1. آيا تيتر ورقه با واژه و كلمه كليدي گزينه كاوش انطباق دارااست؟
هر كاربري زماني وارد شيت اي نو ميشود، اولي جاي هايي را كه سئو در مشهد تحليل مي نمايد، تيتر برگه، ساختار محتوا، لغت ها بولد گرديده، عنا وين داخلي و گرافيك ها است. همه اين بررسيها در برهه زماني مجال 2 ثانيه حادثه مي افتد. پس خيلي اصلي ميباشد كه در صفحه ارايي فرود، اعتنا فرمائيد كه لغات كليدي يا اين كه در مجموع مقصود مهم خويش را از ديزاين متبوع دراين جا هاي اساسي علامت دهيد.
2. آيا محتواي وبسايت با عبارت آيتم كاوش مخاطب انطباق دارااست يا اين كه نه؟
يوزرها در دنياي وب خيلي وقت براي قرائت مطالب نمي گذارند و ترجيح ميدهند اوليه از همگي تيترهاي داخلي را بخوانند و در شرايطيكه تيترها مطابق با مراد آنها بود، آن گاه مطالب داخلي آنها به طور سريع و مجله وار مطالعه نمايند.
داشتن ساختار منظم براي محتوا و تايپ كردن مطالبي كه با لغت ها كليدي و عنا وين مقاله مطابقت و همخواني داشته باشد، نكته ديگري ميباشد كه مي بايست در صفحه آرايي فرود توجه نماييد. به عنوان مثال در صورتيكه تيتر برگه شما 10 تكنيك برتر بهينه سازي ميباشد، به طبع بهاين ده تكنيك بپردازيد. موردنياز وجود ندارد كه آنها كاملا توضيح دهيد كه ما يحتاج باشيد كه مقاله خويش را زمانبر فرماييد، بلكه صرفا مختصري از آن را مطرح كنيد، كافي ميباشد.
3. آيا يوزرها با قرائت سريع مطالب ميتوانند جواب خويش به سوال هاي چه چيزي، چه كسي، كجا و چرايي را پيدا نمايند؟
همانگونه كه در صدر ذكر شد، يوزرها حقيقتا صبر قرائت آحاد مقاله را ندارند و با به كار گيري از عنوان ها و ديگر جاي اصلي در شيت فرود، تصميم ميگيرند كه محتواي ورقه را مطالعه نمايند يا اين كه نه. مهمترين مساله اي كه بايستي در ديزاين فرود در لحاظ بگيريد، به كارگيري از لغات قابل شعور و بي آلايش ميباشد. هر كاربري زماني وارد كاغذ شما ميشود، مي بايست در نگاه اوليه سريعا متوجه گردد كهاين سايت چه چيزي براي عرضه داراست، آيا محصولي به فروش ميرساند يا اين كه محتواي آموزشي ساخت و ساز مي نمايد. همينطور مي بايست سريعا متوجه گردد كه چه كسي آن را اداره مي نمايد و به صورت كلي بتواند جواب سوال ها اول خويش را در محاسبه ابتدايي را پيدا نمايد.
4. آيا كار و وظيفه بعدي كه بايستي اعمال بدهند، به طور كامل تعريفوتمجيد گرديده و معين ميباشد؟
وظيفه بعدي كه مخاطب مي بايست بعداز ديدن اين برگه يا اين كه تلاوت مقاله اجرا بدهد را دقيقا معين فرماييد. در شرايطيكه محصولي به فروش مي گذاريد، دكمه " اضافه به سبد خريد" را مسلما به طور بي آلايش و روشن قرار دهيد يا اين كه درحالتي كه مطلبي را در پوسته نوشته ي علمي قرار داده ايد، مي توانيد عضويت در خبر نامه را معرفي فرماييد. به هر حالا خوب ميباشد كه گزينش فرمائيد مخاطب بعداز ارزيابي اين شيت فرود، چه وظيفه ديگري بايستي اعمال دهد. همينطور ميتوانيد از رابطه لينكي در بين صفحه هاي استعمال فرمائيد.
شنبه ۲۴ مهر ۰۰ ۰۹:۳۱ ۳۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است