روش های بازاریابی در اینستاگرام: یک داستان بگویید

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

روش های بازاریابی در اینستاگرام: یک داستان بگویید

۲۵ بازديد
۰ ۰
روایت سرایی ابزاری حاذق در بازاریابی میباشد. سئو در مشهد هنگامی که وهله به بازاریابی اینستاگرام می رسد، با به عبارتی مجال‌های قصه سرایی مواجه می باشید. با به کارگیری از محتوای تصویری، میتوانید برای مشتریان، خریداران یا این که مخاطبان خویش تجارب سازی نمائید که در آن ها حس تعامل و قیمت تولید خواهد شد. و شما می توانید آن ها را وادار به گوش دادن نمایید.
در روی داد خاص محتوا ایجاد می کنید
تصور کنید که چه‌طور محتوای تصویری خویش را در پوسته روایت ارائه فرمایید. در صورتی‌که مثلا درباره یک روی داد خاص محتوا ساخت‌و‌ساز می کنید، خوب میباشد با طرح ریزی پیش بروید و آنچه را پیشین، در حین و آنگاه قرار میباشد رخداد بیفتد آرم دهید. به کاربر نگاهی پنهانی به آنچه که سبب ساز توفیق اتفاق افتاد میگردد، دهید.
روی یک پروژه تازه شغل می کنید؟ خط جدیدی از تولیدات را معرفی میکنید؟ آیا پیرو ساخت یک مدل معاش از مارک خویش میباشید؟ همگی این موردها را می اقتدار از روش ماجرا سرایی تصویری به دست آورد.
رفتار ماجراهای فردی
در اینجا تعدادی مثال از برندهایی اورده شده میباشد که برای ساخت محتوا در اینستاگرام قصه‌سرایی را تعیین کرده‌اند:شرکتHerschel Supply یک ماجرا در درحال حاضر گسترش در ارتباط مهاجرت و نقل جای داراست که به کیف و اسباب ضروری مهاجرت آن ها پیوند میخورد.
عکس‌های آن‌ها، که هر مورد نمایشگاهی از تولیدات آن‌ها‌را در شغل‌ها، نکات بسته بندی و داستان هایی درباره اکتشاف و هجرت میباشد، لحاظ یوزرها را به ماجراهای عده ای که از محصول ها کمپانی Herschel Supply به کار گیری می‌نمایند جلب می‌نماید - و آن‌ها‌را به اخلاق ماجراهای فردی ترغیب می‌نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.