همه نكات سئو

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

همه نكات سئو

۳۹ بازديد

به عبارتي‌طور كه در درس سكو لغات كليدي نقل شده، ارتباط‌ي سئو در مشهد دربين رده شما در ورقه نتيجه ها كاوش و ترافيك ورودي از روش بهينه سازي، غيرخطي ميباشد. يعني يك تغيير‌و تحول كوچك در موضع، ميتواند تغييري والا در ترافيك توليد نمايد.

با كوچك‌ترين تغيير و تحول، تفاوتي دور از شوخي در ترافيك توليد مي‌گردد.
اتكا بيشتر بازديدكنندگان

بازديدكننده‌اي كه خودش مطلبي را كاوش مي‌نمايد و به شما مي رسد، معمولاً در مقايسه با هر كس شما به هر طريق ديگر، از وي خواهش مي كنيد به تارنما‌تان رمز بزند، به تارنما شما متكي بودن بيشتري خواهد داشت (به فرض اين‌كه با يك مقاله ضعيف و غيرمستند و تجاري با غرض فريب استفاده كننده، روبرو نشود و حسن نيت شمارا شم نمايد).

اين‌كه كاربر شم نمايد خودش در فضاي اينترنت كاوش كرده و مطالب شما‌را يافته و كشف‌نموده است، از نگاه ماهيت به طور كاملً با اين‌كه احساس نمايد بوسيله شما به وب سايت هدايت شد‌ه‌است تفاوت دارااست.

ممكن ميباشد با خويش بگوييد، زماني كسي من‌را مي شناسيد يا اين كه به عنوان مثالً در شبكه هاي عمومي كلام‌هايم را دنبال مي‌نمايد، به پيشنهادم هم پشت گرمي خواهد كرد.

اين حرف حق ميباشد. البته فراموش نكنيد كه در اين صورت، شما داريد اعتبار خويش را خرج محتواي خويش مي كنيد. در حالي كه زماني براي ساخت محتوا زحمت كشيده‌ايد و معتقديد كه حقيقتاً سخن‌هاي موثر و ارزشمندي مطرح كرده‌ايد، چرا نبايد محتواي شما براي ارتقا اعتبار شما خرج خواهد شد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.