دوشنبه ۰۳ مرداد ۰۱ ۱۰:۱۱ ۱۴ بازديد
درصورتی که به صفحه های کالا، صفحه های فرود، نام نویسی سئو در مشهد در کتابها - هر چیزی که مستقیماً باعث به هدایت، فروش یا این که مشترکان میشود - لینک و پیوند میدهید - آن را برچسب گذاری فرمائید. از این شیوه میتوانید بگویید که از حیث هدف ها کلی بیزنس و محتوای اساسی، چه محتوایی گران بها ترین میباشد.
خواسته اینجانب از برچسب گذاری چیست؟ هنگام به کارگیری از این استراتژی، کدی را به URL که در آن قرار داده اید اضافه میکنید. آن گاه میتوانید آن کد را در ابزار تجزیه و بررسی خویش رسیدگی فرمایید تا مشاهده کنید آیا کلیک شمارا به هم پا داراست یا این که نه، یااینکه سبب به کلیک آن میگردد.
برای مثال، ممکن میباشد مشاهده کنید لینک و پیوند با برچسب ؟ a3025" 30 کلیک را به ورقه مقصد شما هدایت مینماید و از این کلیک ها 5 امتیاز اخذ میکنید. این احتمالاً یک محتوا باارزش میباشد، براین اساس در حال حاضر از خویش میپرسید: چه طور می توانیم این را تکرار کنیم؟ چه گونه قادر خواهیم بود ترافیک بیشتری بهاین قطعه برسانیم؟
درصورتی که از ابزار تجزیه و آنالیز فرد ثالث به کار گیری میکنید، میخواهید از مورد های برچسب گذاری آنان به کارگیری فرمایید. چنانچه از Google Analytics
به کارگیری می کنید، برای ساختوساز برچسبهای خویش از Campaign URL Builder استعمال نمائید