آرشیو دی ماه 1400

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

محتوا و سئو

۲۶ بازديد
۰ ۰

30. مقدار به‌روزرسانی محتوا
مقدار دستکاری‌ و تغییرات مطالب نیز تحت عنوان فاکتور نو بودن مقاله شناسایی می شوند. سئو در مشهد توجه داشته باشید که به روزرسانی شما می بایست آپ تو دیت بی نقص مقاله یا این که اضافه و حذف بخشی از محتوا باشد؛ تغییر تحول یک یا این که یکسری کلمه و واژه تاثیر متعددی در درجه ندارد.

31. تاریخ به روز صفحه های
صفحه ها تارنما هر یک سری وقت یکبار به روزرسانی گردیده است؟ روزمره، هفتگی یا این که هر 5 سال یکبار؟ به روزرسانی مکرر صفحه های وب سایت نیز نقش مهمی در بهینه سازی وبسایت داراست.

32. برجستگی لغات کلیدی
به فعالیت بردن عبارات کلیدی در 100 کلمه و واژه اولیه محتوا مسئله برگه را به گوگل نماد میدهد که محتوا در رابطه این واژه و کلمه میباشد؛ درنتیجه در حاصل گوگل در آن واژه قرار خواهید گرفت. برجستگی واژه و کلمه کلیدی به قرارگیری واژه کلیدی باطن تگ تیتر، تگ H1، H2 و متا دیسکریپشن هم بستگی داراست.

33. لغات کلیدی در تگ های H2 ، H3
به فعالیت بردن لغت ها کلیدی در تیتر‌های H2 و H3 م‌ تواند آرم کوچک و ضعیفی از دارای ربط بودن تارنما با واژه و کلمه کلیدی انتخابی باشد. وب سایت MOZ دراین باره جدول تحت را ارائه داده میباشد:



جان مولر از گوگل هم در‌این ارتباط می گوید:

تگ‌های HTML به ما یاری می‌نماید که بفهمیم ساختار یک ورقه به چه شکل میباشد.

عصر تحقیق عبارات کلیدی

در‌حالتی که تا اینجا به فاکتورهای seo اعتنا کرده باشید، میبینید که رد پایی از لغات کلیدی در تمامی جا چشم می گردد و بودنشان یعنی درجه فراتر. ولی در حالتی‌که این عبارات از نخستین فعالیت صحیح تعیین نشوند، تک تک اپ‌های با صرفه‌سازی شما بی‌اثر خواهد بود.

سئو سايت پزشكي و نكات آن

۲۷ بازديد


داشتن محتواهاي جهت‌داروب سايت‌هايي كه در منطقههاي سئو در مشهد ديگري غير از پزشكي فعاليت مي‌نمايند، معمولا محتواهايي را در اينترنت‌تارنما خويش منتشر مي‌نمايند كه اطلاعاتي كلي در رابطه يك مسئله را در دست كاربر قرار ميدهند. ولي بايستي بدانيد كه ارائه مطالب كلي در حوزه پزشكي، هيچ طرفداري ندارد. هرچه مطالب جزئي‌تري را در رابطه حوزه كاري خويش در اينترنت‌وبسايت منتشر نماييد؛ بيماران به تخصص شما بيشتر متكي بودن خواهند كرد.
نشر مطالب كلي در يك اينترنت‌وب سايت با زمينه پزشكي، قادر است اين پيام را به‌طور غيرمستقيم در ذهن استفاده كننده ساخت نمايد كه شما داده ها كافي در رابطه اين حوزه نداشته‌ايد. درنتيجه فقط براي مالامال كردن اينترنت‌وب سايت خويش، نوشته‌ي‌علمي‌هايي را منتشر كرده‌ايد كه به طور تقريب در هر كشور ديگري پيدا مي شوند.
براي حل اين ايراد دو راهكار وجود دارااست. يكي‌از اينكه تاليف كننده محتواهاي شما فردي باشد كه در رابطه حوزه كاري شما علم عميقي داشته و با اصول نويسندگي نيز آشنا ميباشد.
چاره ديگر نيز اين ميباشد كه خودتان دست‌به‌خودكار گرديده و مقالات را بنويسيد. ولي اين عمل از شما وقت خواهد گرفت. درنتيجه خوب ميباشد تايپ كردن مقالات را به فرد ديگري بسپاريد و خودتان آن ها را تصحيح نمائيد. يااينكه ميتوانيد قبل از تايپ كردن هر نوشته‌ي علمي، اطلاعاتي را كه براي تاليف كننده موءثر مي باشند، در چنگ وي قرار دهيد.
به‌روز بودنيكي از ديگر از مورد ها مهمي كه مي بايست در seo وبسايت پزشكي به آن توجه گردد، به‌روز بودن مطالب ميباشد. داراي تخصص seo اين قبيل وبسايت‌ها مي بايست تمامي مطالب ديرين را نيز همواره به‌روز كرده و داده ها نو را به آنان بيفزايد. چون دانش پزشكي علمي ميباشد كه به‌طور هميشگي در هم اكنون پيشرفت ميباشد و هرروز قضيه جديدي در آن مطرح مي‌گردد. درنتيجه به‌روزرساني مطالب در‌اين وب سايت‌ها، از اهميت بسيار ويژه‌اي برخوردار‌است.
به‌روز بودن مطالب اينترنت‌وب سايت پزشكي قادر است به شما در جلب اتكا بيماران ياري دهد. چون دراين‌صورت بيماران خواهند فهميد كه شما براي خريدن علم روز گرفتاري داريد و ميتوانيد بر اين مبنا، شايسته ترين چاره‌ها را ارائه دهيد. به‌علاوه به خيال و خاطر داشته باشيد كه همواره محتواي خويش را با به كار گيري از پاياني مقاله ها در حوزه داراي ارتباط كه در مجلات داراي اعتبار منتشر گرديده‌اند، مستندسازي نماييد.

نكات مهم در ديجيتال ماركتينگ

۲۹ بازديد


الگوريتم (ZMOT (Zero Moment of Truth يا اين كه الگوريتم موفقيت در سئو در مشهد لحظه صفر خريد گوگلشايد شما تصور كنيد دست يابي به زواياي خلق و خوي مصرف كننده آنلاين مشقت بار ميباشد. اين دقيقاً مانند اين ميباشد كه تامل كنيم آدم نمي تواند در كمتر از دقيقه، يك مايل بدود و اين كارغير ممكن ميباشد. احمقانه به حيث ميرسد؟ الان اين گزاره براي شما خنده دار و احمقانه به لحاظ ميرسد، البته اين طريقه چند ده سال پيش، پذيرفته گرديده بود. در واقع اين طريقه يك سبك فكري بود. پروفسور جري ويند از مكتب وارتون ماجرا را اينگونه بازگو مي نمايد:دويدن يك مايل در ۴ دقيقه، مانعي بود كه تا تاريخ ۶ مي سال ۱۹۵۶ آدم نمي توانست از آن عبور نمايد. اين تاريخي ميباشد كه راجر بنيستر در مسابقه اي در آكسفرورد، در ۳ دقيقه و ۵۹ ثانيه و ۴ صدم ثانيه، يك مايل دويد و اين ركورد را باخت! تا سه سال آنگاه، ۱۶ دونده ديگر هم ركورد يك مايل در ۴ دقيقه را شكستند. آيا اين مساله تحولي در توفيق انسان بود؟ خير، آنچه تغيير نموده است، سبك فكري آنهاست.دقيقا شبيه مثال نقل شده، در بازاريابي هم يك سبك فكري كلاسيك وجود داراست. چند ده سال براي فروش كالا به سه لحظه بحراني اعتنا مي كرديم، لحظه علت خريد كالا، خريد و تجربه به كار گيري از آن.
• علت خريد:بابا شما يك مسابقه فوتبال تماشا مي نمايد و تبليغ يك دوربين ديجيتال را مي بيند و مي‌گويد «به لحاظ مي‌رسد عالي باشد!»
• خريد فرآورده:به مغازه گزينه عشق خويش مي رود تا بتواند آن را ببيند. دوربين بسته بندي جذابي دارااست. فروشنده برنا كليه سؤال هاي او‌را جواب ميدهد. در غايت پدرتان دوربين را مي‌خرد.
• تجربه به كارگيري از جنس:بابا به منزل مي‌آيد و از دوربين به كارگيري مي نمايد. همانطور كه در تبليغ چشم بود، دوربين عكس هاي با كيفيتي ميگيرد. بنابراين اين خريد نقطه نهايي عالي و لذت بخشي براي بابا شما داشته ميباشد. اين
سه مرحله، زمان ها سبك فكري بازاريابي بود.
امروزه في مابين دو مرحله علت خريد مال و خريد آن، لحظه جديدي براي بازارياب ها وجود دارااست. آن بابا هنوز هم فوتبال تماشا مي نمايد و تبليغ دوربين را مي بيند، البته سريع سراغ لپ تاپ مي رود و دنبال انتقاد و نظارت در رابطه آن ميگردد.حيث يوزرها را در وب سايت هاي گوناگون در رابطه آن دوربين مطالعه مي نمايد. به توييتر مي رود و توييت مي نمايد تا ببيند كسي تا به هم اكنون دوربيني كمتر از ۱۰۰ دلار خريده ميباشد؟ به يوتيوب و يا اين كه تارنما هاي اكران تبليغات ويدئويي رمز مي‌زند و ويديوهاي دموي دوربين را نگاه مي نمايد. به‌اين شكل پيش از اين كه بازي فوتبال به اتمام برسد و به مغازه برود، در رابطه خريد آن دوربين تصميم گرفته ميباشد. در صورتي‌كه مديريت يك مارك مي باشيد، سياست ها، متودولوژي ها، فراگيري ها، ماشين كرايه اي هاي تبليغاتي، شركا و ميزان دارايي بخش اعظمي داريد كه بتوانيد از آنان ياري بگيريد و در‌اين سه مرحله چيره گرديد. البته به چه شكل مي قدرت در مرحله جديدي كه اضافه گرديده، يعني كاوش در وب، هم موفق شد؟

فاكتور هاي مؤثر بر سئو داخلي و رتبه بندي گوگل

۲۷ بازديد


واژه كليدي در تگ تيتر:
تگ تيتر دو‌مين نصيب اصلي محتواي كاغذ ميباشد، درنتيجه سئو در مشهد سيگنال كاركشته در seo page-on ارسال مي‌نمايد.
استارت تگ تيتر با واژه و كلمه كليدي:
بر مبناي مطالعات Moz ، تگ عنواني كه با واژه و كلمه كليدي استارت مي شود در مقايسه با تگ عنواني كه واژه كليدي در انتهاي آن قراردارد، از تلاش بهتري شامل است.
واژه و كلمه كليدي در تگ توضيحات:
اين هم نماد ديگر داراي ربط بودن تيتر مذكور با مشاجره نوشته‌ي‌علمي ميباشد و شمارا متمايز مي‌سازد.
وجود كلمه و واژه كليدي در تگ H1:
تگ H1 دومي تگ تيتر ميباشد كه سيگنال داراي ارتباط بودن را به گوگل (Google) ارسال مي‌نمايد.
گزينش درست واژه و كلمه كليدي
واژه و كلمه كليدي عبارتي ميباشد كه بيشترين به كارگيري از آن در متن گرديده و تعيين كلمه و واژه كليدي كه بيشتر از ديگر لغات مورداستفاده قرارگرفته، نشان داراي ربط بودن ميباشد.
ارتفاع محتوا:
محتوايي كه عبارات بيشتري داراست ميتواند سطح كلان‌تري را پوشش دهد و به مقاله‌ها سطحي و كوتاه ارجحيت داراست.
تراكم واژه كليدي:
تراكم كلمه و واژه كليدي مبنايي ميباشد كه گوگل (Google) از آن براي تعيين تيتر كاغذ به كار گيري مي‌نمايد. البته به كار گيري بيش‌ازحد مي تواند به شما جراحت برساند.
نهفته‌سازي معنايي واژه كليدي در محتوا (LSI):
LSI كلمه ها كليدي به موتورهاي كاوش امداد مي‌نمايد مفهوم كلماتي كه بيش تر از يك معنا دارا‌هستند را بتواند استخراج نمايد. وجود يا اين كه عدم وجود LSI علامت كيفيت محتوا ميباشد.
كلمه ها كليدي LSI در تيتر و تگ توضيحات:
به‌تيتر محتواي برگه، كلمه ها كليدي LSI در كاغذ تگ متا به گوگل (Google) در تشخيص در بين مترادف و هم معني‌ها ياري مي‌نمايد. همينطور به‌تيتر يك نماد داراي ربط بودن هم ميباشد.
سرعت لود كاغذ از روش HTML:
هم گوگل (Google) و هم بينگ (Bing) از سرعت لود كاغذ به‌تيتر يك فاكتور مرتبه‌بندي به كارگيري مي‌نمايند. ربات هاي موتورهاي كاوش به‌راحتي ميتوانند سرعت وبسايت شمارا بر طبق كدهاي برگه و وسعت فولدر‌ها تقريب بزنند.
محتواي تكراري:
محتواي يكسان در به عبارتي وبسايت مي تواند روي روءيت كرد موتورهاي كاوش نسبت به آن تارنما تأثير منفي داشته باشد.
سرعت لود شيت از روش كروم:
ممكن ميباشد گوگل از داده‌هاي يوزرها كروم (Chrome) براي در دست گرفتن خوب سرعت شيت به كار گيري نمايد و خوب ميباشد شما براي ارتقاء سرعت وب سايت از CDN به كار گيري فرمائيد.

جايگزين هاي پلاگين Yoast SEO

۳۰ بازديد


بهينه سازي Pressيك پلاگين همگي كاره كه مي‌اقتدار از آن سئو در مشهد براي وب سايت‌هايي با موضوعات متفاوت بهره برد. قابليت مدير عنا وين، اسنيپت ها و توضيحات متا، ايجاد كرد سريع و سهل وآسان نقشه تارنما XML و HTML، يك پارچه شدن با گوگل آناليتيكس و سئو عمليات اشتراك‌گذاري در كانال‌هاي اجتماعي از خصوصيت‌هاي پلاگين سئو Press ميباشد. اين افزونه هم در دو ورژن مبلغي و بدون‌پول وجود داراست. در ورژن مبلغي، قابليت و امكان به كار گيري از خصوصيت‌هاي WooCommerce، سئو بهينه سازي محلي و وارد كردن متاداده‌هاي CSV به متخصصين seo ميدهد.
SEOPressor Connectيك پلاگين مبلغي وردپرس ميباشد فعلا در بيش تر از 23 ميليون وب سايت به كار گيري مي شود. يكي مهمترين خصوصيت‌ها و مزيت‌هاي اين افزونه، اكران يكجاي كليه داده‌ها و داده ها مايحتاج در يك كاغذ ميباشد. به‌اين شكل مخاطب ميتواند با يك نگاه و در سريع‌ترين مجال، فرآيند عمل گرديده و اشتباهات و اشكالات را پيدا نمايد.
قابليت و امكان تمجيد سه كلمه و واژه كليدي براي هر شيت، گزارش دهي خوب از پروسه كار وب سايت، امكان تعريف و تمجيد لينكدهي هوشمند اتوماتيك و تحقيق و نظارت لغات كليدي LSI و داشتن الگوريتم كاركشته و آپ تو ديت از مراحل وبسايت از خصوصيت‌هاي اين افزونه ميباشد. براي متخصصين حوزه seo كه مي خواهند به طور ماهر عمل نمايند، اين افزونه يك ابزار كاربردي و بهتر به حساب مي آيد.
The سئو Frameworkافزونه بهينه سازي قاب ورك را بايستي يك پلاگين جداشده از ساير به اكانت آورد. اين پلاگين به جهت داشتن امكان خودكارسازي عمليات، سبب ساز ارتقا سرعت امور مي گردد. در واقع، بخش اعظمي از عمل‌ها كه در ديگر افزونه ها به طور دستي ايفا ميشود، درين سبك مي‌اقتدار ايفا آنها‌را به موقعيت اتومات تعريف و تمجيد كرد. همينطور اينكه قابليت و امكان تغيير‌و تحول تنظيمات بر طبق نياز و ساختار وبسايت شما نيز وجود داراست. تعريف‌و‌تمجيد خود كار عنا وين و توضيحات متا، به كارگيري نشدن از واژه و كلمه The سئو Framework در هيچ كجايي از تارنما، داشتن ورژن سازماني براي دسترسي به API و تحليل يكسري وبسايت و ارتقاء سرعت شغل از خصوصيت‌ها و مزاياي اين سبك ميباشد.

براي سئو آژانس هواپيمايي، تبليغات گوگل كنيد

۲۶ بازديد


خب راستش را بخواهيد گوگل بارها به صراحت اعلام كرده سئو در مشهد كه تبليغات گوگل، تاثير خاصي روي seo تارنما شما ندارد. يعني اينطور وجود ندارد كه پس از يك كمپين تبليغات گوگل، مرتبه تارنما تان بهبود پيدا نمايد. پس چرا مي‌گويم تبليغات گوگل فرماييد؟
در واقع يكي‌از مهم‌ترين مزيت هاي تبليغات گوگل اين ميباشد كه بعداز اجرايش، مي توانيد بفهميد مخاطبان دقيقا چه كلماتي را كاوش ميكنند؟ چند دفعه در ماه هر واژه كاوش گرديده و اساسي خيس از كليه، كدام كلمه و واژه بازدهي بهتري براي تجارت شما دارااست؟
با اعتنا به مخارج زياد seo كردن تارنما هاي تاكسي مسافرتي و هواپيمايي، به حيث صرفه اقتصادي متعددي دارااست كه بفهميد خوب ميباشد روي كدام لغات شغل كرده و مخارج بيخود براي بهينه سازي كردن وب سايت تان روي عبارات نامناسب نپردازيد.
5. لطفا پيوند داخلي را دست‌كم نگيريد!ملاحظه كنيد، در شرايطي كه پاره اي با دنياي بهينه سازي آشنا باشيد مي دانيد كه تا اينجا چه نكات مهمي را راجع‌به بهينه سازي كردن تارنما به شما فراگيري داده ام. پس حتما قرار وجود ندارد در‌اين نوشته‌علمي محتواي بي مصرف و غير كاربردي در اختيارتان بگذارم. با اين پيشينه، به شما توصيه مي‌كنم اصلا از اهميت لينك و پيوند داخلي غافل نشويد!
اعتقادوباور فرماييد پيوند داخلي از آنچه كه در ذهن تان برايش قيمت قائل مي‌باشيد، قيمت بيشتري داراست. مخصوصا در صورتيكه با اصول به كارگيري از آن و تكنيك هاي مهمش آشنا باشيد. در زمينه ي اين اصول در نوشته‌ي علمي پيوند داخلي كلام كردم.
با اعتنا به اينكه در حوزه‌ تاكسي هاي مسافرتي ميتوان محتواهاي متعددي ايجاد كرد، مطلقا داشتن يك اپ صحيح و حسابي براي ساخت لينك و پيوند هاي داخلي در ميان محتواها، اقتدار seo وبسايت تان را بسيار ارتقاء مي‌دهد.
نكته: اينجانب براي اينكه پروسه لينك و پيوند سازي داخلي را به صورت صدق پيش ببرم، اين فعاليت را مي‌كنم:
تيتر و لغات كليدي كليه مقاله ها و صفحه هاي وب سايت را در يك اكسل قرار داده ام،هر محتواي جديدي را درين فولدر وارد مي‌كنم،پس از نشر هر محتوا، به سراغ ليست رفته و زمان هاي پيوند سازي و اخذ لينك و پيوند را تحليل مي كنم،لينك و پيوند هاي داخلي متبوع را مي‌سازم.

چگونه يك محتواي موثر براي سئو توليد كنيم؟

۲۵ بازديد


درصورتي كه قسمت هاي پيشين اين نوشته‌ي علمي را مطالعه سئو در مشهد كرده باشيد، مطلقاً متوجه گرديده ايد كه محتوا ميتواند در پرورش كسب و شغل هاي اينترنتي بسيار اثرگذار باشد! ولي براي آن كه بتوانيم يك محتواي اثربخش ساخت‌و‌ساز كنيم، بايستي چه مراحلي را طي كنيم؟ ما درين قسمت قصد داريم به نظارت 7 مرحله اصلي در ساخت محتواي با صرفه و اثربخش بپردازيم تا بتوانيد با به كار گيري از بازاريابي محتوا مواقعي نظير ترافيك، يوزرها، مشتريان و در غايت درآمد تجارت خويش را تا يك‌سري برابر ارتقاء دهيد. اين فرايند عبارتند از:
تحقيق راجع به لغات كليديقبل از آن كه بخواهيد كاري جاري ساختن دهيد، بايستي ملاحظه كنيد كه نياز يوزرها چه مي باشد و چه‌گونه مي بايست به آن جواب دهيد! در فضاي آنلاين ممكن ميباشد دسترسي به مخاطبان غرض شغل معمولي اي نباشد؛ استدلال آن هم اين ميباشد كه در اولِ فعاليت كه هنوز كاربري نداريد، نمي دانيد كه چه گونه مي اقتدار مخاطبان غرض و كساني كه به سرويس ها يا اين كه توليد ها شما نياز دارا‌هستند را پيدا نماييد! تحقيق عبارات كليدي به عبارتي چيزي ميباشد كه به شما امداد مي نمايد تا بتوانيد اين مورد كه يوزرها پيرو چه محتواي مي‌باشند را پيگيري فرمائيد؛ در واقع، در فضاي آنلاين و به ياري ابزارهايي نظير كيورد پلنر كه يكي‌از شايسته ترين ابزارهاي گوگل ميباشد، ميتوانيد مشاهده كنيد كه يوزرها كدام لغت ها كليدي را كاوش كرده اند.
شما با چك چندين واژه كليدي مرتبط با تجارت، توليد ها يا اين كه سرويس ها خويش مي‌توانيد متوجه گرديد كه كدام لغت ها كليدي بيشتر كاوش گرديده اند. همينطور در عبارات كليدي لبريز رقابت، خوب ميباشد از كلمه ها كليدي زمان بر استعمال نماييد كه مخاطب دقيقاً در‌پي به عبارتي ميباشد! قبل از تحقيق لغت ها كليدي دست به هيچ كاري نزنيد؛ چون فقط مجال، دارايي و انرژي خويش را هدر مي دهيد.

اصلي ترين روش‌هاي سئو كلاه سفيد

۲۴ بازديد


در گام نخستين براي ارتقاء نرخ كليك اين صفحه هاي، مي بايست سئو در مشهد به سراغ تغيير تحول تيتر و متن توضيحاتشان برويد و آن را تبديل به يك متن جالب فرماييد. در گام دوم به سراغ محتواي خويش ورقه برويد و مطمئن گرديد كه مخاطب پس از ورود، با يك محتواي جالب روبرو گرديده و سريعا از تارنما بيرون نمي شود. در‌اين قسمت به پيشگفتار صفحه هاي اعتنا متعددي نماييد. بدين شكل با ارتقاء نرخ كليك و به‌دنبال كاهش نرخ پريدن صفحه هاي، تعداد بازديد كنندگان به شدت متعددي به وبسايت جذب مي‌كنيد.
4_ ساخت‌و‌ساز محتواي مولتي مدياساخت و ساز محتواي مولتي مديا و تكثير آن در وبسايت، يك كدام از شايسته ترين راهكارها جهت بهبود seo محتوا و در پي برندسازي ميباشد. شما مي‌توانيد با ايجاد محتواي ويديويي و صوتي در نگاه اوليه پشت گرمي موتورهاي كاوش را جلب كرده و آن گاه با بهبود تجربه استفاده كننده، رده قابل قبولي در ذهن آنان و در حاصل گوگل به دست بياوريد. مثال اينگونه محتوايي در وب سايت ما، نوشته‌ي علمي يادگرفتن seo محتوا ميباشد كه با يكسري ويدئو كاربردي و موثر، توانسته مخاطبان متعددي به فرين آكادمي جذب نمايد.
5_ محتواها را انتشار دهيد

و پاياني تكنيك seo كلاه سپيد، نشر و اشتراك گذاري محتواست. به شما سفارش مي‌كنيم براي جذب بازديدكننده به تارنما، فقط به بهينه سازي اكتفا نكنيد. در صورتيكه محتواهاي ديدني نوشته ايد كه فكر مي‌كنيد قيمت احضار شدن دارا هستند، آن ها را از روش شبكه‌هاي‌اجتماعي، نشاني اينترنتي و… به اشتراك بگذاريد. بدين شكل مي‌توانيد در به عبارتي روزهاي نخستين بعد از نشر محتوا با جذب بازديد كننده و اخذ كامنت و لحاظ، توان بهينه سازي محتواي ورقه را ارتقا داده و به‌دنبال درجه بهتري هم در نتيجه ها گوگل به دست بياوريد. توجه فرماييد كه بخش اعظمي از وبمستران در اينترنت فارسي از اين تكنيك به كارگيري نمي كنند و اين يك زمان مطلوب براي شماست كه به نيكي آن را به عمل ببنديد.

تاثير كلمات كليدي و تناسب آن با موضوع مورد نظر

۲۴ بازديد


همان طور كه مي‌دانيد عبارات كليدي از مهم‌ترين موادتشكيل دهنده سئو در مشهد در seo تارنما ميباشد. در واقعيت لغات كليدي به عبارتي كلماتي مي‌باشند كه يوزرها كاوش مي نمايند تا توسط موتورهاي جستجو گر به تارنما شما برسند. تعيين صحيح عبارات كليدي تاثير اكثري بر روي سئو وب سايت داراست. هنگامي كه قصد داريد در امر مورد خاصي مقاله بنويسيد در آغاز بايستي لغت ها مقصود خويش را مشخص و معلوم نمائيد و مبتني بر اين لغت ها محتوا را ساخت فرمائيد. در‌صورتي‌كه محتواي شما به لغت ها كليدي و هم معني آن داراي ارتباط نباشد شانسي براي اكران در گوگل نخواهيد داشت. براي مثال در‌حالتي كه واژه كليدي شما رژيم غذايي ميباشد، محتواي شما مي بايست راجع‌به با تغذيه و رژيم باشد و همينطور از واژه كليدي رژيم غذايي مصرف شده باشد. علاوه بر اين استعمال مطلوب از كلمه ها هم معني مانند تغذيه مطلوب، رژيم تندرست، تناسب اندام و... در محتواي وب سايت به بهبود seo محتوا ياري مي نمايد. 
نقش تصاوير در بهينه سازي وبسايتيك كدام از ديگر از مورد ها اصلي در بهينه سازي داخلي وب سايت، seo تصاوير ميباشد. seo تصاوير نقش متعددي در ارتقاء درجه و ترافيك وب سايت شما دارااست. در‌صورتي‌كه در مطالب خويش از تصاوير به طور درست به كارگيري فرمائيد در واقعيت به خواننده‌گان محتواي تارنما جهت ادراك خوب ياري نموده ايد. ولي چه تصاويري و به چه شكل در تارنما خويش به كارگيري كنيم؟ تصاويري كه براي محتوا و يا اين كه صفحه هاي تارنما خويش در لحاظ مي‌گيريد در بالا بايستي مربوط به زمينه محتواي تارنما باشد. بعداز آن كيفيت و وضوح تصوير بسيار اصلي ميباشد. از تصاويري به كارگيري فرماييد كه روشن و مسئله شمارا رفلكس نمايد و از كيفيت بالا و اندازه كافي برخوردار باشد. يكي‌از ديگر از مفاد اصلي در سئو تصاوير alt تصوير ميباشد. به عبارت ديگر متن جايگزين تصوير، توضيحي كوتاه از متاع و تركيبي از لغت ها كليدي ميباشد كه به يوزرها در سمت و سوي شعور خوب تصوير ياري مي نمايد. از ساير موردها اصلي در seo تصاوير، فرمت آنهاست. استعمال از تصاويري با فرمت jpg و png مبتني بر نوع تصوير قادر است شايسته ترين تعيين باشد. اسم تصوير نيز از مورد ها ديگر ميباشد كه بايستي در لحاظ گرفت. گزينش اسم مطلوب و مربوط به تصوير نيز تاثيري مثبت در سئو تارنما دارااست.

بهترين تكنيك هاي بازاريابي اينترنتي

۲۶ بازديد


در دنياي مدرن،وب سهم به سزايي در بسط ارتباطات و ارتقا داده ها سئو در مشهد داشته ميباشد و با يقين موجب ارتقا درآمد ها و رويش تجارت ها شود. بازاريابي اينترنتي يكي‌از انواع بازاريابي ميباشد كه به تمامي ي رشته ها مداخله نموده است و در معرفي تجارت ها و تبليغات براي آنان بسيار اثرگذار و اثر گذار محقق گرديده .ما در‌اين نوشته ي علمي قصد داريم ،تا 6 تا از شايسته ترين و بروز ترين تكنيك هاي بازاريابي اينترنتي را كه منجر رويش و بهبود بيزنس شما ميگردد را  مطرح كنيم :۱ – اينفلوئنسر ماركتينگ”Influencer Marketing“اينفلوئنسر ماركتينگ از جديدترين و بروزترين تكنيك هاي بازاريابي اينترنتي ميباشد و بيزنس هاي متعددي از روش اين مسير توانسته اند كه فن و محصولاتشان را معرفي نمايند.در واقعيت شما درين شيوه به اينفلوئنسرها يا اين كه اشخاص تاثيرگذار هزينه اي پرداخت ميكنيد تا توليد ها يا اين كه كسب و كارتان را به صورت بي واسطه يا اين كه غير بي واسطه تبليغ نمايند.اينفلوئنسر شخصي ميباشد كه توان آن را داراست كه بر روي بقيه افراد تاثير بگذارد و اين دستور به جهت معيار علم ،مسئوليت ،موقيعت اجتماعي و يا اين كه روابطش با مخاطبين قابليت پذير ميباشد.قابل ذكر ميباشد ! كه‌اين نوع از تكنيك هاي بازاريابي براي برخي بيزنس هاي خاص آنچنان تحول متعددي را اجرا نمي نمايد.پس موردنياز ميباشد پيش از به كارگيري اين تكنيك اندكي به بيزنس و محصولتان توجه نماييد.۲ – بازاريابي محتوايي “Content Marketing“بازاريابي محتوايي يكي مهمترين تحت گروه هاي ديجيتال ماركتينگ و بازاريابي اينترنتي محسوب ميشود. معمولي ترين تعريف و تمجيد كه مي قدرت براي بازاريابي محتوايي بكاربرد عبارت ميباشد از:( نشر و توزيع محتوا هاي خاص و نفيس به دليل به وجود آوردن رابطه بيشتر با مشتريان و درنتيحه وصال به مقاصد بازاريابي). غرض بازار يابي محتوايي، مراقبت و جذب مشتريان با ايجاد و سازماندهي محتواي صحيح با قصد تقويت و تغيير و تحول خلق و خوي مشتري ميباشد.به عبارت ديگر بازاريابي محتوايي يعني اينكه نياز هاي مخاطبان هدفمان را با نشر محتوا برطرف كنيم.به عنوان مثال؛ آموزشي به وي بدهيم تا با به كار گيري از آن استفاده كننده مشغول خواهد شد و تارنما جذابيت بيشتري براي وي داشته باشد.