یکشنبه ۲۲ خرداد ۰۱ ۱۰:۱۱ ۲۱ بازديد
توضیحاتی در زمینه ی تلاش محتوا
سعی محتوا موضوعی میباشد که شاید اکثری از سئو در مشهد اشخاص فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ با آن شناخت بدون نقص نداشته باشند. سعی محتوا از ترجمه عبارت Key Performance Indicator که به آن شاخص سعی نیز گفته میگردد. در بعضی موردها مخفف این عبارت KPI نیز آیتم به کارگیری قرار میگیرد.
شاخص تلاش می تواند به مدیران وب سایت امداد بسیار متعددی چهت نیل به هدف ها خویش بنماید. بنابراین نیاز میباشد کلیه کسانی که قصد عمل در حوزه دیجیتال مارکتینگ را دارا هستند، کیفیت کارایی محتوا را به خیر بشناسند. هر سیرتکامل آسان انگاری در خصوص آشنایی شاخص کارایی و عدم رسیدگی آن، قادر است ایرادات متعددی را برای دستیابی و شغل های گوناگون به وجود آورد.
درصورتی که یک گروه بر روی شاخص کوشش یا این که KPI محتوا تمرکز نداشته باشد، ممکن میباشد همت های یکسری ساله خویش را از در بین برده و ضررهای متعددی را متحمل شوند. شاخص کوشش می تواند گزارش های پیوسته و مداوم را مدیریت محتوای یک گروه برساند و این گزارش ها در غایت امداد می نمایند تا بتوان استراتژی مطلوب برای ساخت و ساز محتوا را تعیین کرد.