پنجشنبه ۱۹ خرداد ۰۱ ۱۱:۰۸ ۱۶ بازديد
اینک که تمامی چیز را در امر کسانی که با ایجاد محتوا سئو در مشهد غرض قرار داده اید، میدانید. و همینطور مثال هایی از رقبا دارید، وقت آن رسیده میباشد که محتوای خویش را تولید فرمائید. هر محتوایی که ساختوساز میکنید، خواه یک نوشتهعلمی، ویدیو یا این که تصویر، بایستی دارنده خصوصیت های پایین باشد:
محتوا منحصر باشد و خیر صرفا جابجایی داده ها از منابع متفاوت.
بایستی بی آلایش و قابل فهم باشد.
برای جانبداری از مارک شما ساختوساز محتوا خواهد شد.
این بایستی دربردارنده شواهد اجتماعی (قصه های توفیق برای مشتریان شما و ...) باشد تا به حاصل نیکی برسید.
این مشتمل بر یک CTA میشود. CTA مخفف Call To Action میباشد، چیزی که از هر هر کس محتوای شما را مرور می نماید میخواهید، مانند:
خرید از روش پیوند پایین
در شبکه یوتیوب ما مشترک گردید.
این مقاله را با دوستانتان اشتراک گذاری نمایید.
در لیست ارسال ما نام نویسی فرمایید.
حساب اینستاگرام مارا دنبال نمائید.
شما می بایست مطمئن گردید که هر بخش از محتوا دربردارنده یک CTA خاص میباشد که می بایست در سرویس اهدافی باشد که گزینش نموده اید.
3. محتوا را منتشر نمایید
این مرحله صرفا برای تذکر نیاز به نشر محتوا از روش مجموع شبکه های بازاریابی که تعیین کرده اید، میباشد. در واقع اعتقاد نتیجه ها مینماید که ساختوساز محتوا مطلوب با پلتفرم متبوع میباشد میباشد. مثلا، بعدها تصاویر مصرف شده در رخ بوک با اینستاگرام مختلف خواهد بود و همین دستور در ارتباط ویدیوهای یوتیوب و ویدیوهای اینستاگرام نیز راست گو میباشد.