ارسال پیام هایی که ثبات و انسجام ندارند

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

ارسال پیام هایی که ثبات و انسجام ندارند

۲۷ بازديد
۰ ۰
شاید از لحاظ سایر هم همچنین باشد البته اکثر وقت ها تایم ها، سئو در مشهد مخصوصا زمانی گروه های بازاریابی محتوایی غیروابسته از یکدیگر عمل نمایند (مثل مجموعه رسانه های اجتماعی، گروه محتوای وب لاگ و غیره)، انسجام محتوای پیام های ارسال گردیده به شبکه های عمومی از دربین می رود.
در بازاریابی محتوایی پیش از به چاپ رساندن محتوای ساخت و ساز گردیده، فرد یا این که دسته متبوع می بایست پست های رسانه های اجتماعی و محتوایی که‌این پست ها را به آن لینک و پیوند داده اند از نظر لحن ذکر، لغات کلیدی، هشتگ ها و دکمه های فراخوان، پژوهش نمایند.
محتوای به طور کامل گوناگون
درصورتی که هر کدام از این پست ها با محتوای لینک و پیوند گردیده مطابقت و انطباق نداشته باشند، به راحتی بازدید کننده را حیران کرده و یااینکه بخاطر تلف شدن وقتشان با کلیک روی این پیام، عصبانی خواهند شد که بعداز کلیک کردن با محتوای تماما گوناگون یا این که محتوایی که به هیچ عنوان انتظار آن را نداشته اند روبرو گردیده اند.
این رخداد بسیار زیاد چهره میدهد و سود آن این میباشد که سعی های انجام یافته در جهت اتکا سازی و حصول اعتبار از میان خواهند رفت و بازاریابی محتوایی حاد خواهند شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.