آرشیو مرداد ماه 1401

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

تبلیغ در سایت های نامربوط

۶ بازديد
۰ ۰
شما تحت عنوان صاحبکار و سئو در مشهد صاحب رایا پارس و ahrefs مالک تارنما حتما قصد پول بدور ریختن و تبلیغ در وبسایت های نامرتبط رو ندارید ولی خیلی های دیگه تماما با بی توجهی در سایت های نامرتبط با مخارج بالایی حاضر به تبلیغ میشن که اکثر زمان ها ثمره ای ندارن. پس می بایست با دوراندیشی بی نقص از بازار غرض مبادرت به تبلیغ بکنید و بدونید که وب سایت های پر طرفدار مدام جای نیکی برای گذاشتن بنرهای تبلیغاتی شما نیستن و گاهی ممکنه تاثیر ضد تبلیغ داشته باشن. یک کدام از خط مش های رویارویی با این واقعه این میباشد که در وب سایت های مربوط به حوزه ی کاری خودتون که در صنعت خاصی عمل می کنن، تبلیغ کنین و بعداز یافت کردن اون ها بخش های پربازدید ی وب سایت رو غرض قرار بدید.
به کارگیری از پیاده سازی های ضعیف در تبلیغات:
تبلیغات تجارت شما معرف برندتون هستن و یوزرها اکثر وقت ها از همین بنرها شما رو قضاوت می کنن. این تبلیغات و مخصوصا نمای ظاهری اون ها و طرز ی طراحیشون خیلی روی ذهنیت یوزرها و کلیک کردن اون ها اثر داره. بنرهای با پیاده سازی ضعیف قاعدتا شانس جلب دقت و ارتقا بازدید از سایتتون رو از دست میدن.

موقعیت چندین نقشه بر روی گوگل مپ

۵ بازديد
۰ ۰
در حالتی که شما بیشتراز دو سئو در مشهد جای رایا پارس دارید؛ ahrefs یک نقشه را به یک مکان لیست اضافه فرمائید. بعضی وبسایت ها جای های زیادی را تحت عنوان یک تصویر نشانه میدهند. این که یک نقشه تحت عنوان یک تصویرنشان داده گردد یک نادرست میباشد. در این‌حالت عموم نمی توانند آن را گران قدر خرد نمایند.
بدین ترتیب به مکان یک لیست با یک تصویر اثبات ، یک نقشه گوگل چند کاربردی ساخت‌و‌ساز فرمائید. در ذیل طریق ایفا آن اورده شده میباشد:
1.به وب سایت گوگل بروید.
2.مورد "ساخت و ساز نقشه نو" را گزینش فرمایید.
3.جای خویش را بر روی نقشه اضافه نمایید. یک واژه کلیدی را در کارد کاوش وارد نمایید. پین را بر روی اکران جزئیات قرار دهید. آن گاه اضافه کردن به نقشه را گزینش فرمائید. بعد گزینه را از لیست سمت چپ برای بازنویسی تعیین نمایید و یا این که کلا آن را حذف فرمایید.
شما همینطور می‌توانید یک لیست از جای ها را وارد نمایید. یک ردیف بایستی داده ها جای را به طور نشانی ، اسم جای ، خصوصیات پهنا و جغرافیایی را داشته باشد. شما میتوانید حداکثر 2000 ستون را به یک لایه نقشه اضافه نمائید.
در شکل رغبت می‌توانید یک خط یا این که صورت و یا این که مسیر را اضافه فرمائید. نقشه را اکران دهید تا مسیرهای دوچرخه سواری و یا این که رانندگی علامت داده گردد.
4.اشتراک گذاری را گزینش فرمایید. تیتر و توضیح نقشه را اضافه فرمایید. آن‌گاه ذخیره نقشه را بزنید. بعداز آن شما میتوانید دسترسی به مورد های اشتراک گذاری استاندارد های گوگل را داشته باشید. در‌صورتی‌که قصد دارید آن را در وبسایت خویش به اشتراک بگذارید، نقشه را به طور عمودی گشوده نمایید. منو را در سمت راست به اشتراک بگذارید. آنگاه برای تولید کدهای HTML آن را در تارنما خویش گزینش فرمائید.
نقشه های سفارشی می‌توانند سبب جذب گردشگران، فروشندگان و غیره شوند.

یک نویسنده ی طراح وب و یا وبلاگ شوید

۵ بازديد
۰ ۰
طراحان اینترنت میتوانند وب لاگ فردی سئو در مشهد خویش رایا پارس را فعال سازی ahrefs نمایند و استارت به تایپ کردن برای آن نمایند و یا این که می‌توانند برای بلاگ های دیگر بنویسند و کسب درآمد خویش را آغاز نمایند.
درصورتی که از نویسندگی لذت میبیرید و می‌خواهید علم و تجارب ی خویش را با بقیه طراحان و فعالان فن ی خویش به اشتراک بگذارید، تایپ کردن را آغاز نمایید.
تایپ کردن کتاب
با تایپ کردن کتاب می‌توانید به معرفی بیزنس خویش و جذب مشتریان بالقوه بپردازید.
می‌توانید برای یک صنعت خاص و یا این که مشتریان خاص کتاب بنویسید. تایپ کردن کتاب اگرچه مقداری طولانی و مشقت بار میباشد و تکنیک های خاص خویش را می طلبد ولی میتواند یک منبع درآمدزایی باشد.
سود
طراحی وب سایت دنیای کبیر ای دارااست و طراحان خلال پیاده سازی از خط مش های متفاوت دیگری میتوانند درآمدزایی نمایند.
درصورتی که می‌خواهید درآمد بیشتری داشته باشید، در موضوع ای که به آن عشق مند می‌باشید، مهارت های کافی را دستیابی نمائید و آغاز به شغل فرمایید.

چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟

۵ بازديد
۰ ۰
بک پیوند در کنار ساخت و ساز سئو در مشهد محتوای رایا پارس کیفیت خوب، ahrefs دو فاکتور مهم در بهینه سازی وب سایت محسوب می گردند که میتوانند در تصاحب کردن مرتبه بالای هر وب سایت، نقش فزاینده‌ای داشته باشند. با دقت به اینکه بخش اعظمی از سئوکاران و یا این که حتی صاحبان وبسایت، به بک پیوند دقت نمیکنند در‌این نوشته‌ی علمی به پرسش جواب میدهیم که بک لینک و پیوند چیست و چه‌طور بک لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز کنیم؟ و اینکه چه‌گونه می توانیم با تشکیل داد بک‌پیوند سایتمان در حاصل اولیه گوگل چشم خواهد شد.
بک پیوند چیست؟
بک لینک و پیوند به گویش معمولی، به لینک و پیوند یک اینترنت‌وب سایت در اینترنت‌تارنما دیگر گفته می‌گردد، در دنیای اینترنت هرگاه که بخواهیم یوزرها یک کاغذ یا این که اینترنت‌وبسایت را به وبسایت دیگری هدایت کنیم از لینک و پیوند استعمال می کنیم، پیوند‌ها در واقع نشانی‌های قابل کلیک میباشند که در نوشته‌ها، دکمه‌ها یا این که تصاویر جاگذاری می شوند.
گوگل برای اینکه معین نماید کدام اینترنت‌وب سایت‌ها نسبت به سایرافراد خوب می باشند از طریق پذیرش و ارجاع در دنیای وب به کار گیری می‌نماید، که‌این طریق با پیوند دادن شکل می گیرد.
پس هنگامی که در اینترنت‌وبسایت، لینکی ‌ساخت‌و‌ساز نمایید، می توانید بگویید که به آن وبسایت بک لینک و پیوند داده و گیرنده‌ی پیوند هم قادر است بگوید ما بک لینک و پیوند گرفته‌ایم.

افزونه Schema - All In One Schema Rich Snippets

۵ بازديد
۰ ۰
این پلاگین را سئو در مشهد می‌توانید رایا پارس به‌تیتر ahrefs یک ابزار بدون نقص برای ساخت‌و‌ساز ریچ اسنیپت درنظر بگیرید. با به کار گیری از آن میتوانید تمامی اسکیماهای رایج را که به اکران ریچ اسنیپت برای صفحه های شما یاری می‌نمایند، بسازید. با نصب پلاگین Schema - All In One Schema Rich Snippets روی وردپرس، قسمتی به‌تیتر richsnippet در داشبورد وردپرس ساخت میگردد. همینطور هنگام نشر و دستکاری پست‌ها، قسمتی با تیتر ریچ اسنیپت خواهید داشت که میتوانید ازآنجا نوع اسکیما و داده ها مایحتاج را وارد نمایید.
ابزار آنلاین schema.org
درصورتی که وبسایت شما وردپرسی وجود ندارد و نمی‌توانید از پلاگین‌ها برای ساخت ریچ اسنیپت به کار گیری فرمائید، نگران نباشید. ابزار آنلاین schema.org کلیه‌چیزی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد. با مراجعه بدین اینترنت‌وبسایت میتوانید کدهای اسکیمای متفاوت را مشاهده کرده و آنان را برای وبسایت خودتان مهیا فرمائید. آن گاه صرفا بایستی کدها را در شیت وب سایت خویش جایگذاری فرمائید. براین اساس اسکیمای موردنظر شما برای تولید ریچ اسنیپت فعال شود.

چگونه Rich Snippet به محتوای سایت شما اضافه می‌شوند؟

۶ بازديد
۰ ۰
ستاره‌دار کردن داده ها موردنیاز وجود ندارد سئو در مشهد که رایا پارس به هر ahrefs محتوایی اضافه شوند هر چندین داشتن محتوای ستاره‌دار یاری می‌نمایند تا حاصل عالی در موتور کاوش ظواهر شوند. برای ستاره کردن شیت می‌قدرت با به کارگیری از Microdata به وسیله کدهای HTML محتوای صفحه های را لیبل گذاری کرد. ستاره‌دار کردن صفحه های در گوگل بوسیله RDFa یکی‌از دیگر از طرق مطلوب میباشد که با استعمال از کدهای RDFa صفحه ها می‌قدرت شیت‌های طراحی وب را ستاره‌دار کرد.
به این ترتیب در‌صورتی‌که دارنده سیستم استدلال وردپرس نیستید می بایست به طور دستی این کدها را وارد نمایید. گوگل روش افزودن Rich Snippet را به تارنما یادگرفتن داده میباشد. شما میتوانید در‌این یادگرفتن نوع اسنیپتی را که می خواهید تعیین کرده و شیوه نامه‌های آن را دنبال فرمائید. همینطور گوگل دارنده ابزاری برای آزمایش این داده ها میباشد که مطمئن گردید به صحت کدها را وارد کرده‌اید. ولی موتورهای کاوش نیاز به بازه هنگامی دارا‌هستند تا این داده ها را از وب سایت شما بگیرند و تغییرات نو را در حاصل خویش نماد دهند که قادر است چندین هفته ارتفاع بکشد. خوشبختانه برای تارنما هایی که مطابق وردپرس میباشند افزونه‌های گوناگون در دسترس برای تشکیل داد وجود داراست که کمی عمل را آسانتر می‌نماید و مشمول All-in-One-Schema.org میباشد که بایستی آن را نصب و فعال فرمائید. البته میتوانید این افزونه‌ها را به طور دستی با استعمال از کد HTML هم داخل محتوا اضافه فرمایید که اما حتی برای اشخاص زبده هم نقص‌ میباشد.
توده‌بندی
ریچ اسنیپت خصوصیت میباشد که گوگل به برخی حاصل کاوش اضافه می‌نماید و از روش آنها داده ها بیشتری را به یوزرها خویش اکران می دهد. با امداد این خصوصیت میتوانید به عنوان مثال ارزش یک کالا را در به عبارتی ورقه نتیجه ها کاوش اکران داده و نرخ کلیک وب سایت خویش را بالا ببرید. برای فعال کردن این خصوصیت در صفحه ها سایتتان بایستی داده‌های ساختاریافته مطلوب برای هر مورد از صفحه های را فعال فرمائید. بعد از آن گوگل در مواقع مطلوب آنها را در حاصل کاوش اکران می دهد.

تاثیر SVG در سئو | استفاده از تصاویر SVG در سئو چه تاثیری دارد

۷ بازديد
۰ ۰
آیا SVG برای بهینه سازی سئو در مشهد بهتر رایا پارس میباشد ahrefs یا این که نه؟
گوگل در امر اثر SVG بر seo اشاره ی بی واسطه و دقیقی نکرده میباشد ولی ما در‌این نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم در امر خصوصیت های به کارگیری از SVG بپردازیم و پس از قرائت نوشته‌علمی تصمیم گیری را بر عهده ی خودتان میگذاریم که آیا svg برای seo و وب سایت شما عالی میباشد یا این که نه؟
همان طور که پیش از این راجع‌به seo تصاویر وبسایت و الگوریتم های گوگل کلام کرده بودیم، شما می‌دانید که چنانچه تصاویر سایتتان سریع خیس بارگذاری شوند اثر مثبتی روی seo تارنما شما دارااست .مسلما اکثر یوزرها شما بردبار نبوده و دوست ندارند که مجال زمانبر را برای گشوده شدن برگه ی وبسایت و تصاویر شما بگذرانند، و یااینکه دوست ندارند که تصاویری باکیفیت بسیار ذیل را در سایتتان مشاهده کنند.
SVG مخفف Scalable Vector Graphicsاست. از بارزترین خصوصیات SVG می شود به چگونگی آن اشاره نمود که با زوم و resize کردن چگونگی آن تغییر و تحول نمی نماید و زیر نمی آید. استدلال این مسئله این میباشد که تصاویر SVG به طور برداری ذخیره می‌شوند، یعنی به جای این که نقاط تصویر بر روی کامپیوتر به طور پیکسلی ذخیره شوند، محتوای تصویر با به کارگیری از فرمول های ریاضی و هندسی ذخیره میشوند و به همین برهان هم وسعت تصاویر بسیار معدود خواهد بود و هم اینکه با گران قدر و کوچکتر شدن تصویر چگونگی آن تغییر و تحول نمی نماید.

آنالیز رقبا در سئو سایت

۵ بازديد
۰ ۰
این مرحله به شما امداد می‌نماید سئو در مشهد تا با رایا پارس استحصال ahrefs ایده‌های عالی و مقداری تغییر‌و تحول در طرز‌هایی که رقبا از آن به کارگیری می‌نمایند بتوانید مشتریان را به سمت خویش هدایت نمائید. کلیه استخراج و شغل های آنلاین برای توفیق خویش می بایست به‌این مرحله دقت نمایند و برای اینکار بایستی به ویژه وب سایت‌های سابق و دارای اعتبار را به توجه پژوهش نمایند؛ به این دلیل‌که آن ها ایده‌های جذابی را ایفا کرده‌اند که بازدهی نیکی داشته میباشد. اکثری از متخصصان seo این مرحله را رد میشوند و مستقیما به سراغ مرحله آن‌گاه میروند. آری در شرایطی‌که شما مبانی بهینه سازی را نمی‌دانید، همینطور فاکتورهای سکو‌بندی و نیز چه‌گونه گوگل به صورت ظریف سکو‌بندی صفحه ها اینترنت را گزینش می‌نماید؛ رسیدگی ظریف و نظارت تارنما روند مشکلی میباشد.

چگونه سیگنال‌های داخلی (On-Page Signals) وبسایت را برای جستجوی محلی بهینه کنیم؟

۱۰ بازديد
۰ ۰
شما سئو در مشهد می خواهید رایا پارس بیزنس ahrefs محلی خویش را به مرحله فراتر افزایش دهید و میدانید که سئوی محلی (local بهینه سازی) می تواند یاری دهد تا بدین مقام برسید ولی نمی‌دانید از کجا استارت نمایید. برای اینکار می بایست با آنچه که مهم‌ترین گزینه میباشد استارت فرمایید. هنگامی که کلام از seo محلی به در بین میاید سیگنال‌های داخلی برگه شما بسیار اصلی می شوند؛ چرا‌که آن ها بر روی مرتبه جستجوی محلی بسیار تأثیر می گذارند.
بر پایه ی تحقیقاتی که منتشر شد سیگنال‌های داخلی استدلال اولیه در درجه‌بندی جستجوی محلی با عدد 20.3%، سیگنال‌های پیوند در حدود 20% بودند. برای بهبود جایگاه‌بندی جستجوی محلی خویش، در جایگاه اولیه بر روی بهبود سیگنال‌های داخلی کاغذ تمرکز فرمایید. وقتی که مهارت کافی در آن پیدا کردید، میتوانید بر روی فاکتورهای دیگر مرتبه‌بندی محلی تکان فرمایید.
در‌این نوشته‌ی علمی 5 نحوه برای با صرفه‌سازی سیگنال‌های داخلی خویش برای جستجوی محلی را فرا می گیرید.

بهترین شرکت و سئو کار ایران کیست؟

۸ بازديد
۰ ۰
شایسته ترین seo فعالیت سئو در مشهد جمهوری اسلامی ایران چه کسی است؟
در شرایطی‌که بخواهیم یک پاسخ کوتاه بدین پرسش بدهیم. آن پاسخ هیچ کس خواهد بود. در حالتی که شما در مورد بهینه سازی کار می‌کنید، قطعا با مشتریانی روبرو گردیده اید که می‌خواهند سایتهایی برای عرضه و فروش گونه های کالاهای بی چگونگی مانند ساعت و کیف هایی که امروزه حجمه تبلیغات آنان کلیه جا وجود دارااست، گردیده اید. آیا عدم تایید seo برای این چنین وب سایت ها منجر می گردد که شما شایسته ترین نباشید؟ آیا حیث صاحبان اینگونه کالاهایی با شما یکسان میباشد؟ مطلقا هیچ seo فعالیت رشته ایی seo اینگونه سایتهایی را نمی پذیرد. اما پرسش اینجاست که آیا از لحاظ مشتری گشوده هم این بهینه سازی کاران شایسته ترین باقی خواهند ماند؟ مطلقا نه. خواسته ما از این گفت و گو این میباشد که شما هر چقدر هم در seo تخصص و مهارت و مثال شغل جایگاه یک و خوب داشته باشید. گشوده هم مشتریانی خواهید داشت که نخواهید برایشان عمل فرمائید. به این ترتیب هیچ چیزی صد درصد وجود ندارد.