعیین رنگ قطعا به تمدن خویش و رنگی که در آن معمول است، دقت داشته باشید.

کاری که نباید ایفا دهید

به کارگیری از تک رنگ برای ساخت وب سایت خویش

متاسفانه اکثر وبسایت ها از یک رنگ تکراری برای وبسایت خویش به کار گیری می نمایند و تنها گهگاه در برخی از بخش های وبسایت عملکرد می نمایند که رنگ متفاوتی را به کار گیری نمایند. به کارگیری از رنگ های گوناگون مخصوصا بشاش، یک حس معاش به یوزرها تارنما شما تلقین می نماید. متاسفانه امروزه شاهد هستیم که اکثر وبسایت ها از رنگهای سیاه و سپید و خاکستری به کارگیری می نمایند که‌این سبب یک احساس نا مطلوب در استفاده کننده می‌شود. این مساله سبب میشود که مخاطب سریعا سایت شما‌را سوراخ نماید .

13 حقیقت درباره سئو که مدیران می بایست از آن آگاه باشند

۲۱ بازديد
۰ ۰

بدتر اینکه بعضا از مدیران کسب و امور، آن را بسیار بی آلایش می انگارند. این دسته سئو در مشهد مدیران تصور می نمایند که بهینه سازی به حدی آسوده میباشد که می قدرت در هنگامی بسیار نادر به حاصل فوق العاده ای رسید.

طبیعیت مرموزانه seo در بخش اعظمی از مواقع سبب ساز به سو تفاهم و نا امیدی آن ها می‌شود. فهم و شعور ضوابط بهینه سازی و برخی از جنبه های اصلی آن سبب می‌شود که مدیران انتظارات صدق از نیروهای فعال خویش در این مورد داشته باشند.

درین مقاله به ذکر 13 واقعیت در رابطه seo پرداخته این که هر مدیری بایستی از آن مطلع باشد.

1. شیت نتیجه ها موتورهای کاوش
ورقه حاصل کاوش پر اسم و رسم به SERP در سال های قبلی در گیر تحولات بخش اعظمی گردیده است. برگه حاصل کاوش در قبلی به صورت مشخصی بود. این ورقه در وضعیت کلی دربرگیرنده ده لینک و پیوند آبی‌رنگ نتیجه ها طبیعی کاوش، تبلیغات در ابتدا یا این که ذیل نتیجه ها، و به علاوه نقشه، خبر یا این که دیگر محتوای مربوط به عبارت کاوش گردیده بود.

البته امروزه لایه های جدیدی را در‌این ورقه مشاهده میکنیم که نسبت به دستگاه آیتم به کارگیری استفاده کننده (تلفن همراه یا این که دسکتاپ) و سایز کاغذ اکران آن، مبتلا تغییراتی میشوند.

تعداد تبلیغ ها گوناگون بوده و همینطور داده ها دیگری در بالای اولی سود طبیعی کاوش ممکن میباشد وجود داشته باشد. امروزه شما مدام ده فیض کاوش مشاهده نکرده و ممکن میباشد در لا به لای آنان محتوای دیگری را نیز مشاهده کنید.

در گام نخستین شما تحت عنوان یک رئیس بایستی بدانید که کدام مورد ها در نتیجه ها کاوش طبیعی بوده و کدامیک مبلغی می باشند. همینطور بایستی منبع مورد ها را از حیث نوع نتیجه ها مانند جای ، کلیپ، تصویر، خبر، تبلیغات و دیگر گونه های، از یکدیگر تفکیک نمائید.

2. واحد سنجش انتظارات در طی وصال به سود
seo همچون تبلیغات مبلغی موتورهای کاوش به فیض نمی‌رسد. با وجود اینکه کلمه ها کلیدی آسوده و مشقت در هر کسب و کاری وجود داراست، ولی در شرایط کلی seo یک فرآیند وقت گیر میباشد.

در لغات کلیدی رقابتی نیاز میباشد که فرصت و هزینه متعددی صرف گردیده تا تارنما به جایگاه های بالای حاصل کاوش رسد. در حیث تصاحب کردن الگوریتم های گوگل و واحد سنجش عمل رقبا تمامی بر روی فرصت وصال به سود ایده ال تاثیر گذارند.

خلق و خوی سئوکارهای حرفه‌ای به شکلیست که هیچگاه ضمانتی در طی وصال به حاصل ندارند و در انتخاب هدف ها بهینه سازی یه خرده محتاطانه کار می نمایند. ولی در موقعیت کلی اعتنا داشته باشید که وصال به ورقه اولیه گوگل در لغات کلیدی سهل در حدود یک سری ماه ارتفاع میکشد. این مقدار مجال در عبارات کلیدی دشوار خیس و رقابتی خیس، هنوز بیشتر میباشد.

با فرض اینکه ما محصور به ضوابط موتورهای کاوش باشیم، مجال وصال به نتیجه ها تعلق متعددی به واحد سنجش کوشش و منابع ما خواهد داشت.

3. تاثیر گذاشتن بر روی موتورهای کاوش
وقتی که وبسایت ما در نتیجه ها جستجوی گوگل مشاهده نمی‌شود نمی توانیم با گوگل تماس گرفته و به‌این خیال و خاطر از آن ها گلایه کنیم. متاسفانه حاصل طبیعی موتو جستجوی گوگل مانند پشتیبانی گوگل از سایر تولیدات خویش مانند My Business و Adwords آن وجود ندارد. اینها خدمت هایی برای یوزرها می باشند که از موتورهای کاوش به کار گیری می نمایند و گوگل در امر خدمت جستجوی خویش چیزی از ما اخذ نمی نماید.

کارشناسان seo داده ها متعددی را از روی تجربه و دیگر منابع seo اخذ کرده و از آن ها در فعالیت خویش سود می‌برند. توجه داشته باشید که ما در وضعیت کلی هیچ توان ماورایی برای در اختیار گرفتن حاصل کاوش نداریم.

کاربرد کلمات کلیدی مورد استفادهٔ خود را مورد بررسی قرار دهید

۲۰ بازديد
۰ ۰

از کلمه ها کلیدی هدفمند و آیتم عشقٔ مخاطب به کار گیری نمایید. دقت داشته باشید که ما در اینجا سئو در مشهد نمی خواهیم شیوهٔ به کار گیریٔ شما از عبارات کلیدی در یک قطعه محتوا را گزینه ارزیابی در اختیار بگذاریم بلکه میخواهیم در باب خویش لغات کلیدی که در محتوای متبوع استعمال می‌گردد، سخن کنیم.

این صراحت دارد که تعیین لغت ها کلیدی بسیار بسیار سخت میباشد. اینکار در بالا، فعالیت جذابی بود البته اینک به لطف گوگل نیازی به گزینش لغات کلیدی وجود ندارد (فرض بر این میباشد که اینکار برای وب سایت خطری ندارد). این نیز صراحت دارد که گوگل درباره‌ی لغات کلیدی بسیار با خبر میباشد که ولی این به این مضمون‌ وجود ندارد که عبارات کلیدی، کلماتی “بی روح” می باشند این فقط به‌این معناست که برای خوب شدن متن، متن می بایست برای موتورهای کاوش سئو گردد.

(همینطور قابل ذکر میباشد که یوزرها در جستجوهای خویش از لغت ها کلیدی استعمال می‌نمایند. گوگل نیز به اندازهٔ کافی برای آشنایی لغت ها رایج هوشمند میباشد ولی وقتی که استفاده کننده یک واژه و کلمه کلیدی را وارد می‌نماید در واقع به‌دنبال این میباشد که کلمه و واژهٔ کلیدی که وارد نموده است در صفحه ها حاصل موتورهای کاوش پررنگ خواهد شد.)


نکات اساسی در محتوای seo گردیده عاری از کلمه ها کلیدی زیاد (کیورد استافینگ):
محتوایی میباشد که مملو از لغت ها کلیدی نباشد. در هنگام به کار گیری از کلمه ها کلیدی نیازی به به کارگیری از ریاضی وجود ندارد. یک رویکرد عالی برای شمرده تعداد کلمه ها کلیدی این میباشد که از خصوصیت ” Find” در گواهی خویش به کارگیری فرمائید و واژهٔ کلیدی متبوع خویش را کاوش فرمائید. در صورتی‌که بیشتراز حد از کلمه ها کلیدی استعمال کرده‌اید استارت به تصحیح متن خویش فرمائید و تلاش فرمائید به مکان خویش کلمه و واژهٔ کلیدی از هم معنی‌های آن به کار گیری فرمایید.
محتوایی میباشد که در نصیب‌هایی از مسئله از لغات کلیدی دارای ربط و مهم به کارگیری نموده است. گوگل خیلی بهتر می توانید مفاهیم دارای ارتباط را فهم و شعور نماید. پس نگران نباشید که درصورتی که از عبارات کلیدی دارای ربط استعمال نمایید گوگل نتواند این دارای ربط بودن را تشخیص دهد.
محتوایی میباشد که بصورت طبیعی از لغت ها کلیدی و گونه های آن در محتوا به کار گیری نموده است. نیاز به اندیشه کردن بیش تر از حد دراین مورد وجود ندارد برای اینکه از لغت ها کلیدی به کارگیری فرمائید می توانید از هم معنی‌ها، مخفف‌ها و توده لغات کلیدی متبوع خویش مثل یک بشر معمولی به کار گیری نمایید.
محتوایی میباشد که در یک متن تصویردار به طور طبیعی از لغات کلیدی به کارگیری می‌نماید. اسم، تیتر و توضیحات تصاویر جای ‌های استراتژیک برای گویش‌های توصیفی میباشند. خویش را به استعمال از عبارات کلیدی ناچار نکنید و کارایی فرمائید از آن ها تا حدی که خوش آیند باشد به کارگیری فرمایید.
محتوایی میباشد که بصورت طبیعی در عنا وین آن از لغات کلیدی مصرف شده میباشد. در شرایطی که برای توشه اولیه میباشد که برای عموم می‌نویسید از لغات کلیدی هدفمند در عنا وین خویش استعمال نمائید.
محتوایی میباشد که بصورت طبیعی از عبارات کلیدی در URL آن مستعمل میباشد. در حالتی که از تیتر محتوای خویش در URL استعمال فرمایید اینکار خیلی سخت نخواهد بود.
محتوایی میباشد که بصورت طبیعی از لغات کلیدی و اشکال آن در ۱۰۰ واژه و کلمهٔ اولیه به کارگیری نمایید. اینکار را ناشیانه ایفا ندهید ولی کوشش فرمائید تا حد ممکن از عبارات کلیدی به کارگیری نمائید و از تک تک لغات کلیدی متبوع خویش هر چه سریع‌خیس در ۱۰۰ واژه و کلمهٔ اولیه به کار گیری فرمایید.