دوشنبه ۳۱ مرداد ۰۱ ۰۹:۴۸ ۶ بازديد
شما تحت عنوان صاحبکار و سئو در مشهد صاحب رایا پارس و ahrefs مالک تارنما حتما قصد پول بدور ریختن و تبلیغ در وبسایت های نامرتبط رو ندارید ولی خیلی های دیگه تماما با بی توجهی در سایت های نامرتبط با مخارج بالایی حاضر به تبلیغ میشن که اکثر زمان ها ثمره ای ندارن. پس می بایست با دوراندیشی بی نقص از بازار غرض مبادرت به تبلیغ بکنید و بدونید که وب سایت های پر طرفدار مدام جای نیکی برای گذاشتن بنرهای تبلیغاتی شما نیستن و گاهی ممکنه تاثیر ضد تبلیغ داشته باشن. یک کدام از خط مش های رویارویی با این واقعه این میباشد که در وب سایت های مربوط به حوزه ی کاری خودتون که در صنعت خاصی عمل می کنن، تبلیغ کنین و بعداز یافت کردن اون ها بخش های پربازدید ی وب سایت رو غرض قرار بدید.
به کارگیری از پیاده سازی های ضعیف در تبلیغات:
تبلیغات تجارت شما معرف برندتون هستن و یوزرها اکثر وقت ها از همین بنرها شما رو قضاوت می کنن. این تبلیغات و مخصوصا نمای ظاهری اون ها و طرز ی طراحیشون خیلی روی ذهنیت یوزرها و کلیک کردن اون ها اثر داره. بنرهای با پیاده سازی ضعیف قاعدتا شانس جلب دقت و ارتقا بازدید از سایتتون رو از دست میدن.