دیگر معیارهای گوگل برای سنجش سایت

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

دیگر معیارهای گوگل برای سنجش سایت

۲۲ بازديد
۰ ۰

تکنیک های به کارگیری از عبارات کلیدی و پیوند سازی و همینطور الگوریتم های پاندا و پنگوئن، سئو در مشهد به عنوان مثال موضوعاتی میباشد که در مورد بهینه سازی تارنما بسیار گزینه مشاجره قرار گرفته و گوش ما به شنیدن آن‌ها عادت نموده است. بهینه سازی تارنما میتواند بسیار پهناور خیس از این موضوعات باشد که اکثری از اینترنت مسترها از آن استحضار ندارند.

یک کدام از این آیتم ها چگونگی تاثیر seo در الگوریتم جدید سازی محتوا میباشد. غرض اساسی این الگوریتم طراوت و بروزرسانی محتوا میباشد، چون مدام جدیدترین و بروزترین محتوا یوزرها را راضی می نماید. غرض اساسی این الگوریتم تاکید بیشتر بر طراوت محتوا میباشد، چراکه یوزرها اینترنتی مدام به نهایی و جدیدترین داده ها روی خوش آرم میدهند. شما میتوانید از این الگوریتم برای بهبود seo وبسایت خویش به کارگیری فرمایید. اولیه اینکه موردنیاز میباشد محتوای دارنده سکو وب سایت را با محتوای نو آپ دیت فرمایید. در ساخت محتوا کارایی نمائید اولی باشید و همینطور تاریخ تکثیر مقاله ها را منزه نکنید.

الگوریتم رقص گوگل عملکرد دارااست در زمان حضور بر روی تارنما، اخلاق استفاده کننده را دنبال نماید. گوگل برای محتوای تازه عملکرد می نماید برای چشم شدن عالی، فرصتی در چنگ آنان قرار دهد. از این رو تلاش فرمائید از این مجال به خیر و خوبی به کارگیری نمایید و با ارائه محتوایی بهتر و قشنگ یوزرها را جذب فرمائید تا فرصت بیشتری بر روی شیت بمانند و گوگل جایگاه شما‌را ارتقاء دهد.

دیگر معیارهای گوگل برای سنجش وبسایت
با دقت به اینکه امروزه بیشتر یوزرها از تلفن همراه برای سرچ به کارگیری می نمایند، گوگل برای سکو بندی تارنما شما صرفا ورژن دسکتاپ را آیتم نظارت قرار نداده و عملکرد می نماید ورژن تلفن همراه وبسایت را نیز مد حیث قرار دهد. برای اینکه سکو بهتری داشته باشید ما یحتاج میباشد محتوا، ساختار و کدهای ورژن تلفن همراه و دسکتاپ یکسان باشند همینطور می بایست به فوتر و سایدبار توجه فرمائید. ریسپانسیو نبودن از لحاظ بهینه سازی یک امتیاز منفی میباشد.

یک کدام از دیگر از معیارهای گوگل برای مرتبه بندی وب سایت ها، حالت مکانی یا این که لوکیشن میباشد که با الگوریتم کبوتر شناخته گردیده. سئوی محلی برای کسب کارهایی مانند کافی شاپ ها، رستوران ها و ... کاربرد داراست. سئوی محلی یاری می نماید تا بتوانید بیزنس خویش را به مشتری هایی که در همسایگی شما می‌باشند معرفی فرمایید.

نمره منفی گوگل برای تارنما ها
برای اینکه وبسایت خویش را مبنی بر موتور جستوجو گر گوگل با صرفه فرمایید، مایحتاج میباشد بدانیم که موتور کاوش گر گوگل چه تارنما هایی را اسپم میداند و به چه محتوایی نمره منفی میدهد. گوگل وبسایت هایی را که به طور خودکار و برای ساخت هرزنامه بوجود آمده اند را به نام وب سایت های اسپم شناسایی کرده و آن‌ها‌را نادیده میگیرد. گوگل عملکرد دارااست به تارنما های هک گردیده و همینطور وبسایت هایی که دارنده متن یا این که لغات پنهان گردیده در برگه می‌باشند نمره منفی در لحاظ بگیرد.

ساخت‌و‌ساز محتوا نادر و یا این که بی قیمت و همینطور تغییر تحول مسیر و مخفی سازی از سایر آیتم هایی میباشد که گوگل آن‌ها‌را شناسایی کرده و بدین گروه تارنما ها نمره منفی داده و تلاش می نماید این نمره های منفی را در جستجوهای خویش مد لحاظ قرار دهد. از سایر مواقعی که تارنما نمره منفی می‌گیرد وجود لینک و پیوند های غیر معمول و غیر طبیعی میباشد. همینطور عدم یکتا بودن محتوا می‌تواند موجب نمره منفی دادن گوگل به وبسایت ها خواهد شد. پس در صورتی می‌خواهید که گوگل وبسایت شمارا تحت عنوان سایتی دارای اعتبار شناسایی نماید و در صفحه ها اولیه اکران دهد دقت به‌این نکات الزامی میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.