همه مسائل مهم برای تبدیل شدن به کارشناس سئو

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

همه مسائل مهم برای تبدیل شدن به کارشناس سئو

۱۹ بازديد
۰ ۰

هم تحلیلگر باشید و هم خلق کننده
seo را می قدرت یک موضوع کاری محسوب کرد که محتوای خلاقانه را با استعمال سئو در مشهد از تقاضای های الگوریتم موتورهای کاوش ساخت‌و‌ساز می نماید. یک سئوکار حرفه‌ای محتوا را به طوری تولید می نماید که دارنده دو دستور کار بازاریابی مطلوب باشد. به‌این خواسته که محتوای نام برده هم برای عموم و مخاطبان و هم برای موتورهای کاوش راضی کننده باشد.

دو سبک معلم seo وجود داراست؛ نرم‌افزار نویس و بازاریاب. اپ نویسی تارنما امکان بیشتر چشم شدن بوسیله خزندگان موتورهای کاوش را ارتقاء میدهد، در حالی که از نگاه بازاریابی دیجیتال شما لینک و پیوند ها، عنا وین و محتواها را همراستای بهینه سازی می سازید.

اساسی وجود ندارد عموم چقدر از نوشته های شما لذت ببرند، هیچ راهی نیست محتوای شما ترافیک ارگانیک را به وبسایت روانه نماید در صورتی نتواند در درجه های بالایی کاغذ حاصل گوگل قرار داشته باشد. در طرف مقابل نیز، هیچکس دوست ندارد محتوایی را بخواند و یا این که محصولی را بخرد که به وسیله یک جمع بزرگ کیوورد برای سوء به کارگیری از الگوریتم گوگل ساخته شده است.


جستجوهای گوگل ۷۴ درصد از جستجوهای آحاد وب را تشکیل می داده اند
از ژانویه ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹، جستجوهای گوگل ۷۴ درصد از جستجوهای آحاد وب را تشکیل می داده اند. چنانچه شما محتوای خویش را در یک طرف با متدهای گوگل بازاریابی نمی‌کنید، شما به طور تقریبً کلیه کلیک های احتمالی را از دست خواهید بخشید. از آنجایی که الگوریتم ها صفحه ها وب سایت شمارا مبنی بر نرم‌افزار نویسی، ساختار لینک و پیوند ها، عنا وین و متن ها نسخه برداری و سازماندهی می نمایند، به حیث عالی میباشد پیش از این که آغاز به تایپ کردن و پباده سازی برای تارنما خویش بکنید، اصول و معیارهای تکنیکال SEM یعنی بازاریابی موتورهای کاوش را پژوهش فرمایید.

هر کسی می‌تواند یک سئوکار حرفه‌ای خواهد شد
تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه‌ای با پاره ای تمرین عمل رنج وجود ندارد. هرکسی قادر است شیوه استعمال موءثر و درست از الگوریتم های موتورهای کاوش را خاطر بگیرد سوای این که قطعاً نیاز باشد مدرکی در مورد دیجیتال مارکتینگ و یا این که علم ها کامپیوتری داشته باشد. اصلی وجود ندارد که میخواهید فعالیت خویش را عوض فرمایید، می‌خواهید معاش حرفه‌ای خویش را استارت فرمائید و یا این که میخواهید تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ خویش را بهبود اعطا کرد، مهارت در بهینه سازی حیاتی میباشد و یادگیری آن معمولی.


تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه‌ای
آقای Bill Slawski ادیتور تارنما بهینه سازی by the sea و همینطور مدیریت نصیب پژوهش ها seo در Go Fish Digital، به مکتب حقوق و دستمزد رفت و تحت عنوان Administrator در دادگاه شهر Delaware به زمان ۱۴ سال سرگرم به فعالیت بود، و بعد از آن به یک تاکسی seo پیوست. آقای اسلاوسکی از فن خویش در دستمزد برای تمرکز برروی صفحه ها سپید و خلاقیت های موتورهای کاوش استعمال می نماید. او دراین مورد می‌گوید:

” این زمینه که یک موتور کاوش یک خلاقیت نو داراست به‌این مضمون‌ وجود ندارد که اینک در هم اکنون به کارگیری از آن میباشد. موتور جستجوی متبوع ممکن میباشد دلایل فنی و بیزینسی برای این که دستور کار متفاوتی را اتخاذ نموده است داشته باشد. ولی داشتن یک ابداع یک آرم بدیهی برای این میباشد که موتور جستجوی متبوع برروی یک مورد بازرسی کرده و از همگی مهندسان و وکیلان پایین لحاظ خویش منظور میباشد تا برروی این پروژه همیاری نمایند و عمل به گونه ای پیش برود که سایرافراد نتوانند از این فرآیند استعمال نمایند و به طور انحصاری باقی بماند. ”

بیل اسلاوسکی یک کدام از تعداد متعددی از کسانی میباشد که از علم سئوی خویش برای کامل شدن کردن مهارت ها و تجربه خویش به کار گیری می نمایند. فهم طریق سئو موتورهای کاوش برای وب سایت خودتان یک مهارت قابل جابجایی میباشد که می‌توانید از آن در همه شغل های بیزینسی و سازمانی خویش به کار گیری نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.