چند نکته مهم پیرامون ثبت مکان در گوگل مپ که باید بدانید

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

چند نکته مهم پیرامون ثبت مکان در گوگل مپ که باید بدانید

۲۲ بازديد
۰ ۰

گهگاه پیش میاید که فرایند تصویب جای در گوگل مپ بیشتراز اندازه ارتفاع میکشد. برای سئو در مشهد خویش اینجانب هم این پیش آمده میباشد. با رعایت چندین نکته می توانید بدین فعالیت سرعت ببخشید:

از یک‌سری جهت درخواست خویش را بفرستید
برای این فعالیت می توانید با به کارگیری از یکسری حساب جیمیل، درخواست تصویب یک جای را برای گوگل مپ بفرستید. اما درین در بین بایستی به یک نکته خیلی اصلی اعتنا نمائید. نباید از حساب‌های جیمیلی که جدیدا تشکیل‌شده‌اند برای تصویب لوکیشن به کارگیری نمایید. زیرا احتمال اینکه گوگل اینگونه درخواست‌هایی را پذیرش نماید بسیار نادر میباشد.

شاید شایسته ترین کاری که بتوانیم جاری ساختن بدهیم و اینجانب به تجربه به آن رسیدم این باشد که امتیازهای حساب جیمیل خویش را که تعدادی سال میباشد از آن استعمال می کنیم ارتقا دهیم و با آن حساب‌، درخواست تصویب جای را برای گوگل ارسال کنیم. براین اساس که هر از تعدادی گهگاه جای ‌های مختلفی که میشناسیم که را در گوگل مپ تصویب کنیم.

برای مثال در صورتیکه به یک رستوران میرویم جای آن را تصویب کنیم و حتی در رابطه آن لحاظ بدهیم. هنگامی با این حساب که امتیاز نیکی در گوگل دارااست برای تصویب یک جای تازه در گوگل مپ مبادرت کنیم، درخواست ما خیلی ریلکس‌خیس پذیرفته میگردد.

سازوکار تصویب جای کسب و کارهایی که اینترنت‌وبسایت دارا هستند
هنگامی اینترنت‌وب سایت داشته باشید و بخواهید یک لوکیشن به آن اضافه فرمایید عمل برایتان بسیار ریلکس‌خیس میشود. زیرا گوگل هم به شما بیشتر متکی بودن می‌نماید. فرایند جاری ساختن این شغل هم مثل آنچه که مقداری قبلی‌خیس با هم گفتیم جاری ساختن می شود صرفا با این تفاوت که‌این توشه، قبل از نشانی ظریف و شماره تماس بایستی نشانی اینترنت‌تارنما خودتان را هم در گوگل تصویب ‌نمایید.

پس از این فعالیت بایستی به سراغ اینترنت‌سایتتان بروید و نشانی دفتر کار یا این که مغازه فیزیکی خویش را در برگه تماس با ما، در رابطه ما و حتی فوتر مهم وب سایت قرار ‌دهید. بعد از بازه زمانی کوتاهی متوجه میشوید که با کلیدواژه‌هایی که روی آن ها شغل نکرده‌اید – و بیشتر جای ‌محور میباشند – نیز بالا آمده‌اید.

آیا گوگل از الگوریتم ویژه‌ای برای لوکال بهینه سازی استعمال می‌نماید؟
سازوکارهای لوکال بهینه سازی در گوگل با امداد «الگوریتم کبوتر» (Pigeon) اجرا می شوند. همانگونه که از نام این الگوریتم معلوم میباشد، تمرکز آن روی سئوی محلی میباشد. برای تصاحب کردن شایسته ترین سود از الگوریتم کبوتر بایستی از دیگرافراد بخواهید که با حساب جیمیل خودشان در گوگل مپ برایتان حیث بگذارند یا این که امتیازی را تصویب نمایند.

این شغل خیلی به بهبود سئوی محلی شما یاری می‌نماید. طبق ارزیابی‌هایی که ایفا دادم متوجه شدم جای ‌هایی که در گوگل مپ امتیاز بیشتری از یوزرها گرفته‌اند، فراتر از نتیجه ها دیگر قرار می گیرند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.