اصلی ترین نکات جستجوی معنایی در سئو

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

اصلی ترین نکات جستجوی معنایی در سئو

۳۴ بازديد
۰ ۰

با کل این لغت ها کلیدی می‌اقتدار درجه بندی خیر بدست آورد، چون این نوشته‌ی‌علمی سئو در مشهد فقط راجع‌به یک کلیدواژه حرف نمی‌نماید بلکه روی یک مسئله عمیق شد‌ه‌است. گزارش گیری از برگزیدگان صفحه ها حاصل گوگل با دقت به قضیه مدنظر، نحوه قابل قبولی برای تشخیص موضوعات فرعی میباشد.

به عنوان مثال در شرایطی‌که بخواهیم مطلبی راجع به رویش مارچوبه بنویسیم، در نصیب وب سایت اکسپلورر Ahrefs، زمانیکه عبارت "پرورش مارچوبه" را وارد کنیم، با تحلیل گزارش عبارات کلیدی ارگانیک، لغات مرتبه بالا را از میان سایر کلمه ها آرم میدهد.

مسلما بخوانید: فراگیری تحقیق واژه و کلمه کلیدی (Keyword Research)
این لغت ها مشمول:

کاشت مارچوبه در چه عمقی مطلوب میباشد
حالت پرورش مارچوبه
فرصت مطلوب کاشت مارچوبه
جای مطلوب برای کاشت مارچوبه
روش برداشت مارچوبه
شیوه محافظت از گیاهان مارچوبه
با بیان تک تک مورد ها بالا می قدرت یک محتوای عمیق ساخت‌و‌ساز کرد که ترافیک ارگانیک بیشتری را به یار داراست. در ضمن، مراد از یک مسئله ویژه این وجود ندارد که مسلما آحاد مورد ها مربوط به آن قضیه را کاملا پوشش دهد و یااینکه روی آن قضیه خیلی عمیق خواهد شد.

تحت عنوان مثال، در‌این نوشته‌ی علمی می‌توانستم ساعت‌ها درمورد پژوهش ها درزمینه مراحل لهجه طبیعی و اصطلاحات تخصصی و فنی در زمینه ی جستجوی معنایی کلام کنم. البته این عمل را نکردم زیرا برای اکثر عموم این چیزها اساسی وجود ندارد.



بررسی مقصود استفاده کننده از کاوش در گوگل
هنوز هم می قدرت محتوایی در باب یک مسئله خاص منتشر کرد که با مقصود مخاطب از کاوش سازگار نباشد، البته این محتوا کمکی به چشم شدن تارنما شما در گوگل نمی‌نماید. فکر کنید یک کارشناس بازاریاب می‌باشید و زمان قابل قبولی برای ایجاد محتوا درمورد "گزارش بهینه سازی" وجود دارااست. قطعا دوست دارید در رابطه کل مواقعی که برای تهیه و تنظیم شایسته ترین گزارش بهینه سازی مایحتاج میباشد، سخن فرمائید.

پس، یک مورد همانند "بکارگیری اقتدار کاوش برای تهیه و تنظیم شایسته ترین گزارش بهینه سازی" گزینش می کنید. شاید حقیقتا این محتوا بخشی از مطالبی باشد که در غایت به شایسته ترین گزارش بهینه سازی منجر گردد. ولی اکثر عده ای که‌این مسئله را کاوش می‌نمایند، با امکان های Google sheets آشنا نیستند و فقط چیزی که برایشان اهمیت داراست، وصال به فیض مناسب میباشد.



براین اساس، پیش از برنامه ریزی نمای کلی از محتوای نو، نخست مورد متبوع را در گوگل سرچ نمایید، و به صفحه ها مقام بالا در حاصل گوگل نگاهی بیندازید.



به کارگیری از HTML معنایی
برای پیشرفت در سمانتیک سرچ، بایستی از اینترنت معنایی (HTML اساس) آغاز کرد. بیایید به مقایسه موادسازنده HTML در تصویر تحت بپردازیم.



HTML معنایی، به کدهای صفحه ها اینترنت، معنی ها میبخشد. بنابرین ماشین ها کار کشته به تشخیص بلوکهای نویگیشن، هدرها، پاورقی، جداول یا این که فیلم ها میباشند. HTML5 که درحال حاضر در جدیدترین تم های CMS بکار رفته، بیشترین اجزای معنایی را آماده می‌نماید. در‌صورتی‌که HTML5 ندارید، معمولاً پلاگین ای وجود دارااست که میتوانید نصب و از آن به کار گیری فرمائید.

با HTML5 می‌اقتدار معلوم کرد که به عنوان مثال "این جدول میباشد و یا این که این پاورقی میباشد"، ولی معنا محتوای حقیقی را منتقل نمی‌نماید. با این وجود هنوز محدودیت‌هایی برای HTML معنایی وجود داراست. اینجاست که علامت گذاری schema به یاری مان میاید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.