محتوای سئو شده

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

محتوای سئو شده

۳۴ بازديد
۰ ۰

مرحله ۲: تیتر قابل قبولی را برای نوشته‌علمی یا این که محتوا تعیین فرمائید
تیتر نویسی هم اهمیت بسیار متعددی داراست و برای تایپ کردن تیتر مطلوب، می بایست سئو در مشهد مجال متعددی را صرف کرد. اولی موردی که استفاده کننده با دیدن آن در گوگل، تصمیم میگیرد که وارد اینترنت‌وبسایت شما بشود یا این که خیر همین تیتر میباشد. در صورتی‌که متن بسیار عالی یا این که ویدیوی جذابی داشته باشید، البته تیتر آن چندان مطلوب نباشد، احتمالاً نمی‌توانید ورودی خیر و خوبی بگیرید. یکی‌از معیارهایی که نسبتاًً اساسی میباشد این میباشد که تلاش فرمایید واژه و کلمه کلیدی گزینش گردیده را در اولِ تیتر‌تان بنویسید.

شما برای تیتر، فقط ۶۰ کاراکتر را در مشت دارید. می بایست بتوانید تیتر قابل قبولی را گزینش فرمائید. برای تایپ کردن تیتر، به مورد ها ذیل اعتنا نمائید:

در ۶۰ کاراکتر باشد
خیلی هم کوتاه نباشد
همت فرمایید کلمه و واژه کلیدی مهم را در صدر بنویسید
از عدد استعمال نمایید
از علائم نگارشی مانند ( ) ؟ ! : [ ] و … استعمال نمایید
جذابیت داشته باشد


مرحله ۳: استعمال از لغت ها کلیدی معین گردیده در قسمت های گوناگون
۱۰۰ کلمه و واژه‌ی اولِ محتوای شما یا این که گزاره نخستین بسیار اصلی میباشد. کارایی نمائید مسلماً در اولِ محتوا از کلمه و واژه کلیدی مهم استعمال نمایید. عنوانی که شما برای نوشته‌ی علمی‌تان گزینش کرده‌اید، به صورت معمول در اکثر پوسته‌های وردپرس، تحت عنوان تگ H1 درنظر گرفته می‌گردد و در‌حالتی که در تیتر از کلمه و واژه کلیدی مهم استعمال کرده باشید، به عبارتی تگ H1 درنظر گرفته میشود. به علاوه اینکه بایستی در زیرشاخه‌ها یا این که به عبارتی تگ‌های هدینگ نیز از واژه کلیدی اساسی و لغات کلیدی شبیه به کار گیری فرمایید.

در مجموع در مورد ها پایین بایستی از واژه یا این که عبارت کلیدی مهم و لغات کلیدی شبیه (LSI) استعمال شود:

تیتر محتوا (که معمولاً به عبارتی تگ H1 میباشد)
اولِ محتوا
در تگ‌های هدینگ
در متن مهم به تعداد مطلوب
در تگ آلت تصاویر
در توضیحات متا
در‌حالتی که در‌این موردها از عبارات کلیدی معین گردیده استعمال نمایید، به شرط رعایت سایر مورد ها، میتوانید درجه‌های خیلی خیر کسب نمائید. ولی منظورم از استعمال از تعداد مطلوب لغات کلیدی، تعداد خاصی وجود ندارد، بلکه بایستی متناسب با ارتفاع متن‌تان آن ها را تکرار نمایید. در حالتی که اینترنت‌تارنما شما وردپرسی میباشد، می توانید از پلاگین‌هایی مانند Yoast سئو یا این که Rank Math برای اینکار امداد بگیرید که چگالی لغت ها کلیدی را به شما آرم می دهند.



مرحله ۴: از تگ‌های هدینگ (H1 تا H6) به کارگیری فرمائید
به کار گیری از تگ‌های هدینگ، به گوگل یاری می‌نماید تا خوب وب سایت شمارا تحقیق کند. به صورت معمول از تگ‌های هدینگ (H1 تا H6) برای تیتربندی یک نوشته‌علمی به کارگیری می گردد. به عنوان مثالً در همین نوشته‌علمی، اینجانب برای هر قسمت از یک تیتر به کارگیری کرده‌ام. همین بخشی که در هم اکنون مطالعه‌ی آن می باشید، تیتر آن تحت عنوان یک تگ هدینگ نماد‌گذاری گردیده است. اینکار تأثیر بسیار نیکی در سئوی محتوا داراست.

تیتر مهم تحت عنوان تگ H1 شناخته می‌گردد و باقی زیرعنوان‌ها، براساس اهمیت در تگ‌های H2 تا H6 قرار میگیرند. قیمت تگ H2 بیشتر از H3 میباشد و تگ H3 بها بیشتری نسبت به تگ H4 داراست و به همین ترتیب، آنان بها‌گذاری میگردند. در زمینه‌ی تگ H1، گفته می گردد که خوب میباشد صرفا یک‌توشه در هر کاغذ از آن مصرف شود. به عنوان مثالً در حالتی که شما برای یک کاغذ عنوانی را گزینش کرده‌اید، به صورت معمول تحت عنوان تگ H1 درنظر گرفته میشود و برای زیرعنوان‌ها، خوب میباشد که دیگر از تگ H1 به کارگیری نشود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.