سه شنبه ۱۰ خرداد ۰۱ ۰۹:۴۲ ۱۴ بازديد
در استراتژی محتوای شما قیف بازاریابی محتوا (Content Marketing Funnel) به سئو در مشهد شما نماد میدهد که مشتریان تجارت شما چه مراحلی را بایستی طی نمایند تا مبادرت به خرید فرآورده یا این که سرویس ها شما بکنند. این قضیه مداقه بسیار متعددی داراست که شما بتوانید ذهن مشتریان خودتان را بخوانید و دقیقاً فرایند را همانطور که آنها دوست داراهستند طراحی برنامه فرمائید. شما با به کارگیری از قیف بازاریابی در استراتژی محتوا می توانید، در هر مرحله نظارت و بررسی فرمائید که چه مواقعی سبب ارتقا جذابیت خرید بین مشتریان شما گردیده است.
با استعمال از این محاسبه شما میتوانید وضعیت ما یحتاج را آماده نمائید تا درصد تبدیل استفاده کننده به مشتری در گروه شما ارتقا پیدا نماید. اولین نصیب قیف بازاریابی محتوا، دانایی میباشد. مهمترین کارکرد درایت در استراتژی شما این میباشد که استفاده کننده را که هیچ شناختی با بیزنس شما ندارد به سمت تولید ها شما جذب می نماید. دومین آیتم در قیف بازاریابی محتوا مهرک اسم داراست. این بخش برای عده ای مهیا می گردد دست کم یک آشنایی خرد از تولیدات شما داراهستند و ذهنشان سرگرم این زمینه میباشد که محصول ها شما به درد آنان میخورد یا این که نمیخورد.