فاكتور هاي مؤثر بر سئو داخلي و رتبه بندي گوگل

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

فاكتور هاي مؤثر بر سئو داخلي و رتبه بندي گوگل

۳۴ بازديد


واژه كليدي در تگ تيتر:
تگ تيتر دو‌مين نصيب اصلي محتواي كاغذ ميباشد، درنتيجه سئو در مشهد سيگنال كاركشته در seo page-on ارسال مي‌نمايد.
استارت تگ تيتر با واژه و كلمه كليدي:
بر مبناي مطالعات Moz ، تگ عنواني كه با واژه و كلمه كليدي استارت مي شود در مقايسه با تگ عنواني كه واژه كليدي در انتهاي آن قراردارد، از تلاش بهتري شامل است.
واژه و كلمه كليدي در تگ توضيحات:
اين هم نماد ديگر داراي ربط بودن تيتر مذكور با مشاجره نوشته‌ي‌علمي ميباشد و شمارا متمايز مي‌سازد.
وجود كلمه و واژه كليدي در تگ H1:
تگ H1 دومي تگ تيتر ميباشد كه سيگنال داراي ارتباط بودن را به گوگل (Google) ارسال مي‌نمايد.
گزينش درست واژه و كلمه كليدي
واژه و كلمه كليدي عبارتي ميباشد كه بيشترين به كارگيري از آن در متن گرديده و تعيين كلمه و واژه كليدي كه بيشتر از ديگر لغات مورداستفاده قرارگرفته، نشان داراي ربط بودن ميباشد.
ارتفاع محتوا:
محتوايي كه عبارات بيشتري داراست ميتواند سطح كلان‌تري را پوشش دهد و به مقاله‌ها سطحي و كوتاه ارجحيت داراست.
تراكم واژه كليدي:
تراكم كلمه و واژه كليدي مبنايي ميباشد كه گوگل (Google) از آن براي تعيين تيتر كاغذ به كار گيري مي‌نمايد. البته به كار گيري بيش‌ازحد مي تواند به شما جراحت برساند.
نهفته‌سازي معنايي واژه كليدي در محتوا (LSI):
LSI كلمه ها كليدي به موتورهاي كاوش امداد مي‌نمايد مفهوم كلماتي كه بيش تر از يك معنا دارا‌هستند را بتواند استخراج نمايد. وجود يا اين كه عدم وجود LSI علامت كيفيت محتوا ميباشد.
كلمه ها كليدي LSI در تيتر و تگ توضيحات:
به‌تيتر محتواي برگه، كلمه ها كليدي LSI در كاغذ تگ متا به گوگل (Google) در تشخيص در بين مترادف و هم معني‌ها ياري مي‌نمايد. همينطور به‌تيتر يك نماد داراي ربط بودن هم ميباشد.
سرعت لود كاغذ از روش HTML:
هم گوگل (Google) و هم بينگ (Bing) از سرعت لود كاغذ به‌تيتر يك فاكتور مرتبه‌بندي به كارگيري مي‌نمايند. ربات هاي موتورهاي كاوش به‌راحتي ميتوانند سرعت وبسايت شمارا بر طبق كدهاي برگه و وسعت فولدر‌ها تقريب بزنند.
محتواي تكراري:
محتواي يكسان در به عبارتي وبسايت مي تواند روي روءيت كرد موتورهاي كاوش نسبت به آن تارنما تأثير منفي داشته باشد.
سرعت لود شيت از روش كروم:
ممكن ميباشد گوگل از داده‌هاي يوزرها كروم (Chrome) براي در دست گرفتن خوب سرعت شيت به كار گيري نمايد و خوب ميباشد شما براي ارتقاء سرعت وب سايت از CDN به كار گيري فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.