شنبه ۲۰ فروردین ۰۱ ۱۰:۳۳ ۱۷ بازديد
گوگل سلطان موتورهای جستجوست و روزمره به 3.5 میلیارد کاوش جواب میدهد. زمانی ما سئو در مشهد سخن از سئو میکنیم، در واقع هدفمان ارائه جواب های عالی به سوال های یوزرها در جستجوها میباشد.
Larry Page و Sergey Brin، نهاد گذاران گوگل در سال 1998 ماموریت خویش را اینطور تعریف کردند:
“ماموریت ما مرتب سازی به داده ها اینترنت در عالم و در دسترس قرار دادن آنان برای یوزرها میباشد.”
این ماموریت امروز نیز پا برجاست. با این اکنون شیوه سازماندهی آن ها در طی فرصت دستخوش تغییراتی گردیدهاست. الگوریتم های گوگل همواره در اکنون بروزرسانی با مقصود ارائه داده ها مرتبط می باشند. حاصل اثرگذار و مرتبط، محتواهایی میباشند که گوگل در کوشش برای اکران آنهاست.
این زمینه بدان معنیست که محتوای عالی از حیث seo در بالا می بایست برای کابران گوگل موءثر و گران بها باشد. ولی اثر گذار بودن در چه فاکتورهایی خلاصه میشود؟ گوگل این فاکتورها را مشمول مورد ها ذیل میداند:
وجود داده ها اثرگذار
وجود داده ها نفیس بیشتر نسبت به دیگر تارنما ها
قابل پشت گرمی بودن
باکیفیت
جذابیت
در شرایطی که این فاکتورها برای محتوا در کنار هم واقع شوند، پتانسیل قیمت محتوا در seo ارتقا خواهد یافت. سوای سود مندی از این فاکتورها، محتوای شما بها خاصی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که ایجاد محتوای بهتر، فقط تکه ای از جورچین استخراج مرتبه میباشد. شما در کنار آن از مسائل تکنیکال seo نیز نباید غافل گردید.
پنج عامل برای شعور نقش اصلی محتوا در بهینه سازی
هم اکنون که با بهینه سازی نویسی و طرز تایپ کردن محتوای جالب آشنا شدید، وقت آنست که به مسئله اساسی مقاله یعنی نقش محتوا و برهان التفات آن در بهینه سازی بپردازیم. وب لاگ تارنما دارای اسم و رسم Kissmetrics در یکیاز پست های خویش اذعان داشته که بهینه سازی در واقع به عبارتی بازاریابی محتواست. از آنجا که تایپ کردن محتوا جز طلاق ناپذیری از هر تلاشی در بازاریابی محتوا به حساب آورده می شود، پس با اعتقادوباور میتوان اذعان کرد که seo عملا متساوی ایجاد محتواست. البته چهگونه؟
1. seo نیاز به به کار گیری راهبردی از کلمه ها کلیدی داراست
دقت به لغت ها کلیدی از مداقه متعددی برخورداراست. درواقع بعد از گزینش کلمه ها کلیدی، صرفا به واسطه ساخت و ساز محتوای کیفیت عالی حول آن میباشد که میتوان به حصول جایگاه در کاوش آن کلمه و واژه کلیدی، آرزو داشت. در شکل نبود محتوا، استحصال سکو نیز عملا کاری نشدنیست.
2. دوست داستنی شدن در شبکه های عمومی به واسطه چگونگی محتوا قابلیت و امکان پذیر میباشد
ساختوساز محتوای کیفیت بالا موجب ارتقاء شانس چشم شدن محتوا در شبکه های عمومی شود. اشتراک هر چه بیشتر پیوند های محتوا در شبکههایمردمی نیز تاییدیه ای برای آیتم پسند بودن محتوای شما برای یوزرها میباشد. گفته میگردد که گوگل از این نوع تاییدیه ها در سکو بندی به کارگیری می نماید.