اشتباهات رایج در استفاده از تگ hreflang

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

اشتباهات رایج در استفاده از تگ hreflang

۱۳ بازديد
۰ ۰
بعداز یادگرفتن طرز استعمال از تگ Hreflang موردنیاز میباشد سئو در مشهد اعتنا داشته باشید رعایت ‌نکردن بعضا مفاد قادر است منجر بروز نادرست در به کارگیری از تگ Hreflang گردد. در‌این قسمت از نوشته ی علمی «تگ Hreflang چیست» به تحقیق ایرادات رایج در به کارگیری از آن می پردازیم.
عدم استعمال از لهجه یک برگه در تگ Hreflang خودش
به عبارتی‌طور که تا قبل از این اشاره کردیم هر ترجمه از یک متن بایستی کلیه گویش‌های آن متن را در تگ Hreflang خویش لیست نماید، مثلا لهجه به عبارتی کاغذ را هم بایستی در لیست بیان کرده‌باشد.
به کارگیری از تگ Hreflang نامعتبر
گوگل معمولا صفحاتی را که تگ‌های Hreflang نامعتبر دارا هستند، به هیچ عنوان در لحاظ نمی‌گیرد. حتی ممکن میباشد صفحه ها ترجمه آن را هم درنظر نگیرد. این قادر است به‌ شدت به سئوی وب سایت‌تان ضربه بزند. به‌ همین برهان نسبت به به کار گیری از کدهای درست و دارای اعتبار مطمئن گردید.
استعمال از چندین لهجه در تگ Hreflang یک کاغذ
دقت داشته باشید که در به کار گیری از تگ Hreflang برای هر url بایستی یک لهجه خاص درنظر گرفته گردیده باشد و ترجمه‌های دیگر آن متن می بایست در urlهای دیگری قرار گیرند. هنگام قرار دادن تگ Hreflang در هر کاغذ، می بایست url تمامی ترجمه‌های آن را بیان فرمائید تا گوگل بفهمد این صفحه های توسط تگ Hreflang به یکدیگر مرتبط می‌باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.