تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا

۶ بازديد
۰ ۰
قدم‌بعدی در پیشرفت استراتژی شما سئو در مشهد این رایا پارس میباشد ahrefs که بفهمید مخاطبان‌تان چه اشخاصی می باشند و به‌دنبال قصد دارید چه مخاطبانی را جذب نمایید. مورد ها پایین میتوانند امداد نمایند روءیت کرد کاملی نسبت به مخاطبان‌تان داشته باشید:
داده ها دموگرافیک (سن، جنسیت، حالت جغرافیایی و…)
مخاطبان اکثر وقت ها در کدام بخش‌های فضای آنلاین به گشت‌وگذار میپردازند؟ (به چه اینترنت‌وبسایت‌های دیگری مراجعه می‌نمایند؟)
اشخاص از چه شبکه‌هایی برای برقراری رابطه به کارگیری می‌نمایند؟ (توییتر، رخ‌بوک، اینستاگرام و…؟)
چه کسانی بر آنها اثر میگذارند؟ (به ایده ها چه عده ای متکی بودن دارا هستند؟)
در حالتی‌که اکنون یک پرسونای تحقیقاتی دارید، میتوانید از این دیدگاه‌ها در پیاده سازی استراتژی محتوا خویش به کارگیری فرمائید. در غیر این شکل میتوانید استارت به ساخت پرسونا نمائید. ساخت گروه‌ای از اشخاص به‌تیتر الگویی برای علامت‌دادن مشتریان غرض می تواند یک فرآیند بسیار عمیق یا این که یک طرح نخستین باشد. شما می توانید با داده ها اول جمعیت‌شناختی و رفتاری آغاز نمائید و در پی با فهم آنچه در ذهن مخاطبان شما می‌گذرد آن را به تکامل برسانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.