استراتژی سئو off-page و سئو on-page

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

استراتژی سئو off-page و سئو on-page

۳۴ بازديد
۰ ۰

راهکارهای مختلفی درباره ی استراتژی های سئو وجود دارااست. گه گاه حتی به صنعتی که در آن می باشید سئو در مشهد بستگی دارااست. با این وجود، موتورهای کاوش مانند Google مدام در اکنون پیشرفت می‌باشند ، در سود بخش اعظمی از این روشها قابل تغییر تحول میباشند. در زمینه ی برخی از تکنیک هایی که تا قبل از اینً در سایت خویش بکار گرفته اید نگران نباشید. آن ها کم و زیاد
بسته به نوع وب سایت و نوع مخاطبی که دارید عمل می نمایند. با این درحال حاضر ، در اینجا ما درباره ی
استراتژی seo off-page و seo on-page گفت و گو خوا هیم کرد که به صورت مداوم به شما در
دستیابی به ترافیک ارگانیک امداد می نماید.



۱- تعداد پیوند ها اساسی وجود ندارد، کیفیت اصلی خیس میباشد
به به عبارتی اندازه که اساسی میباشد بک پیوند ها داشته باشیم، بی منفعت میباشد در صورتیکه اکثر آن‌ها از سایت هایی باشد
که دارنده اقتدار قابل توجهی برای یاری به شما در جایگاه بندی نیستند.
آنچه شما بایستی اعمال دهید لینک و پیوند دادن به وبسایت هایی میباشد که دارنده اقتدار قابل توجهی میباشند ،
پیوندهایی باکیفیت که به Google و اشخاص نشانه می‌دهد که شما یک وبسایت کیفیت عالی نیز میباشید.

مختص شما: عصر های یادگرفتن بهینه سازی
یک نحوه معمولی برای این عمل استعمال از ابزاری مانند ahrefs و دیدن بک لینک و پیوند رقبایتان میباشد. این ادراک بهتری به شما میدهد که هنگام جستجوی پیوند ها به کجا بروید. به همین ترتیب ، ساخت محتوای وقتگیر به شما از نظر آماری شانس بیشتری برای ساخت و ساز بک لینک و پیوند های بیشتر و فارغ از دسترسی پیدا می نماید.

۲- در رسانه های اجتماعی کمپانی نمائید
بخش اعظمی از بازاریابان به شما خواهند اعلام کرد که امروزه بعد از ظهر رسانه های اجتماعی میباشد.
معمولا رخ بوک ، توییتر و + Google می‌باشند ، البته بسته به سایت شما ، مدام میتوانید Pinterest و بقیه وب سایت های رسانه های اجتماعی را در ادغام قرار دهید.
عموم می‌خواهند محتوای آن‌ها در دسترس باشد و چه چیزی ریلکس خیس از رسانه های اجتماعی میباشد. به علاوه ، چنانچه به اندازه کافی به اشتراک گذارده خواهد شد ، غالباً آن را مشاهده می نمایند.

۳- بلاگ در زمینه‌ی چیزی که مخاطبان می‌توانند با آن رابطه داشته باشند
به خاطر داشته باشید که شما در حالا تولید محتوا نیستید تا بتوانید هر آنچه را که در تارنما خویش دارید بفروشید ، بایستی بتوانید دلیلی برای مخاطبان خویش تولید فرمائید تا بتوانید برای کسب داده ها بیشتر بازگردند.
میتوانید با تایپ کردن مطالب کیفیت بالا به‌این غرض برسید.


۴- لغات کلیدی وقت گیر را مقصود قرار دهید
لغات با مشقت و رقابت بالا معمولاً از وسعت جستجوی بالایی برخوردار می باشند و برای اجرا یک seo
بسیار توسعه یافته خیس، بایستی از وبسایت های معتبرتر و با دارایی متعددی روبرو گردید.
به مکان رقابت دشوار با بقیه افراد، لغت ها کلیدی زمانبر را غرض قرار دهید. این در حالی میباشد که ،
CTR بالاتری دارا‌هستند و با دقت به رقابت محصور ، سکو بندی راحت خیس می گردند.

مختص شما: آنالیز اسپم بودن دامنه
۵- تنها روی گوگل تمرکز نکنید
در حالی که ممکن میباشد Google تارنما جستجوی ارزشمندی باشد ، بدین معنا وجود ندارد که می بایست بقیه
موتورهای کاوش را نادیده بگیرید. به حافظه داشته باشید که ممکن میباشد اشخاص دیگر بینگ یا این که یاهو را ترجیح دهند
و بقیه کشورها موتورهای کاوشگر خویش را دارا‌هستند. بدین ترتیب تلاش فرمایید تلاشهای سئو خویش را متنوع نمایید
و در امر فوت‌و‌فن بهینه سازی که میتوانید برای جایگاه بندی در بقیه موتورهای کاوش به کار گیری نمائید ، بیاموزید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.