راه حل چهاردهم: كلا استفاده كننده محور گرديد!مخاطب سئو در مشهد محور بودن راهكاري ميباشد كه هرچه جلو خيس برويم، بيشتر به بهينه سازي شما امداد خواهد كرد. عملكرد فرمائيد كليه چيز را براي كاربرتان با صرفه نماييد.
نحوه هاي seo براي موتور كاوش اكثرا مكان خويش را به نحوه هاي جلب رضايت استفاده كننده داده اند و خوب ميباشد به مكان نحوه هاي تخلف و بدور زدن گوگل، به تامل جلب رضايت كاربرانتان باشيد.
تا هم نرخ تبديل و فروش تان خوب گردد و هم گوگل شمارا در مجاورت ترين نقطه به بازار هدفتان ( يوزرها ) بگذارد.
استفاده كننده محور بودن در معناي:پباده سازي استاندارد ساختار وب سايتساخت شيوه هاي خط مش يابي به آحاد صفحه ها اصلي از هر مكان تارنماراضي كردن مخاطب با ارائه محتوا هاي اثر گذار و كارآمد به ويبه كارگيري از طريق هاي روانشناسي براي ماندگاري در ذهن مخاطبو …چاره پانزدهم: انكرتكست هاي حرفهايانكر تكست مفهومي ميباشد كه درصورتي كه يه خرده درباره با پيوند سازي ( چه داخلي چه فرنگي ) مطالعه داشته باشيد، قطعا نام آن به گوشتان خورده ميباشد.
انكرتكست متن پيوند شونده ميباشد. براي آشنا شدن با آن نوشتهعلمي انكرتكست را بخوانيد كه كليه چيز در رابطه آن را به شما ميگويد.
اما موردنياز ميباشد در همينجا به اشخاصي كه با آن آشنا مي باشند، بگوييم كه منظورمان از انكرتكست فن در راه حل پانزدهم بهينه سازي چه چيزي است!؟
انكرتكست هايي كه بيشترين نرخ كليك را داشته باشد.انكرتكست هايي كه با متن هاي دنباله دار و بلند خيس درنظر گرفته خواهد شد.ساخت و ساز تنوع در گزينش انكرتكست هاي پيوند دهنده به يك برگهرنگ و واحد سنجش تحريك انكرتكستبه كارگيري از انكرتكست هاي انگليسي در مواقع خاص
درين مقاله ميخوام در رابطه سئوي وبسايت سئو در مشهد حرف كنم. بهينه سازي مبحثي هم كه درين يك سري ساله تمامي دربارش حرف ميكنن و ميخوان با استعمال از اون رنك سايتشون رو بالا ببرن. ولي اين گزينه تاچه حد ميتونه در پباده سازي سايت اصلي باشه؟
seo مبحث غامضاي است چراكه هر چندين ماه يك توشه داره تغييرو تحول ميكنه! گوگل هر روز داره باذكاوتخيس ميشه تا وبسايتها رو خوب نظارت و سكوبندي كنه. دراين ميان، مسائلي است كه رعايت شدن اونها براي هر شخصي كه وبمستر يا اين كه رئيس وب سايت است، ضروريه. امور و نكاتي كه خيلي هاشون معمولي هستن البته گهگاه ناديده گرفته ميشن، برخي ها ه به سمت شيوه هاي كلاه سياه يا اين كه نوعي گمراه كردن موتور كاوش ميرن كه اصلاً پيشنهاد نميشه!
چرا نگاه درست به seo بسيار مهمه؟ تعدادي سالي ميباشد كه عمل ساخت وب سايت اجرا ميدم و دراين در بين مشترياني ديدم كه يك تجارت يا اين كه وبسايت محتوايي عالي دارن، البته حاضر نيستن براي سئوي اون هزينه كنن يا اين كه وقت بذارن! و اين يعني بر باد رفتن تمامي همتها. دراين مقاله ميخوام به نكاتي اشاره كنم.
مطمئناً متخصصان seo اين مورد ها رو ميدونن! اين مقاله راهنماي اول براي اشخاصي ميباشد كه شناخت كافي با بهينه سازي ندارن و ميخوان نو استارت كنن. نخست به يكسري نكته پايين اعتنا نمائيد:در شرايطي كه محتواي اثر گذار در سطح اينترنت ساخت مي كنيد ولي seo نمي كنيد، داريد وقت و هزينه خويش رو هدر ميرويت كرد. چراكه رقيبان شما بي كار ننشستن و كارايي ميكنن هر روز وب سايت خودشون رو با صرفهخيس كنن و مرتبه بالاتري بگيرن.
درين مقاله ميخوام در رابطه سئوي وبسايت سئو در مشهد حرف كنم. بهينه سازي مبحثي هم كه درين يك سري ساله تمامي دربارش حرف ميكنن و ميخوان با استعمال از اون رنك سايتشون رو بالا ببرن. ولي اين گزينه تاچه حد ميتونه در پباده سازي سايت اصلي باشه؟
seo مبحث غامضاي است چراكه هر چندين ماه يك توشه داره تغييرو تحول ميكنه! گوگل هر روز داره باذكاوتخيس ميشه تا وبسايتها رو خوب نظارت و سكوبندي كنه. دراين ميان، مسائلي است كه رعايت شدن اونها براي هر شخصي كه وبمستر يا اين كه رئيس وب سايت است، ضروريه. امور و نكاتي كه خيلي هاشون معمولي هستن البته گهگاه ناديده گرفته ميشن، برخي ها ه به سمت شيوه هاي كلاه سياه يا اين كه نوعي گمراه كردن موتور كاوش ميرن كه اصلاً پيشنهاد نميشه!
چرا نگاه درست به seo بسيار مهمه؟ تعدادي سالي ميباشد كه عمل ساخت وب سايت اجرا ميدم و دراين در بين مشترياني ديدم كه يك تجارت يا اين كه وبسايت محتوايي عالي دارن، البته حاضر نيستن براي سئوي اون هزينه كنن يا اين كه وقت بذارن! و اين يعني بر باد رفتن تمامي همتها. دراين مقاله ميخوام به نكاتي اشاره كنم.
مطمئناً متخصصان seo اين مورد ها رو ميدونن! اين مقاله راهنماي اول براي اشخاصي ميباشد كه شناخت كافي با بهينه سازي ندارن و ميخوان نو استارت كنن. نخست به يكسري نكته پايين اعتنا نمائيد:در شرايطي كه محتواي اثر گذار در سطح اينترنت ساخت مي كنيد ولي seo نمي كنيد، داريد وقت و هزينه خويش رو هدر ميرويت كرد. چراكه رقيبان شما بي كار ننشستن و كارايي ميكنن هر روز وب سايت خودشون رو با صرفهخيس كنن و مرتبه بالاتري بگيرن.
به عبارتيطور كه در درس سكو لغات كليدي نقل شده، ارتباطي سئو در مشهد دربين رده شما در ورقه نتيجه ها كاوش و ترافيك ورودي از روش بهينه سازي، غيرخطي ميباشد. يعني يك تغييرو تحول كوچك در موضع، ميتواند تغييري والا در ترافيك توليد نمايد.
با كوچكترين تغيير و تحول، تفاوتي دور از شوخي در ترافيك توليد ميگردد.
اتكا بيشتر بازديدكنندگان
بازديدكنندهاي كه خودش مطلبي را كاوش مينمايد و به شما مي رسد، معمولاً در مقايسه با هر كس شما به هر طريق ديگر، از وي خواهش مي كنيد به تارنماتان رمز بزند، به تارنما شما متكي بودن بيشتري خواهد داشت (به فرض اينكه با يك مقاله ضعيف و غيرمستند و تجاري با غرض فريب استفاده كننده، روبرو نشود و حسن نيت شمارا شم نمايد).
اينكه كاربر شم نمايد خودش در فضاي اينترنت كاوش كرده و مطالب شمارا يافته و كشفنموده است، از نگاه ماهيت به طور كاملً با اينكه احساس نمايد بوسيله شما به وب سايت هدايت شدهاست تفاوت دارااست.
ممكن ميباشد با خويش بگوييد، زماني كسي منرا مي شناسيد يا اين كه به عنوان مثالً در شبكه هاي عمومي كلامهايم را دنبال مينمايد، به پيشنهادم هم پشت گرمي خواهد كرد.
اين حرف حق ميباشد. البته فراموش نكنيد كه در اين صورت، شما داريد اعتبار خويش را خرج محتواي خويش مي كنيد. در حالي كه زماني براي ساخت محتوا زحمت كشيدهايد و معتقديد كه حقيقتاً سخنهاي موثر و ارزشمندي مطرح كردهايد، چرا نبايد محتواي شما براي ارتقا اعتبار شما خرج خواهد شد؟
تاليف كننده اين توشه محتواي خويش را دستكاري كرد و ۲۷ شيوه سئو در مشهد براي ارتقاء ترافيك وب سايت توصيه كرد. زيرا مي دانست كه يوزرها درپي اعداد و طريق هاي بيشتري بودند كه بتوانند با ان ترافيك وبسايت خويش را بالا ببرند.
پس از بروز رساني دوباره محتوا نوشتهي علمي ي تاليف كننده رنك بسيار بالايي را براي محتوا اخذ كرد و همينطور ۷۰٪ ترافيك بيشتري وارد وبسايت كرد.
همينطور مورد نياز ميباشد كه با كاوش كنندگان درستگو باشيد، برخي از وب سايت ها ميخواهند به هر نحوي گرديدهاست مخاطب را وارد تارنما خويش بكنند. اين به هيچ عنوان فعاليت صدق وجود ندارد زيرا گوگل هنگامي كه كاربري وارد وب سايت شما ميگردد و محتواي گزينه نظرش را در ان پيدا نمي نمايد و مجدد به شيت حاصل برمي شود كه وارد يك وبسايت ديگر بشود به وبسايت قبل امتياز منفي ميدهد زيرا آن تارنما نتوانسته ميباشد پرس جويبار استفاده كننده را جواب بدهد.
گام هفتم: كاري نمائيد كه محتواي شما خوب بنظر رسد
پباده سازي مهمترين نصيب بازاريابي محتوا ميباشد. ممكن ميباشد شما شايسته ترين محتوا را داشته باشيد البته وقتي كه در قالبي مانند پوسته ذيل به يوزرها نشانه داده خواهد شد كمتر كسي به ان نگاه مي اندازد.
وبسايت بد
به همين برهان ميباشد كه موسسات و شركت ها هزينه ي بسيار متعددي را بر روي پباده سازي رابط كاربري تارنما خويش مي نمايند.
هرچند شما موردنياز وجود ندارد اكانت هاي بانكي خويش را براي داشتن يك وب سايت قشنگ خالي فرمائيد. زيرا امروزه با وردپرس به راحتي ميتوانيد يك تارنما قشنگ با هزينه مطلوب داشته باشيد.
همينطور نكته ديگري كه براي عالي شدن محتوا ميتوانيد بكار ببريد به كارگيري از اينفو گرافي، موشن گرافي، تصاوير و نمودار ها براي جابجايي مفاهيم به يوزرها ميباشد.
شايد اين سؤال هم براي شما پيشآمده باشد سئو در مشهد كه آيا بهينه سازي گونه هاي مختلفي داراست؟ در جواب اين سوال مياقتدار آري را پاسخ بخشيد. درواقع seo دو نوع گوناگون دارااست. يكي از seo داخلي يا اين كه On-Page بهينه سازي و ديگري سئوي آف پيج يا اين كه Off-Page بهينه سازي تقسيمبندي ميگردد.
seo داخلي وب سايت (On-Page سئو) چه چيزي است؟
بهينه سازي داخلي درواقع به معناي باصرفهسازي صفحه ها داخلي وب سايت (پستها، شيتها و…) براي موتورهاي كاوش ميباشد غرض مشترك تمامي مديران وب سايت وصال به رده بالا در گوگل، ارتقا بازديد و ترافيك وب سايت به حساب آورده مي شود. با بهينه سازي داخلي، گوگل بهراحتي وب سايت شمارا پيداكرده و زمينه آن را فهم و شعور مينمايد. اكنون در شرايطي كه استانداردهاي ما يحتاج را رعايت كرده باشيد، وب سايت شما بهتيتر يك وب سايت اثر گذار در نتيجه ها گوگل اكران ميدهد.
بهدنبال برخي از تكنيكها و نكات بهينه سازي داخلي ذكر مي گردد كه ميتواند آناليزليستي بهتر براي شما باشد. اين تكنيكها جزء بهروزترينها تكنيكها در سال 2018 مي باشد.
1- نشاني URL صفحه هاي خويش را باصرفه فرماييد
طبق پژوهش ها و تجربههاي اجراگرديده هرچه نشاني URL وب سايت شما كوتاهخيس،خواناتر و با مورد شما داراي ارتباط باشد، تأثير بهتري در سكو و بهينه سازي وبسايت شما داراست. اين نشاني صفحه ها يك كدام از نصيبهايي ميباشد كه گوگل دقت بخش اعظمي روي آنان داراست.
2- واژه و كلمه كليدي مطلوب
به كار گيري از كلمه و واژه كليدي مطلوب بهاين معني ميباشد كه نظارت كنيم و ببينم مخاطبان ما در وب درپي چه چيزهايي مي باشند و چهت نيل به هدفشان چه كلماتي را كاوش مينمايند. براي كشف كردن اين كلمه ها ابزارهاي مختلفي وجود داراست. بهتيترنمونه ميتواند از حاصل نصيب Searches related to كه در نقطه نهايي صفحه ها نتيجه ها گوگل اكران داده ميشود به كار گيري نمائيد.
۱۳. قراردادن كلمه ها كليدي وقت گير در تگ تيتر
قصه از اين قرار ميباشد، شما در شرايطيكه كه صرفا سئو در مشهد يك كلمه و واژه كليدي را در تگ تيتر خويش بيان نمائيد، تعداد متعددي از ترافيك مرتبط با موتور كاوش را از دست مي دهيد.
اعتنا داشته باشيد كه ما پيشنهاد نميكنيم كه تگ تيتر خويش را سواي استدلال با كلمه و واژه كليدي مالامال فرمائيد. زيرا با اين فعاليت خير فقط رنكي كسب نميكنيد بلكه رنك هم از دست مي دهيد.
نوشتهي علمي اي به عنوان «White Hat سئو Case Study: How To Get a #1 Ranking» اعتنا ما رو به خويش جلب كرد.
مقصود مهم اين نوشتهيعلمي واژه و كلمه كليدي «سئوي كلاه سپيد» بود. ولي براي مقصود قرار دادن واژه و كلمه كليدي بيشتر و رقابت شل با به كارگيري از عبارات كليدي نادر حريف خيس «مطالعه ي موردي يا اين كه Case Study» را هم تحت عنوان خويش اضافه كرد بود.
با اين شغل به آساني توانسته بود رنك چهارم شيت حاصل كاوش(SERP) را براي واژه كليدي متبوع خويش يعني سئوي كلاه سپيد White Hat بهينه سازي كسب نمايد.
شما هم ميتوانيد با به كار گيري ازكلمه كليد زمانبر (Long Tail Keywords) شل خيس و عالي براي چندين واژه كليدي متعدد رقابت فرمائيد و براي هر مورد رنك بگيريد.
۱۴. از ويكي پديا براي عنا وين و واژه كليدي ايده بگيريد
در شرايطيكه كه ميخواهيد كلمه و واژه كليدي را پيدا نمائيد كه هنوز حريف هاي شما از آن استعمال نكرده اند، ويكي پديا مكان بسيار قابل قبولي ميباشد.
به كار گيري از Keyword Planner گوگل شيوه مناسبي براي جستن وسعت جستجوي ماهيانه ميباشد، البته براي توليد كلمه و واژه كليدي نو به هيچ وجه مطلوب وجود ندارد.
دليلي كه به كارگيري از Keyword Planner گوگل براي كشف كردن كلمه و واژه كليدي تازه مطلوب وجود ندارد اين ميباشد كه فقط لغت ها كليدي شبيه به واژه كليدي وارداتي ي شمارا توصيه ميدهد.
مثلا در حالتي كه كه شما براي كاهش وزن «weight loss» را وارد نماييد، فقط عبارات كليدي بسيار مشابهي مانند لغات ذيل را به شما سفارش ميدهد.
اگر كه شما ميخواهيد كلمه و واژه كليدي داراي ارتباط و نو را براي محتوا هاي خويش پيدا فرماييد به ماشين ها احتياج نداريد بلكه به يك ذهن انساني احتياج داريد.
تمامي ميدانيم دو ذهن عالي از يك ذهن ميباشد، درحال حاضر تصور كنيد هزاران ذهن چه داده اي را ساختوساز مي نمايد. خواسته ما ويكي پديا ميباشد. هنگامي شما يك واژه و كلمه را در ويكي پديا كاوش ميكنيد مقاله ها جذاب و جامعي كه به وسيله يكسري تاليف كننده ساخته شده است را به شما نشانه ميدهد.
دراين بين باكس اي وجود داراست كه در بالاي ان «محتويات» يا اين كه «contents» درج شده ميباشد كه به شما عنا وين و لغات شبيه را به اكران ميگذارد.
همينطور ياداشت ها و رديف هاي كناري نيز درين در ميان وجود دارااست.
و لينك و پيوند هاي داخلي:بعد جستار هاي متعلق:و در غايت باكس ي ناوبري:
با استعمال از اين مفاد به آساني ميتوانيد واژه كليدي هايي را براي محتواي خويش پيدا فرمائيد. همينطور ميتوانيد لغت ها كليداي را كه پوشش نداده ايد را پيدا نماييد و براي آنها محتواي قابل قبولي ساخت و ساز فرمائيد.
بطور منظم مطالب خويش را نشر دهيد
درحالتي كه مرتبا محتواي وبسايت را آپ ديت نگاه داريد سئو در مشهد ميتوانيد باگاز در درجه بندي ها پيشرفت فرماييد.
آيا به بلاگ هاي متروكه عشق و علاقه داريد؟ خير. پس فكر كنيد كه درصورتي كه وب لاگ شما بطور منظم آپ تو ديت نشود، چه طور ميتوانيد از ترافيك قابل قبولي برخوردار باشيد؟
نكته: كوشش نماييد در هفته ميان 1 تا 3 مقاله نو بطور منظم (يا اين كه 2 تا 3 مطلبدر هفته بصورت غير منظم) تكثير دهيد و آن گاه نظارت فرماييد كه نرخ پرورش سكو ي شما در الكسا به چه شكل خواهد بود.
5. مطالب خويش را در شبكههايعمومي به اشتراك بگذاريد
امروزه همگي ي اشخاص از روش رسانه هاي اجتماعي با وب در زمينهي ميباشند و اكثري از آنان براي ارزيابي خبرها فقط به شبكههايعمومي برگشت مي نمايند. مطالب خويش را در شبكههايعمومي تكثير دهيد تا به يك معدن بزرگ اي از كاربر دست پيدا نمائيد.
شبكههايمردمي دوستداشتني جامعه ي غرض خويش را پيدا فرماييد و سريعا در آن كانال ها عمل خويش را شروع فرماييد. همينطور وبسايت خويش را به StumbleUpon، Digg و Reddit ارائه دهيد. كوشش فرماييد محتواي توليدي شما احساساتي و پرسش برانگيز باشد تا يوزرها همواره آن را به اشتراك بگذارند.
چاره چهاردهم: كلا استفاده كننده محور گرديد!
استفاده كننده محور بودن راهكاري ميباشد كه هرچه جلو خيس سئو در مشهد برويم، بيشتر به بهينه سازي شما امداد خواهد كرد. همت نمائيد كليه چيز را براي كاربرتان باصرفه نمائيد.
طريق هاي seo براي موتور كاوش اكثرا مكان خويش را به نحوه هاي جلب رضايت مخاطب داده اند و عالي ميباشد به مكان طريق هاي تخلف و به دور زدن گوگل، به انديشه جلب رضايت كاربرانتان باشيد.
تا هم نرخ تبديل و فروش تان عالي خواهد شد و هم گوگل شمارا در مجاورت ترين نقطه به بازار هدفتان ( يوزرها ) بگذارد.
مخاطب محور بودن در معناي:
پباده سازي استاندارد ساختار تارنما
ساخت و ساز طريق هاي راه و روش يابي به تك تك صفحه ها اساسي از هر مكان وبسايت
راضي كردن استفاده كننده با ارائه محتوا هاي موءثر و كارآمد به وي
به كارگيري از طريق هاي روانشناسي براي ماندگاري در ذهن استفاده كننده
و …
راه حل پانزدهم: انكرتكست هاي ماهر
انكر تكست مفهومي ميباشد كه درحالتي كه يه خرده درباره با پيوند سازي ( چه داخلي چه فرنگي ) مطالعه داشته باشيد، مسلما نام آن به گوشتان خورده ميباشد.
انكرتكست متن لينك و پيوند شونده ميباشد. براي آشنا شدن با آن نوشته ي علمي انكرتكست را بخوانيد كه تمامي چيز در رابطه آن را به شما ميگويد.
البته موردنياز ميباشد در همينجا به اشخاصي كه با آن آشنا ميباشند، بگوييم كه منظورمان از انكرتكست رشته در چاره پانزدهم seo چه ميباشد!؟
انكرتكست هايي كه بيشترين نرخ كليك را داشته باشد.
انكرتكست هايي كه با متن هاي دنباله دار و بلند خيس درنظر گرفته گردد.
ساخت و ساز تنوع در گزينش انكرتكست هاي لينك و پيوند دهنده به يك ورقه
رنگ و معيار تحريك انكرتكست
به كار گيري از انكرتكست هاي انگليسي در مواقع خاص
1 داشتن يك شيت فرود ماهر و مطلوب كه سئو در مشهد در آن داده ها مهمي به يوزرها داده ميگردد، براي يوزرها بسيار با ارزش ميباشد. اين قيمت تا حدي ميباشد كه قادر است نرخ اجرا كار در آن برگه را چند برابر نمايد. در واقعيت به عبارتي چيزي كه شما ميخواهيد.
2 برگه لندينگ قادر است داده ها بهتري از طريق كارايي خودش به شما بدهد. در واقعيت مي توانيد بفهميد كه آيا تكنيكهاي به عمل رفته منجر ارتقا ورودي گرديده است يا اين كه نه.
3 تعداد تصويباسم كنندگان نشاني اينترنتي شمارا ارتقاء مي دهد. زماني كاغذاي فرود (پاپ آپ و غيره) داشته باشيد كه در آن نشاني اينترنتي يوزرها را اخذ نمائيد، به طور اتومات و غيرملموس قادر است تعداد تصويباسم كنندگان آدرس اينترنتي را ارتقا دهد.
4 اين صفحه هاي قابل آزمايش ميباشند. بهاين شكل كه درصورتي كه كاغذاي را براي غرض خاصي پباده سازي كرديد و جواب اخذ گرديده آيتم انتظار شما نبوديد، آنچنان چيز متعددي از دست ندادهايد. ولي درصورتي كه ورقه فرود براي وبلاگ يا اين كه كالا نباشد.
5 كاغذ فرود به شما قابليت و امكان چك و اندازهگيري بدون واسطه يوزرها را مي دهد. اينكه از كجا وارداتياند و پس از ورود چه اقداماتي ايفا دادهاند. همينطور اينكه چه دوران هنگامي در ورقه شما بودهاند.
كارداران با صرفه شدن ورقه لندينگ
اسمش كاغذ فرود ميباشد؛ پس زماني مخاطب وارد آن شد، بيرون شدن از آن بيمفهوم ميباشد. در واقعيت هدايت خويش به بيرون از غرض اساسيتان خواهد بود. براي همين نخستين از كليه اينكه براي ورود بدين برگه مي بايست كمترين كليك ممكن وجود داشته باشد. دوم اينكه قطعاً اقدامات انجام يافته در ورقه هم نبايد زياد باشد.
اين شيت بايستي قابل اشتراك باشد. در واقع شما از مخاطب انتظار جاري ساختن عملي مانند تصويب نشاني اينترنتي را داريد. پس چه عالي كهاين پيج به بقيه افراد هم معرفي گردد. از اين رو مطلقاً مي بايست دكمههاي اشتراكگذاري در كانالهاي اجتماعي را در انتهاي آن قرار دهيد.
ورقه فرود مي بايست چيزي به استفاده كننده بدهد. درحال حاضر اين چيز ميتواند كادو يا اين كه داده ها باشد. در غير اين شكل همچون يك كاغذ خالي ميباشد كه در كمترين مجال مخاطب آن را سوراخ خواهد كرد.