سه شنبه ۰۳ اسفند ۰۰ ۰۹:۴۸ ۲۲ بازديد
سئو در مشهد چندین سال پیش Brian Dean، سئوکار پر اسم و رسم فرنگی و رئیس تارنما backlinko مبادرت به تکثیر لیست 200 فاکتور seo وب سایت کرد. ولی همان طور که خودش هم اظهارکرد، راز برخی از این فاکتورها هنوز مشاجره وجود دارااست و ممکن میباشد در آینده متوجه شویم که اساسی نبوده اند.
با دقت به همین، اینجانب این 200 فاکتور seo را مبتنی بر اهمیت و ولی نوع شان مجموعه بندی کرده و در دست شما می گذارم. برای فاکتورهای اساسی مرتبه بندی وب سایت دراین نوشتهی علمی متن بیشتری نوشته ام و فاکتورهایی که اهمیت متعددی ندارند یا این که نمیتوان اینجا به صورت ظریف توضیح شان بخشید را در یک پاراگراف خلاصه کرده ام.
حقیقت در زمینه ی خیلی از این فاکتورها در فرین آکادمی مقاله ها مرتبطی داریم که بین نوشتهعلمی به آن ها پیوند می دهم. توصیه میکنم برای اینکه بتوانید این نوشتهی علمی و مقالهها تکمیلی اش را در آینده بخوانید، کاغذ را در بوکمارک مرورگرتان ذخیره نمایید.
آنچه دراین مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
مهمترین فاکتورهای بهینه سازی وبسایت (200 فاکتور seo)
چه مواقعی در درجه بندی وبسایت تاثیر دارااست؟ مشاهده کنید، در مجموع فاکتورهای بهینه سازی وبسایت به 3 مجموعه تقسیم میگردند:
فاکتورهای seo داخلی
فاکتورهای سئو آف پیج
فاکتورهای seo تکنیکال
به دنبال به صورت گروه بندی گردیده، کلیه فاکتورها را به شما توضیح می دهم:
نکته: ممکن میباشد درپی متوجه برخی از این نکات نشوید، با دقت به وقت گیر بودن نوشته ی علمی سفارش می کنم هر نکته که ادراک نکردید را روی یک شیت یا این که مکان دیگر نوشته تا در پایان در نصیب نظرها مطرحش فرمائید و اینجانب هم به صورت کامل آن را پاسخ بدهم.
مهم ترین فاکتورهای seo داخلی
در مجموع تمامی کارهایی که در خویش وب سایت جاری ساختن میدهید تا وبسایت تان را بهینه سازی فرمایید، فاکتورهای بهینه سازی داخلی میباشند. این فاکتورها داخلی بدین شرحند:
محتوا
مهمترین فاکتور گوگل در seo وب سایت، محتواست. در واقع در صورتی با جزییات بیشتر نگاه کنیم، وظیفه گوگل رساندن محتوا به دست مخاطبانی میباشد که درین موتور کاوش کلمه ها متعدد را سرچ میکنند. به همین عامل برای گوگل اهمیت متعددی داراست که وبسایت شما محتوای ارزشمندی داشته باشد.
ولی محتوا خودش یک دنیای پهناور میباشد! پس بهدنبال به صورت خلاصه فاکتورهای دارای ربط به محتوا را هم به شما توضیح می دهم:
موثر بودن محتوا: گوگل از الگوریتم های مختلفش برای آنالیز کیفیت محتوای شما امداد میگیرد.
واژه کلیدی: کلمه و واژه کلیدی به عبارتی چیزی میباشد که یوزرها با جستجویش به برگه شما میرسند.
وجود کلمه و واژه کلیدی: درصورتی که قرار میباشد شیت تان با واژه ای چشم خواهد شد، مطلقا آن واژه و کلمه بایستی در کاغذ وجود داشته باشد.
تکرار واژه کلیدی: تکرار زیاد و ولی خیلی معدود واژه کلیدی در ورقه، یک سیگنال منفی به گوگل میباشد. در واقع می بایست معمولی کردار نمایید.
وجود واژه و کلمه کلیدی در متای توضیحات: واژه و کلمه کلیدی شما می بایست در توضیحات متای ورقه (توضیحاتی که در گوگل ذیل تیتر نمایش داده می شود) وجود داشته باشد.
وجود واژه و کلمه کلیدی در دیگر سرتیترها: در دیگر سرتیترهای کاغذ (H2، H3 و…) می بایست گاها واژه کلیدی مصرف شود.
ارتفاع محتوا: در اصل گوگل به محتواهای زمانبر و آسمانخراش اهمیت بیشتری از محتواهای کوتاه میدهد. (نوشتهی علمی محتوای اسمان خراش)
LSI ها: LSI ها کلماتی میباشند که در وضعیت معمولی وقتی که درباره ی یک مسئله مینویسید، در بین عبارات کاغذ تان مشاهده میشود. درحالتی که این لغت ها در ورقه تان باشد، یعنی محتوای مرتبطی نوشته اید.
تصاویر: وجود تصاویر در واقع یک کدام از سیگنال های مثبت بهینه سازی محتوا و جایگاه بندی شیت میباشد.
seo تصاویر: تصاویر شما می بایست از حیث سایز، کیفیت و ولی وسعت با صرفه باشند. (نوشته ی علمی بهینه سازی تصاویر)
متن جایگزین تصاویر: متن جایگزین یا این که ALT که برای هر عکس مینویسید را گوگل برای سکو بندی seo کاغذ نظارت میکند.
نو بودن محتوا: هر چه کاغذ تان جدیدتر بوده و جدیدا آپدیتش کرده باشید، احتمال seo شدنش بیشتر میباشد.
لینک و پیوند های داخلی: محتوای بهتر و بهینه سازی گردیده آن محتوایی میباشد که به دیگر صفحه های دارای ربط وب سایت هم پیوند داده باشد.