محتوا و سئو

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

محتوا و سئو

۳۳ بازديد
۰ ۰

30. مقدار به‌روزرسانی محتوا
مقدار دستکاری‌ و تغییرات مطالب نیز تحت عنوان فاکتور نو بودن مقاله شناسایی می شوند. سئو در مشهد توجه داشته باشید که به روزرسانی شما می بایست آپ تو دیت بی نقص مقاله یا این که اضافه و حذف بخشی از محتوا باشد؛ تغییر تحول یک یا این که یکسری کلمه و واژه تاثیر متعددی در درجه ندارد.

31. تاریخ به روز صفحه های
صفحه ها تارنما هر یک سری وقت یکبار به روزرسانی گردیده است؟ روزمره، هفتگی یا این که هر 5 سال یکبار؟ به روزرسانی مکرر صفحه های وب سایت نیز نقش مهمی در بهینه سازی وبسایت داراست.

32. برجستگی لغات کلیدی
به فعالیت بردن عبارات کلیدی در 100 کلمه و واژه اولیه محتوا مسئله برگه را به گوگل نماد میدهد که محتوا در رابطه این واژه و کلمه میباشد؛ درنتیجه در حاصل گوگل در آن واژه قرار خواهید گرفت. برجستگی واژه و کلمه کلیدی به قرارگیری واژه کلیدی باطن تگ تیتر، تگ H1، H2 و متا دیسکریپشن هم بستگی داراست.

33. لغات کلیدی در تگ های H2 ، H3
به فعالیت بردن لغت ها کلیدی در تیتر‌های H2 و H3 م‌ تواند آرم کوچک و ضعیفی از دارای ربط بودن تارنما با واژه و کلمه کلیدی انتخابی باشد. وب سایت MOZ دراین باره جدول تحت را ارائه داده میباشد:



جان مولر از گوگل هم در‌این ارتباط می گوید:

تگ‌های HTML به ما یاری می‌نماید که بفهمیم ساختار یک ورقه به چه شکل میباشد.

عصر تحقیق عبارات کلیدی

در‌حالتی که تا اینجا به فاکتورهای seo اعتنا کرده باشید، میبینید که رد پایی از لغات کلیدی در تمامی جا چشم می گردد و بودنشان یعنی درجه فراتر. ولی در حالتی‌که این عبارات از نخستین فعالیت صحیح تعیین نشوند، تک تک اپ‌های با صرفه‌سازی شما بی‌اثر خواهد بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.