آرشیو تیر ماه 1401

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

رسانه ی شخصی در تولید محتوا

۱۰ بازديد
۰ ۰
یک نمونه قادر است نوشته‌ی علمی ای باشد که به مشتریان سئو در مشهد شما که هدفی را دنبال می نمایند در هنگام جستجوی یک مسئله خاص در موتورهای کاوش، سفارش گردد و همین مساله منجر افزایش درجه بندی سایت شما گردد. یک‌سری سال پیش در آژانسی که پیش از این سرگرم به فعالیت بودم، یک متن راهنما برای seo(بهینه سازی) شغل های میان المللی نوشتم. واپسین باری که آنرا نظارت کردم، متوجه شدم که هنوز متن اینجانب در هنگام جستجوی عبارت " استراتژی SEOکارهای میان المللی" در چهار درجه ی بالا جای دارد که‌این امتیاز نیکی برای تارنما آن تاکسی به حساب میآید.
آیا این یک بخشی از Funnel فروش شما به حساب آورده می شود؟ شاید کناره هایی از وب سایت شما دربرگیرنده یک لینک و پیوند برای دسترسی به دانلود یک e-book، باشد. ولی ممکن میباشد عموم بدون چاره شوند که یک نشانی پست الکترونیک و یا این که یک e-book را که دربردارنده لینکها و صفحه ها دربردارنده تولید ها و نمایندگان فروش باشد را تنظیم و آن را تحقیق نمایند.

چرا سایت شما به تولید محتوا نیاز دارد؟

۱۱ بازديد
۰ ۰
تارنما شما بیشتراز هر چیزی مستلزم محتوای مطلوب و کافی برای سئو در مشهد مخاطبان مقصود میباشد. کلیدی ترین استدلال در پیاده سازی یک وب سایت عالی و پیروز که تجربیات ای خاص برای استفاده کننده ساخت می نماید، محتوای آپدیت و تخصصی آن میباشد.
یوزرها در غایت اگر محتوای تارنما شمارا اثرگذار بدانند تحت عنوان مشتری مستمر و متعهد شما خواهند بود. عاملی که برای تارنما شما ساخت و ساز محبوبیت می نماید، محتوای ارائه گردیده در آن میباشد. این محتوا با گویش های گوناگون می‌تواند به استفاده کننده ارائه خواهد شد. محتوای متنی، تصاویر، ویدئوها و ... نحوه های پرکاربردی می‌باشند که امروزه در وب سایت های متعدد گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند.
وقتی که مخاطب موضوعی را در گوگل کاوش می نماید، مورد های بسیار متعددی به وسیله گوگل به او معرفی می‌شوند. دراین مورد در‌حالتی که آفریننده ی یک وب سایت میباشید، اساسی میباشد که جایگاه ی وب سایت شما فراتر از رقبا به مخاطب نشانه داده خواهد شد. به این ترتیب ساخت‌و‌ساز محتوا از یک جنبه، و طریق ی تکثیر آن در وبسایت، قسمت اصلی دیگر آن میباشد تا در غایت ترافیک بالاتری بخش شما نماید. به این ترتیب در صورتیکه تصمیم دارید برای بیزنس خویش از یک تارنما استعمال فرمائید، بایستی محتوایی که استعمال می‌کنید در رتبه ی نخستین زمان های بیشتری را متوجه شما نماید و در مرحله ی آن‌گاه به نیکی به رفع نیاز مشتری بپردازد. محتوای وبسایت بایستی کاربر را به طریقی قانع نماید که مطالب شما قیمت بیشتری در مقابل بقیه مطالب برای وی دربردارد. ساخت‌و‌ساز محتوای مطلوب و آپدیت میتواند وبسایت شمارا دگرگون نماید. در وب سایت خویش هیچ وقت از این مسأله غافل نشوید. راه حل هایی در این‌شیوه وجود دارا‌هستند که موجب اخلاق و رفتار محتوای مطلوب و موردنیاز مشتری خواهند شد.

آگاهی از مزایای رتبه ی الکسا

۱۰ بازديد
۰ ۰
پیش از اینکه به مزایای بهبود مرتبه ی الکسا بپردازیم خوب سئو در مشهد میباشد که مقداری درباره‌ی اطلاع از این مرتبه اطلاعاتی داشته باشیم؛ اطلاع از درجه ی الکسا امداد می نماید تا به راحتی دو وبسایت را از حیث محبوبیت، سعی و تعداد بازدید آیتم مقایسه در اختیار بگذاریم. این مقایسه برای اشخاصی که میخواهند مبادرت به تبلیغ تولیدها خویش در سایت ها کنند امداد متعددی می نماید، پس می قدرت سود گرفت که بهبود سکو ی الکسا سبب ساز ارتقاء تقاضا برای تبلیغ محصول ها متفاوت و در فیض ارتقا درامد تارنما یا این که سایت را در ادامه دارااست.
استحضار از سکو الکسا سبب ساز سئو موتورهای جست و جو نیز می‌گردد. عالی میباشد بدانید که غیر از وبسایت ها، صفحه ها فردی و وب لاگ ها نیز در الکسا مرتبه بندی میشوند.
شیوه های بهبود سکو الکسا
پیش از اینکه با نحوه های بهبود درجه ی الکسا آشنا گردید، می بایست در بالا تولبار الکسا را دانلود کرده و نصب فرمایید.
عالی میباشد که از مطالب و پست های موثر و مخصوص در وبسایت خویش استعمال کرده و این مطالب را در شبکه‌های‌اجتماعی گوناگون، انتشار دهید.
در کنار انتشار مطالب خویش در شبکه‌های‌عمومی، اشخاص گوناگون را از تولبار الکسا اگاه فرمائید و از آنان بخواهید تا پس از نصب تولبار الکسا از وبسایت شما بازدید کنند.
Alexa Widget را در وب سایت خویش قرار دهید تا هر کاربری که وارد تارنما شما میشود و ان را تحقیق می نماید تحت عنوان یک بازدید از وب سایت، در الکسا برای شما تصویب گردد و سبب ساز ارتقای درجه ی تارنما شما گردد.
ضمن این نحوه ها طریق موثرتری نیز وجود داراست که سبب می‌شود که اشخاصی که حتی تولبار الکسا را نصب نکرده اند، و از تارنما شما به کار گیری می نمایند سبب ساز ارتقا امار بازدید وبسایت شما و بهبود درجه ی الکسا شوند و ان طریق چیزی به جز به کارگیری از ریدایرکت در ادرس سایتتان نمی‌باشد.
ریدایرکت الکسا http://redirect.alexa.com/redirect? میباشد که هنگامی جلوی ادرس وب سایت شما قرار میگیرد، امار همگی بازدیدها برای تارنما احتساب می گردد.
در صورتی‌که محتوای وب سایت را بروز نگه داشته و مرتبا مطالب را جدید خیس فرمایید و یا این که مطالب آموزشی سریالی در تارنما خویش به کارگیری فرمایید، به راحتی می‌توانید سبب ساز ارتقاء سکو وب سایت خویش در الکسا گردید.
در‌حالتی که مطالب دیدنی خویش را در شیت ی اساسی وب سایت خویش به اکران بگذارید، می‌توانید در بهبود جایگاه ی الکسا نقش متعددی جاری ساختن فرمائید، ادله این فرمان این میباشد که بیشتر ترافیک وب سایت از روش همین برگه ی اساسی به موتورهای جست و جو می ریزد.
در خصوص ارتقای سکو ی الکسا در تارنما خویش مطالبی را تنظیم کنید، از انجا که ارتقای سکو ی الکسا از دید بعضا متخصصین seo کارامد میباشد و اکثری از مدیران وب سایت ها درپی مطالبی در امر جایگاه الکسا هستند، با سرچ این مطالب در گوگل و مشاهده ی وب سایت شما می‌توانند، امار بازدید و سکو ی الکسای تارنما را ارتقاء دهند.
بخشی از وبسایت خویش را برای تایپ کردن مطالبی مرتبط با وبمسترها تخصیص دهید.
برای تارنما خویش قسمتی به اسم digg در حیث بگیرید و لینک و پیوند مطالب خویش را برای ارتقاء بازدید در ان قرار دهید. مطالب خویش را با وب سایت های دیگر در اشتراک بگذارید و اشخاص را تشویق به اشتراک گذاری مطالب وبسایت خویش نمایید.

به طور منظم محتوا تولید کنید

۹ بازديد
۰ ۰
بایستی برای محتوای خویش زمانبندی داشته باشید. مایحتاج سئو در مشهد وجود ندارد شما هر روز وسعت متعددی از محتوا را در وبسایت خویش قرار دهید. شاید ساخت و ساز محتوا و قرار دادن آن در وبسایت هفته ای سه توشه کافی باشد. همگی‌ی ما میدانیم که رقبا هیچ گاه بی‌عمل نمی‌مانند و برای جذب مخاطبان و تبدیل آن ها به مشتری و همینطور تبدیل مشتریان پیشین به مشتریان با مسئولیت در درحال حاضر عملکرد می‌باشند. پس بایستی یک محتوای گرانبها ساخت فرمائید. ساخت و ساز محتوای زیاد ولی نامناسب هیچ تاثیری ندارد و حتی بی منفعت می باشد ولی ایجاد محتوای پر ارزش البته نادر بسیار موءثر خیس کار خواهد کرد.
برقراری رابطه با مخاطبان
در محتوا نویسی رابطه بسیار اساسی میباشد. می بایست با عده ای که از وب سایت شما بازدید می‌نمایند و یا این که خرید می‌نمایند و از مشتریان شما میباشند یک قسمت برای رابطه ساخت و ساز فرمایید. این رابطه به شما در ساخت محتوای کیفیت بالا خیس یاری می‌نماید.
تایپ کردن مطالب مرتبط
یکی‌از دیگر از اصول اساسی محتوا نویسی برای اینترنت‌تارنما این میباشد که بایستی محتوایی که ایجاد می‌شود در جهت تجارت باشد. یعنی می بایست محتوا مرتبط با مال و یا این که خدماتی که ارائه می‌دهید باشد.

نحوه تولید محتوا به زبان ترکی استانبولی

۱۳ بازديد
۰ ۰
در امر روش ساخت و ساز محتوا به لهجه ترکی استانبولی سئو در مشهد اعتنا به نکات اصلی پایین الزامی میباشد.
همان گونه که میدانید بازاریابی محتوا تحت عنوان یکی روشهای اثر گذار، معدود هزینه و با کوشش بالا آیتم اعتنا استحصال و شغل های متعددی قرار گرفته و روز آپ دیت بر دامنه کار و کاربرد آن افزوده می‌گردد. شرکت های متعددی از عنایت ساخت محتوا در تجارت خویش باخبر گردیده و به کار گیری از سرویس ها ساخت‌و‌ساز محتوای متنی را در نرم‌افزار های بازاریابی خویش قرار میدهند. در صورتی نیاز به ایجاد محتوا به لهجه ترکی استانبولی جهت بازاریابی تجارت خویش دارید میتوانید پروژه ساخت و ساز محتوای ترکی استانبولی خویش را به یک کدام از شرکت های دارای اعتبار و فعال در حوزه ساخت و ساز محتوا ارجاع دهید. بیان این نکته ضروری میباشد که بعضا شرکتها مبادرت به استخدام دارای تخصص ساخت‌و‌ساز محتوا نموده ولیکن این عمل برای اکثری از شرکتها مقرون به صرفه وجود ندارد. در شرایطی‌که با ارجاع ایجاد محتوا به گویش ترکی استانبولی به یک کدام از شرکت های دارای اعتبار در ساخت و ساز محتوا می‌توانید از صدق پروژه و با کمترین هزینه ممکن و در اسرع وقت اعتقاد داشته باشید.
یکی‌از موسسه ها دارای اعتبار در حوزه ساخت‌و‌ساز محتوا کمپانی رایا مارکتینگ اسم دارااست. کمپانی رایا مارکتینگ با سود گیری از مجموعه تخصصی ساخت محتوا، کارشناسان با تجربه و یادگرفتن چشم و همیاری با بیشتراز ۷۰۰۰ تالیف کننده فعال و دارای تخصص قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز محتوا به گویش ترکی استانبولی را آماده ساخته میباشد. مولف های کمپانی رایا مارکتینگ بعداز گذراندن زمان های آموزشی و با تحقیق ظریف گزینش گشته و هریک در مسئله خاصی از تبحر و تخصص بهره مند می‌باشند. مجموعه ساخت محتوا به لهجه ترکی استانبولی ضمن احاطه کافی به گویش ترکی استانبولی دارنده علم اصول بهینه سازی نیز بوده و قابلیت و امکان ایجاد محتوای کیفیت عالی را برای مخاطبان مهیا می کنند. با اعتنا به موردها فوق با تعریف سرویس ها ایجاد محتوا به لهجه ترکی استانبولی در رایا مارکتینگ مقاله را ادامه میدهیم.

سئو چیست؟

۱۰ بازديد
۰ ۰
بهینه سازی به انگلیسی سئو به معنای search engine optimization است و سئو در مشهد به فارسی به معنای سئو موتورهای کاوش میباشد. وقتی که شما محتوایی را در وب منتشر می‌کنید، مطلقا با مقصود جذب استفاده کننده و جلب لحاظ وی این عمل را ایفا می دهید. seo به شما امداد می نماید تا به مقصود خویش برسید.
شایسته ترین شیوه ساخت و ساز محتوا برای فایده دریافت کردن از مزایای بهینه سازی، ساخت‌و‌ساز محتوای متنی در پوسته نوشته، نوشته‌ی علمی، مقاله، یادداشت و ... است. شما وقتی که در محتواهای متنی خویش نکات و مسائل مرتبط با بهینه سازی را رعایت می‌کنید، به موتورهای جستجویی نظیر گوگل اذن می دهید که محتوای شمارا خوب و کارآمدتر در مشت مخاطبان قرار بدهند.
ساخت محتوا مطابق seo، نکات مثبتی را برای شما به یاور خواهد داشت. مثلا اینکه سکو وبسایت شما ارتقا پیدا می نماید. تارنما شما در جستجوهای وب، به صفحه ها اولیه گوگل خط مش پیدا می نماید و در کل وب سایت شما خوب و بیشتر به چشم میخورد.
نکاتی در ارتباط با ایجاد محتوا مبنی بر بهینه سازی
برای اینکه سکو وب سایت شما ارتقا پیدا نماید و به صفحه های نخستین گوگل نفوذ پیدا کند، حتما مطلوب ترین نحوه، ایجاد محتوا بر طبق seo میباشد. ولی شما برای ساخت‌و‌ساز محتوا مطابق بهینه سازی بایستی نکاتی را رعایت فرمایید. در‌این نصیب قصد داریم شمارا با مسائل و نکته های مرتبط با seo آشنا کنیم:
لغات کلیدی
او‌لین نکته در ارتباط با ساخت محتوا بر طبق بهینه سازی، تعیین کلمه ها کلیدی مطلوب برای محتوا شما است. شما وقتی که تصمیم میگیرید بر طبق موضوعی محتوایی ساخت‌و‌ساز نمائید، بایستی در وب کاوش کرده و بررسی و تحقیق هایی اجرا دهید، به‌این شکل که مخاطبان برای به استحصال به قضیه متبوع شما از چه کلماتی به کار گیری می نمایند.
کلماتی که بیشتر کاوش را در گوگل داشته باشند، مسلما شایسته ترین مورد برای ما میباشند. شما با به کارگیری از عبارات کلیدی مطلوب، به کارگیری از آن در عنوان، در جمله اولیه و همینطور در مجموع نوشته‌علمی سبب میشوید که یکی‌از نکات مرتبط با seo در نوشته های شما رعایت خواهد شد. ولی موضوع چگالی لغت ها کلیدی در متن را می بایست مد حیث داشته باشید.

چگونه می‌توان تولید محتوا کرد و از این راه درآمد کسب کرد؟

۹ بازديد
۰ ۰
بخش اعظمی از عموم می خواهند ایجاد محتوا نمایند و از آن درآمد سئو در مشهد استحصال نمایند! قابلیت و امکان اجرا این شغل وجود داراست و هرکسی می تواند استارت به اجرا فعالیت نماید. در صورتی این مقاله را می خوانید، احتمالاً می خواهید تبدیل به تولیدکننده محتوا گردید، البته مطمئن نیستید که چه‌طور آغاز نمایید یا این که مطمئن نیستید که برنده خواهید شد یا این که خیر. با وجود ارتقا تعداد اشخاصی که به بیزنس محتوا و رسانه می پردازند، هنوز این قابلیت وجود دارااست که در سال 2021 توانمند به ساخت‌و‌ساز محتوا باشید.
اکثر تولیدکنندگان محتوا به گوشه و کنار خویش محصور نیستند، این بدان معناست که میتوانند مسافرت نمایند که در فیض انعطاف پذیری متعددی در معاش خویش دارا هستند. با سپری شد فرصت، کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا آسوده‌خیس و سریع‌خیس میشود. ساخت و ساز کنندگان محتوا هیچ گاه قبلا صرفا با ساخت محتوا نتوانسته بودند تا این حدی که امروزه درآمد دارا‌هستند، درآمد آنلاین داشته باشند. در شرایطی‌که میخواهید تحت عنوان خالق محتوا چیره گردید می بایست "چرایی" فعالیت خویش را ادراک نمایید. برای ایجاد محتوای پیوسته شما بایستی حوصله و صبر کافی برای محافظت فرآیند فعالیت خویش داشته باشید.

وظایف فرآیند تولید محتوای شما

۷ بازديد
۰ ۰
ندانستن وظایفی که در فرایند ایجاد محتوای شما دخیل سئو در مشهد می‌باشد قادر است پروژه‌هایی را که هیچ گاه به موقع یا این که ابداً منتشر نمیشوند، به تعقل بیاندازد و از مسیر بیرون نماید. هنگامی وقتی را برای تایپ کردن و بازنویسی تخصیص می‌دهید، البته خیر برای پیاده سازی و اصلاحات، ناگهان به فرصت بیشتری از دیگرافراد نیاز خواهید داشت که به آسانی ممکن وجود ندارد. این سبب به تانی و ناامیدی متعددی می گردد.
هر اقدامی را که بایستی صورت بپذیرد تا یک محتوا از مختصر به پذیرش و منتشر خواهد شد، فهرست فرمایید. بی آلایش به حیث میرسد (و بدیهی میباشد)، البته از ذهن بردن بعضی از روند و به ویژه فرایند فرعی راحت میباشد. پیش بروید و کلیه چیزهایی که در طی پروسه ساخت شما واقعه میفتد را فهرست نمایید. یک روش بهتر در اینجا این میباشد که تا حد قابلیت و امکان جزئیات داشته باشید و هنوز وظایف خویش را یکدست نکنید.
مثلا، عوض اینکه فقطً دستکاری کلی را تحت عنوان یک فعالیت فهرست فرمایید، هر ویرایشی را که بایستی جاری ساختن دهید، مانند بازنویسی اسکن، بازنویسی سرفصل، دستکاری گرافیکی فهرست فرمائید. مراحلی مانند تحقیق حقایق، تصحیح، ترجمه یا این که پژوهش را نیز فراموش نکنید. این ضمانت می‌نماید که هیچ یک از شغل های کوچکتری را که در شکل آلزامیر به گلوگاه تبدیل میگردند، فراموش نکنید.
این ممکن میباشد باعث به یک لیست وقت گیر خواهد شد که ظاهراً به مکان خوب شدن وضع را بدتر نموده است، البته مراحلی که پس از این لیست دنبال می‌گردد به شما امداد می نماید لیست را اصلاح فرمایید و آن را قابل انجام فرمایید. یک توشه دیگر با کلیه اشخاص مشغول نظارت نمائید و تأیید نمائید که هیچ کاری گم نشده میباشد. زمانی این شغل اعمال شد، برای مرحله آینده مهیا می باشید.

پیشنهاد تولید محتوا در قالب داده های اصلی و تحقیقاتی

۷ بازديد
۰ ۰
داده‌ها و معیارهای به خصوص پر ارزش می‌باشند. سئو در مشهد زیرا در بخش اعظمی از موضوع‌ها داده ها بیشتری وجود دارااست. ارائه محتوا مربوط به داده های مهم و تحقیقاتی در پوسته های متعدد متنی و تصویری قادر است بسیار جذاب باشد. چون این عمل سبب ساخت توان و اتکا در مخاطبین می‌شود. ولی جنبه تجاری این سفارش ساخت‌و‌ساز محتوا به مجال، منابع و تخصص متعددی نیاز دارااست.
یکی طرق پرهزینه برای داده اساسی و مطالعه، ایفا یک نظرسنجی میان مخاطبان میباشد. بعد، نتیجه ها را به صورت یک گزارش قابل دانلود، پژوهش، یا این که یک اینفوگرافیک به اشتراک بگذارید. این شیوه هم جذابیت خاص خویش را دارااست، و هم قادر است داده ها قابل قبولی را رفلکس دهد. وجود هردو این جنبه ها درصورتی که از سمت مارک شما به دیگر افراد ارائه داده خواهد شد؛ سبب استحصال اعتبار بیشتری شود.

نکاتی برای تامین محتوا در زمینه معماری داخلی

۱۰ بازديد
۰ ۰
در جریان دو ده سال اخیر معماری داخلی فراز و نشیب‌های متعددی سئو در مشهد را پشت رمز گذارده میباشد. مقتضیات بعد از ظهر صنعتی و جنبه‌های معمولی و صمیمی چیدمان منازل موجب شده است تا معماری داخلی نیز متناسب با این تغییرات شاهد تحول‌هایی تدریجی باشد. در واقع تا سال 2019 ایده‌های خلاقانه‌ای به مراد سود گیری بیشتر از فضای سوئیت‌ها و واحدهای مسکونی صورت گرفته میباشد. رعایت نکاتی که تالیف کننده برای حفاظت محتوا در‌این وب سایت‌ها به شغل می گیرد قادر است در توفیق تارنما ذکر شده و جذب مشتریان یا این که بازدیدکنندگان نقشی مهم را اجرا نماید. برای این که بتوانیم مواقعی را که برای حمایت محتوا در معماری داخلی بایستگی دارااست معرفی کنیم مورد نیاز میباشد تا مهمترین این نکات را برای شما بازگو نماییم تا از این طرز با فرآیند ایجاد محتوا دراین باره بیشتر آشنا گردید. بعضی از مهم ترین نکات به مراد هواخواهی محتوا برای وبسایت‌های معماری داخلی عبارتند از:
1- شناخت تالیف کننده با مواد و مصالح آیتم استعمال در معماری داخلی
از جمله منفعت گیری از گونه های و نقوش حیوان‌ها یا این که طرح‌های گوناگون از موجودات زنده متعدد میتواند یکی این شگردها به شمار بیاید. همینطور تغییرات ساخت گردیده در وان گرمابه با منفعت گیری از گونه های سنگ‌های سیاه و سپید میتواند جلوه دیگری به گرمابه شما تحت عنوان قلب سوئیت شما به آن ببخشد. منفعت گیری از سنگ‌های رنگی و لاک سیاه میتواند روحیات شمارا متحول سازد. شما برای ساخت و نگهبانی محتوا برای معماری داخلی موردنیاز میباشد تا دراین مورد با جدیدترین متدهای پیاده سازی آشنا گردید و مطالب‌تان بتوانند تارنما نام برده را به سیرتکامل‌ای تغذیه نمایند که در رقابت با بقیه تارنما‌ها جا نمانید.
بدین ترتیب می‌قدرت اینطور فیض گرفت که در مرحله در آغاز تالیف کننده بایستی با مواد و مصالح آیتم به کار گیری در معماری داخلی شناخت داشته باشد و کاربردهای این مصالح را به صدق تشخیص دهد. مولف‌های که با دانش و احاطه بر جزئیات این هنر و صنعت پر کاربرد دست به ساخت‌و‌ساز و جانبداری محتوا به این مراد بزند حتما قادر است توفیق بیشتری را در مقایسه با بقیه نویسندگان که از طریق‌ها و روال‌های کلیشه‌ای تبعیت می‌نمایند به دست بیاورد.
2- شناخت با چینش و چیدمان داخلی
یک کدام از دیگر از مواقعی که می بایست تالیف کننده بهینه سازی با آن شناخت داشته باشد تناسب این اصول با دکوراسیون و چیدمان داخلی است. در واقع فارغ از تناسب و هارمونی ما یحتاج در میان دکورا سیون و معماری داخلی نمی‌قدرت به اثر گذاری آن چندان خوشبین بود. ولی مایحتاج میباشد خاطرنشان کنیم که اصول چیدمان امروزی از صورت یک دکوراسیون لبریز زرق و برق و تجملی سنتی بیرون گردیده و امروزه با توسعه‌هایی که در این باره نتیجه ها شده است شاهد رونق و شکوفایی آن و ساخت و ساز طرح‌ها و متدهای نوینی در این مورد هستیم که می‌قدرت به نوعی آن را یک انقلاب شگفت انگیز تلقی کرد.
محتوا گذار و تالیف کننده درین حالت می بایست خودش را در جایگاه یک طراح و معمار ماهر به شمار بیاورد که نمای کلی از شغل را در مشت دارااست و قادر است وضعیت و فضاسازی مایحتاج را به نحو قابل قبولی تشریح نموده و در این باره راهکارهای قابل قبولی ارائه دهد.