داستان الگوریتم فلوریدا ۲ از کجا شروع شد؟

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

داستان الگوریتم فلوریدا ۲ از کجا شروع شد؟

۲۹ بازديد
۰ ۰

هر وقت گوگل می خواهد یک به‌روزرسانی در الگوریتم را جاری ساختن نماید رفتاری سئو در مشهد مشابه کینگ کونگ از خویش نماد می دهد! کلام نمی‌زند و تمامی را می‌ترساند ولی آن گاه مشخص و معلوم می گردد دل لطیف و بخشندگی داراست. خوشبختانه یک‌سری وقت اخیر این خوی مقداری عوض شده میباشد.



گوگل در سال ۲۰۱۷ یک محقق و بلاگر دارای شهرت در حوزه موتورهای کاوش به اسم دنی سالیوان (Danny Sullivan) را - که تصمیم گرفته بود کار گذشته خویش را شکاف نماید- استخدام کرد. عمل دنی سالیوان این میباشد که به عموم توضیح دهد موتور جستجوی گوگل چطور شغل می‌نماید و از طرف دیگر، بازخوردها را در رابطه موتور جستجوی گوگل اخذ نماید.

از سال ۲۰۱۷ به آن‌گاه مقداری شیوه استحضار‌رسانی در رابطه به‌روزرسانی‌ها عالی شد. چندین آپ تو دیت اخیر پیش از ایفا بوسیله دنی سالیوان استحضار‌رسانی شدند و امید است مورد ها بعدی هم در توا‌ن یک توئیت و نامگذاری استحضار‌رسانی شوند.

دنی سالیوان که درحال حاضر از طرف گوگل حرف می‌نماید، برای به‌روزرسانی فلوریدا ۲ نامی تعیین نکرده بود و همین سبب ساز شد شخصی به نام برت تبکی (Brett Tabke) اسم فلوریدا ۲ را گزینش نماید.

چرا اسم آن را فلوریدا ۲ گذاشتند؟
ادله این نامگذاری یه خرده شیطنت‌آمیز بود. زیرا که آقای برت تبکی بنیانگذار کنفرانس هر ساله‌ای به اسم Pubcon میباشد و در سال ۲۰۰۳ هنگامی همین کنفرانس در ایالت فلوریدا در اکنون برگزاری بود گوگل یک به‌روزرسانی بلندمرتبه را اعمال کرد که هیچ نامی نداشت. این بزرگوار هم آن موقع اسم فلوریدا را برای به‌روزرسانی گزینش و در کنفرانس مطرح کرد.

همین کنفرانس در ماه مارس سال ۲۰۱۹ مجدد در فلوریدا برگزار میشد که گوگل به‌روزرسانی الگوریتم خویش را اگاهی‌رسانی کرد ولی اسمی نداشت. آقای برت تبکی هم روءیت کرد یک توشه گفتم فلوریدا همگی قبول کردند این دفعه هم می گویم فلوریدا ۲؛ سنگ مفت گنجشک مفت. خوشبختانه دنی سالیوان متوجه پیچیدگی در نامگذاری شد و نام آن را به «March 2019 Core Update» تغییر و تحول بخشید.

این ساختار نامگذاری تازه دست کم برای به‌روزرسانی‌های هسته ادامه پیدا خواهد کرد زیرا به‌روزرسانی بعدی هم June 2019 Core Update نامگذاری شد.

بعداز اعلام این خبر، دیده همگی صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی به نمودارهای آماری گوگل آنالیتیکس دوخته شد تا ببینند سود این به‌روزرسانی چه شود.

حال که فرصت کافی از به‌روزرسانی قبل میباشد حاصل حدوداً قابل اتکایی به دست آمده میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.