نكات مهم در ديجيتال ماركتينگ

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

نكات مهم در ديجيتال ماركتينگ

۴۵ بازديد


الگوريتم (ZMOT (Zero Moment of Truth يا اين كه الگوريتم موفقيت در سئو در مشهد لحظه صفر خريد گوگلشايد شما تصور كنيد دست يابي به زواياي خلق و خوي مصرف كننده آنلاين مشقت بار ميباشد. اين دقيقاً مانند اين ميباشد كه تامل كنيم آدم نمي تواند در كمتر از دقيقه، يك مايل بدود و اين كارغير ممكن ميباشد. احمقانه به حيث ميرسد؟ الان اين گزاره براي شما خنده دار و احمقانه به لحاظ ميرسد، البته اين طريقه چند ده سال پيش، پذيرفته گرديده بود. در واقع اين طريقه يك سبك فكري بود. پروفسور جري ويند از مكتب وارتون ماجرا را اينگونه بازگو مي نمايد:دويدن يك مايل در ۴ دقيقه، مانعي بود كه تا تاريخ ۶ مي سال ۱۹۵۶ آدم نمي توانست از آن عبور نمايد. اين تاريخي ميباشد كه راجر بنيستر در مسابقه اي در آكسفرورد، در ۳ دقيقه و ۵۹ ثانيه و ۴ صدم ثانيه، يك مايل دويد و اين ركورد را باخت! تا سه سال آنگاه، ۱۶ دونده ديگر هم ركورد يك مايل در ۴ دقيقه را شكستند. آيا اين مساله تحولي در توفيق انسان بود؟ خير، آنچه تغيير نموده است، سبك فكري آنهاست.دقيقا شبيه مثال نقل شده، در بازاريابي هم يك سبك فكري كلاسيك وجود داراست. چند ده سال براي فروش كالا به سه لحظه بحراني اعتنا مي كرديم، لحظه علت خريد كالا، خريد و تجربه به كار گيري از آن.
• علت خريد:بابا شما يك مسابقه فوتبال تماشا مي نمايد و تبليغ يك دوربين ديجيتال را مي بيند و مي‌گويد «به لحاظ مي‌رسد عالي باشد!»
• خريد فرآورده:به مغازه گزينه عشق خويش مي رود تا بتواند آن را ببيند. دوربين بسته بندي جذابي دارااست. فروشنده برنا كليه سؤال هاي او‌را جواب ميدهد. در غايت پدرتان دوربين را مي‌خرد.
• تجربه به كارگيري از جنس:بابا به منزل مي‌آيد و از دوربين به كارگيري مي نمايد. همانطور كه در تبليغ چشم بود، دوربين عكس هاي با كيفيتي ميگيرد. بنابراين اين خريد نقطه نهايي عالي و لذت بخشي براي بابا شما داشته ميباشد. اين
سه مرحله، زمان ها سبك فكري بازاريابي بود.
امروزه في مابين دو مرحله علت خريد مال و خريد آن، لحظه جديدي براي بازارياب ها وجود دارااست. آن بابا هنوز هم فوتبال تماشا مي نمايد و تبليغ دوربين را مي بيند، البته سريع سراغ لپ تاپ مي رود و دنبال انتقاد و نظارت در رابطه آن ميگردد.حيث يوزرها را در وب سايت هاي گوناگون در رابطه آن دوربين مطالعه مي نمايد. به توييتر مي رود و توييت مي نمايد تا ببيند كسي تا به هم اكنون دوربيني كمتر از ۱۰۰ دلار خريده ميباشد؟ به يوتيوب و يا اين كه تارنما هاي اكران تبليغات ويدئويي رمز مي‌زند و ويديوهاي دموي دوربين را نگاه مي نمايد. به‌اين شكل پيش از اين كه بازي فوتبال به اتمام برسد و به مغازه برود، در رابطه خريد آن دوربين تصميم گرفته ميباشد. در صورتي‌كه مديريت يك مارك مي باشيد، سياست ها، متودولوژي ها، فراگيري ها، ماشين كرايه اي هاي تبليغاتي، شركا و ميزان دارايي بخش اعظمي داريد كه بتوانيد از آنان ياري بگيريد و در‌اين سه مرحله چيره گرديد. البته به چه شكل مي قدرت در مرحله جديدي كه اضافه گرديده، يعني كاوش در وب، هم موفق شد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.