13 حقیقت درباره سئو که مدیران می بایست از آن آگاه باشند

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

13 حقیقت درباره سئو که مدیران می بایست از آن آگاه باشند

۳۳ بازديد
۰ ۰

بدتر اینکه بعضا از مدیران کسب و امور، آن را بسیار بی آلایش می انگارند. این دسته سئو در مشهد مدیران تصور می نمایند که بهینه سازی به حدی آسوده میباشد که می قدرت در هنگامی بسیار نادر به حاصل فوق العاده ای رسید.

طبیعیت مرموزانه seo در بخش اعظمی از مواقع سبب ساز به سو تفاهم و نا امیدی آن ها می‌شود. فهم و شعور ضوابط بهینه سازی و برخی از جنبه های اصلی آن سبب می‌شود که مدیران انتظارات صدق از نیروهای فعال خویش در این مورد داشته باشند.

درین مقاله به ذکر 13 واقعیت در رابطه seo پرداخته این که هر مدیری بایستی از آن مطلع باشد.

1. شیت نتیجه ها موتورهای کاوش
ورقه حاصل کاوش پر اسم و رسم به SERP در سال های قبلی در گیر تحولات بخش اعظمی گردیده است. برگه حاصل کاوش در قبلی به صورت مشخصی بود. این ورقه در وضعیت کلی دربرگیرنده ده لینک و پیوند آبی‌رنگ نتیجه ها طبیعی کاوش، تبلیغات در ابتدا یا این که ذیل نتیجه ها، و به علاوه نقشه، خبر یا این که دیگر محتوای مربوط به عبارت کاوش گردیده بود.

البته امروزه لایه های جدیدی را در‌این ورقه مشاهده میکنیم که نسبت به دستگاه آیتم به کارگیری استفاده کننده (تلفن همراه یا این که دسکتاپ) و سایز کاغذ اکران آن، مبتلا تغییراتی میشوند.

تعداد تبلیغ ها گوناگون بوده و همینطور داده ها دیگری در بالای اولی سود طبیعی کاوش ممکن میباشد وجود داشته باشد. امروزه شما مدام ده فیض کاوش مشاهده نکرده و ممکن میباشد در لا به لای آنان محتوای دیگری را نیز مشاهده کنید.

در گام نخستین شما تحت عنوان یک رئیس بایستی بدانید که کدام مورد ها در نتیجه ها کاوش طبیعی بوده و کدامیک مبلغی می باشند. همینطور بایستی منبع مورد ها را از حیث نوع نتیجه ها مانند جای ، کلیپ، تصویر، خبر، تبلیغات و دیگر گونه های، از یکدیگر تفکیک نمائید.

2. واحد سنجش انتظارات در طی وصال به سود
seo همچون تبلیغات مبلغی موتورهای کاوش به فیض نمی‌رسد. با وجود اینکه کلمه ها کلیدی آسوده و مشقت در هر کسب و کاری وجود داراست، ولی در شرایط کلی seo یک فرآیند وقت گیر میباشد.

در لغات کلیدی رقابتی نیاز میباشد که فرصت و هزینه متعددی صرف گردیده تا تارنما به جایگاه های بالای حاصل کاوش رسد. در حیث تصاحب کردن الگوریتم های گوگل و واحد سنجش عمل رقبا تمامی بر روی فرصت وصال به سود ایده ال تاثیر گذارند.

خلق و خوی سئوکارهای حرفه‌ای به شکلیست که هیچگاه ضمانتی در طی وصال به حاصل ندارند و در انتخاب هدف ها بهینه سازی یه خرده محتاطانه کار می نمایند. ولی در موقعیت کلی اعتنا داشته باشید که وصال به ورقه اولیه گوگل در لغات کلیدی سهل در حدود یک سری ماه ارتفاع میکشد. این مقدار مجال در عبارات کلیدی دشوار خیس و رقابتی خیس، هنوز بیشتر میباشد.

با فرض اینکه ما محصور به ضوابط موتورهای کاوش باشیم، مجال وصال به نتیجه ها تعلق متعددی به واحد سنجش کوشش و منابع ما خواهد داشت.

3. تاثیر گذاشتن بر روی موتورهای کاوش
وقتی که وبسایت ما در نتیجه ها جستجوی گوگل مشاهده نمی‌شود نمی توانیم با گوگل تماس گرفته و به‌این خیال و خاطر از آن ها گلایه کنیم. متاسفانه حاصل طبیعی موتو جستجوی گوگل مانند پشتیبانی گوگل از سایر تولیدات خویش مانند My Business و Adwords آن وجود ندارد. اینها خدمت هایی برای یوزرها می باشند که از موتورهای کاوش به کار گیری می نمایند و گوگل در امر خدمت جستجوی خویش چیزی از ما اخذ نمی نماید.

کارشناسان seo داده ها متعددی را از روی تجربه و دیگر منابع seo اخذ کرده و از آن ها در فعالیت خویش سود می‌برند. توجه داشته باشید که ما در وضعیت کلی هیچ توان ماورایی برای در اختیار گرفتن حاصل کاوش نداریم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.