لینک نوفالو استفاده کنیم یا نه؟

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

لینک نوفالو استفاده کنیم یا نه؟

۱۶ بازديد
۰ ۰

با اینکه بیشتراز 13 سال از امکان نوفالو کردن (nofollow) پیوند ها می گذرد، ولی هنوز هم وقتی که در سئو در مشهد سوله های تخصصی seo حرف از لینک و پیوند های نوفالو می‌کنیم، اکثر اوقات اشخاص ابهامات بخش اعظمی دارا هستند. این زمینه از این جهت تعجب برانگیز میباشد که به تازگیً یکی‌از آنالیزورهای گوگل آقای Nathan Johns در همایش دورهمی تخصصی بهینه سازی SEMX West تیتر کرده که قابلیت و امکان نوفالو از مجال عرضه تا به امروز کوچکترین تغییری نکرده میباشد.

درین نوشته ی علمی تماما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که نوفالو کردن پیوند چیست، قیمت لینک و پیوند های نوفالو چه‌طور انتخاب می‌گردد و همینطور به شما امداد خوا‌هیم کرد بفهمید چه وقتی بایستی از پیوند های فالو و چه هنگامی از پیوند های نوفالو به کار گیری نمائید. البته در صورتی هنوز دقیقا با مضمون‌ نوفالو آشنا نیستید توصیه می‌کنیم آغاز نوشته‌علمی لینک و پیوند نوفالو چیست را تفحص نمایید.

تاریخچه لینک و پیوند های نوفالو
در صدر ببینیم نوفالو کردن پیوند ها از کجا آمده میباشد. اوایل سال 2000، اکثر سئوکاران می دانستند که پیوند ها عضو مهمی از الگوریتم گوگل میباشند، بدین ترتیب برای دستیابی رده خوب از لینک و پیوند ها سوء استعمال می کردند! تمرکز آن‌ها به مکان چگونگی، بر کمیت بود و اشخاص برای پیوند سازی دست به هر کاری می زدند؛ مثل لینک و پیوند گذاری های غیرعادی در نصیب ایده ها وب لاگ ها (که امروزه هم رایج میباشد.)

وبسایت ها از کامنت های اسپم مالامال گردیده بودند و گوگل در ادامه چاره میگشت؛ فیض کارایی برنامه نویس ها گوگل، معرفی صفت نوفالو بود (Nofollow). از این پس یوزرها میتوانستند با نوفالو کردن پیوند ها به گوگل سیگنال دهند که نمیخواهند لینک و پیوند های متبوع آن‌ها به وسیله گوگل در آنالیز کلی لینک و پیوند های ورودی به تارنما، حیث خواهد شد.

در اویل عرضه، صفت نوفالو اکثراً در بخش هایی از تارنما که یوزرها مجاز بودند خودشان لینک و پیوند اضافه نمایند، به شغل میرفت. پیرو گوگل از یوزرها درخواست کرد تا از امکان نوفالو، برای پیوند های تبلیغاتی و بخش هایی از وب سایت که به وسیله یوزرها وارد نمی‌شود نیز به کار گیری نمایند.

در همین مجال گوگل با به کارگیری از الگوریتم پنگوئن تارنما هایی را که به صورت غیرطبیعی لینک و پیوند سازی کرده بودند (مثل دایرکتوری ها، تبادل لینک و پیوند، پست میهمان و …) را جریمه می‌کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.