اشتباه رایج در تولید محتوا که باعث شکست بازاریابی دیجیتال می شوند

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

اشتباه رایج در تولید محتوا که باعث شکست بازاریابی دیجیتال می شوند

۲۳ بازديد
۰ ۰
برای ایجاد محتوا به صورت صحیح و تاثیر نصیب آغاز سئو در مشهد بایستی دریابید که چه چیزی منجر میشود اشخاص از محتوای شما غافل شوند، یا این که حتی به راحتی آن را نادیده بگیرند. بایستی این پرسش را از خویش بپرسید که چه گونه خوا‌نندگان خویش را به محتوا علاقمند فرمائید و آنان‌را با پیام آن سرگرم سازید.
واپسین باری که یک محتوا را از آغاز تا انتهای خواندید کی بود؟
با خودتان راستگو باشید. بازاریابان به اغراق و مبالغه دارای شهرت می باشند. متاسفانه اکثری از این محتوا ها فارغ از دانایی از صحیح یا این که اشتباه بودن آن به طور کورکورانه به وسیله عموم به اشتراک نهاده میشود. راند فیشکین یکبار در زمان سخنرانی از تجارب خویش درباره این پدیده سخن کرد. وی آماری غیر مستند از قتل و جنایت را در توییتر به اشتراک گذاشت بود و عموم این پست را سوای درک کردن منبع و صدق و سقم آن به اشتراک می گذاشتند.
مطالعاتی دیگر نشانه می‌دهد که 59 درصد از محتوا هایی که در توییتر
به اشتراک گذارده می‌شود، هیچوقت خوانده نمیشود. این سرنوشتی وجود ندارد که بازاریان خوش نیت برای ما متصور می‌باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.