اوایل گوگل از سرنخ‌هایی برای درک صفحات وب استفاده می‌کرد

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

اوایل گوگل از سرنخ‌هایی برای درک صفحات وب استفاده می‌کرد

۲۳ بازديد
۰ ۰

در اوایل سال 2000 گوگل از عنوان ها به‌تیتر سرنخ‌هایی برای شناسایی اینکه صفحه های در رابطهٔ چه می‌باشند سئو در مشهد استعمال می کرد همینطور محتوای بالای برگه را به دلیل آنکه اکثر اوقات نویسندگان مقصود خویش را از تایپ کردن نوشته ی علمی در اولِ شیت بیان می‌کردند، اساسی‌خیس می‌دانست.

کلماتی که با حروف درشت، کج و نوشتار با فونت‌های بلندمرتبه‌خیس (با به کارگیری از برچسب سابق HTML 4 Font) نوشته می‌شدند نیز به‌تیتر سرنخ‌هایی برای درک کردن به اینکه محتوایی برگه در رابطهٔ چه میباشد به کارگیری می‌شدند.

برخی از این دست اندرکاران سکو‌بندی، بخشی از نوشته‌علمی تحقیقی Google PageRank بودند که در سال 1998 منتشر شد و بخشی دیگر در مقاله‌ها بعدی نشر یافت که به وسیله نیروی کار گوگل در بیانیه‌ها افشا شد.

نکته این میباشد که عنا وین و عنصرها دیگر به‌تیتر سرنخی در رابطه اینکه یک ورقه اینترنت در رابطه چه میباشد مورداستفاده قرار گرفت. در سال 2012 گوگل از جستجوی سرنخ‌هایی که آرم می‌اعطا کرد مورد یک شیت اینترنت چه می باشد مسافت گرفت.



در‌این تاریخ بود که Google جهت جدیدی را با به کار گیری از نمودار علم برای شعور این‌که صفحه های مرتبط با چه می‌باشند بیان کرد. نمودار علم به Google فهم و شعور عمیق‌تری از موردها مو جود داده میباشد تا بتواند از جستجوی سرنخ در توالی کلمه ها (فن‌های داده) مسافت بگیرد.

گوگل این قضیه را در نوشته‌ی‌علمی‌ای با تیتر معرفی نمودار علم: Things, Not Strings اذعان کرد.

اعلامیه گوگل افکار دارااست:

” نمودار علم اولی قدم حیاتی برای تشکیل داد نسل بعدی کاوش میباشد که به هوش جمعی اینترنت نفوذ می‌نماید و عالم را پاره ای بیشتر از دیدی که عموم به آن دارا هستند شعور می‌نماید.”

بعداز اعلام به‌روزرسانی Google Hummingbird در سپتامبر 2013، Google عملیات جابجایی به‌سوی یک‌لهجه طبیعی‌خیس برای شعور مطالب، محتوا و سؤالات کاوش را استارت کرد. در ماه سپتامبر گوگل در پستی از وبلاگش ذکر کرد که میتوانید برای مقایسه میان شی ءها، با نرم‌افزار جستجوی گوگل و باقی چیزهای جالبی که بیشتر توکل بر علم اشیاء دارا‌هستند و خیر سرنخ‌هایی از قضیه، کلام فرمائید.

به‌روزرسانی گفته‌گردیده برای 8 سال پیش بود و درحال حاضر پردازش گویش طبیعی پیشرفت نموده است به‌طوری‌که گوگل دیگر برای درک کردن به زمینه یک نوشته‌ی‌علمی و برگه به سرنخ‌ها متکی وجود ندارد. در سال 2021 گوگل می تواند به‌راحتی زمینه را شناسایی کرده و آن را به پرسشی برای کاوش تبدیل نماید.

این شغل بسیار غامض‌خیس از تطابق دادن یک واژه و کلمه کلیدی سؤالات کاوش گردیده با واژه و کلمه کلیدی یک برگه اینترنت میباشد. به همین عامل میباشد که مولر به سئوکاران گوشزد نموده است که اساسی وجود ندارد از یک‌سری هدینگ H1 به کار گیری می‌نمایند. صرفا هدفی که تیتر داراست، نشانه دادن رابطه داشتن با بخشی از محتوا میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.