چهارشنبه ۱۲ مرداد ۰۱ ۱۰:۱۴ ۱۴ بازديد
بهینه سازی داخلی به آن تیم از تکنیکهایی گفته میشود سئو در مشهد که بایستی در درون وبسایت اعمال شوند. برخی از مهمترین این تکنیکها عبارتاند از:
- ساخت و ساز محتوا
- پیوند سازی داخلی
- به کار گیری از متاها
- سئوی تصاویر
- seo سرعت وب سایت
- سازش تارنما با اشکال دستگاهها از قبیل تلفن همراه و تبلت
- و بخش اعظمی موردها دیگر
کلمه و واژه کلیدی یا این که کلیدواژه (keyword)
زمانی شما وب سایت خویش را بهینه سازی می کنید، بایستی یک یا این که یک سری کلیدواژه را تعیین فرمایید و سایتتان را برای آن کلیدواژهها بهینه سازی نمائید. بنابراین زمانی مشتریان شما آن کلیدواژهها را کاوش نمایند، وب سایت شما در موضع اولیه ورقه نتیجه ها گوگل ظواهر میگردد و مشتریانتان بر روی آن کلیک خواهند کرد. بدین ترتیب کلیدواژه بایستی لغات یا این که عباراتی باشند که به احتمال زیاد مشتریان شما برای خرید از شما آنانرا گوگل مینمایند.
محتوا
یکیاز تکنیکهایی که برای seo اعمال میشود ساخت و ساز محتواست. کلیدواژهها می بایست در همین محتوا به شغل بروند. محتوایی که ساخت و ساز میگردد می تواند در وب سایت یا این که صفحه ها اجتماعی مانند اینستاگرام قرار بگیرد. هماینگونه این محتوا می تواند به طور متن نوشتاری، تصویری، صوت، کلیپ و حتی تلفیقی از تعدادی نوع با هم باشد؛ از جملهً محتوای همین برگه مشمول تلفیق متن و تصویر میباشد.
Content is King
"محتوا فرمانروا میباشد" یک نقل قسم میباشد که اکثر زمان ها در دنیای بازاریابی آنلاین، بازاریابی موتور کاوش و بازاریابی محتوا نقل میگردد. در پشت این عبارت معنایی وجود داراست که محتوا، به ویژه متن، برای توفیق یک اینترنتوب سایت اصلی میباشد.
محتوای یونیک
محتوایی که از وبسایتهای دیگر نسخه برداریبرداری نشده باشد؛ بلکه مولف آن با عده بندی مطالب از منابع متفاوت، با استیناف و اضافه کردن علم خویش به آن یک مقاله تماماً اختصاصی و نو رفتار کردهباشد.
محتوای مدام سبز
محتوای مدام سبز محتوایی میباشد که منسوخ و دیرین نمیشود. این مقاله تاریخ انقضا ندارد و مدام پاسخگوی نیاز خوانندهگان میباشد. اسم این محتوا از گیاه مدام سبز گرفته گردیدهاست، گیاهی که برگهای سبز خویش را در کل ارتفاع سال نگهداری مینماید.