الگوریتم EAT گوگل

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

الگوریتم EAT گوگل

۳۳ بازديد
۰ ۰

Authority
دارای تخصص بودن فوق‌العاده میباشد. ولی این صرفا استارت فعالیت میباشد. هنگامی بقیه سئو در مشهد متخصصین و اینفلوئنسرهای ناحیهی شما هم به شما ارجاع میدهند نو تخصص شما به گوگل ثابت میشود. چیزی که به آن Authority یا این که اقتدار وب سایت میگویند. هنگامی اسم تالیف کننده یا این که اسم مارک در موضوعات متعدد بولد می‌گردد و تمامی از آن حرف می‌نمایند گوگل به اقتدار مانور شما روی موضوعات پی میبرد. شما توانا می‌باشید و این توان را می توانید در درجه‌های اولیه گوگل حس نمایید.

یکسری شاخص سعی یا این که KPI که در این مورد به فعالیت می آیند را درپی چک کرده‌ایم.

چه تعداد لینک و پیوند از وبسایت‌های دارای ارتباط ناحیهی خودتان گرفته‌اید؟ تعداد پیوند‌ها و کیفیت پیوند‌ها در سکو‌ی نخستین اهمیت قرار دارا‌هستند. یک کادر ورک کلی برای گوگل اسپایدر یا این که کرولرهای گوگل وجود دارااست که تعداد لینک و پیوند‌ها در آن بسیار اصلی می‌باشند. هر چقدر تعداد لینک و پیوند‌های فرنگی شما بیشتر باشد به‌این معناست که شما حاذق‌خیس می‌باشید.
در حالتی‌که پست مرتبط با وبسایت یا این که مارک شما در وب سایت‌های مربوط به منطقهی کاری شما منتشر می شود و به شما پیوند داده میگردد واحد سنجش Engagement این پست‌ها هم اساسی میباشد. اینجاست که فرق رپورتاژ اطلاع رسانی که بابت آن پول داده‌اید با پست حقیقی کیفیت خوب مشخص و معلوم میشود. بخش اعظمی از وب سایت‌ها رپورتاژ می خرند. حتی از وب سایت‌هایی با اتوریتی بالا. البته اینکه این رپورتاژ‌ها چقدر برخورد اخذ می‌نمایند هم در کیفیت پیوند تاثیر داراست.
وبسایت‌های گوناگون بهینه سازی نظیر Moz یا این که Majestic هم شاخص‌هایی برای DA یا این که اتوریتی دامنه دارا‌هستند. مجستیک Trust Ratio هم دارااست که علامت‌دهنده‌ی ترازو اعتبار مطالب و محتوای تارنما شماست. این شاخص‌ها گزینش‌کننده نیستند ولی برای مقایسه خودتان با بقیه وبسایت‌ها بخش اعظمی کاربردی‌اند.
در صورتی محتوای شما در کانال‌های اجتماعی به اشتراک گذارده گردد آدرس از اتوریتی محتوا و وب سایت شماست و یک سیگنال بهتر برای گوگل به حساب می‌آید.
برندسازی هم در اقتدار تارنما تاثیر داراست. در‌صورتی‌که در خبر‌ها، کانال‌های اجتماعی، فیدها و … به اسم وب سایت شما اشاره گردد و حتی لینکی هم داده نشود همچنان روی اتوریتی تارنما تاثیر دارااست. شاید بگویید تاثیر این مورد ها نادر میباشد البته گوگل یک نگرش کلی دارااست و از بالا به وب سایت‌ها نگاه می‌نماید. در صورتی اشخاص متعددی درخصوص شما کلام می‌نمایند بدین معناست که شما اصلی میباشید و گوگل این را عالی میفهمد.
داشتن شیت در ویکی‌پدیا، وبسایت‌های مرجع خبری، پست‌های مهمان در وب سایت‌های اصلی و بقیه سیگنال‌های پیوند و مارک هم در صدر بردن اتوریتی وبسایت موثرند. این‌ها بیشتر در نصیب استراتژی لینک و پیوند‌سازی مطرح می گردند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.