از كلمه كليدي انتخاب شده در عنوان صفحه استفاده كنيد

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

از كلمه كليدي انتخاب شده در عنوان صفحه استفاده كنيد

۳۶ بازديد

واژه كليدي شما بايستي در تيتر برگه مصرف شود. البته سئو در مشهد يك نكته ديدني دراين باره وجود دارااست. در شرايطي‌كه كلمه و واژه كليدي انتخابي شما بيشتر از يك واژه و كلمه (بيشتر از يك قسمت) باشد، لزومي به تايپ كردن بخشها كنار همديگر وجود ندارد. اين يعني ترتيب حضور پشت هم اين لغت ها الزامي وجود ندارد. اگرچه توصيه ميكنيم جهت بغرنج نشدن تيتر و معمولي خيس بودن آن، اينگونه كاري نكنيد؛ البته چنانچه بدون چاره به‌اين فعاليت شديد نگران نباشيد.

نكته قابل توجه بعدي در اين باره به كار گيري براي مثال بندي و لغت ها كوتاه و در عين درحال حاضر جالب و خواندني ميباشد. تلاش نمائيد از مبالغه كردن خودداري كنيد ولي تحريك كردن احساس فضولي يوزرها هيچ اشكالي ندارد. به عنوان مثال وبسايت داراي شهرت PTMoney.com براي يك كدام از نوشته‌ي‌علمي هايي كه در زمينه‌ي فراگيري درآمدزايي ميباشد، از عنا وين تكراري و كليشه اي مثل "يادگرفتن درآمدزايي بيشتر براي شما" اجتناب نموده است و با جزئي خيس كردن قصه اين تيتر را به "50 طرز براي درآمدزايي بالا" تغيير‌و تحول داده ميباشد. همين تغيير تحول كوچك ده ها و صد ها مخاطب را مشتاق به كليك كردن و قرائت محتواي آن مي نمايد.

سئو Keywords
5. واژه كليدي خويش را در قسمت هدر (Header) وبسايت قرار دهيد

شما ميتوانيد صفحه ها تارنما خويش را با يك هدر گرانقدر و اساسي در ابتدا و يك سري ساب هدر پيرو مرتب سازي فرماييد. با اين عمل دسترسي يوزرها و همينطور موتورهاي كاوش به صفحه ها گروه بندي گرديده و سازمان يافته شما بسيار شل خيس گردد. اين آيتم به گوگل ياري مي نمايد تا تيتر ظريف مطالب و عنوان ها صفحه ها شمارا به اكران بگذارد. بدين ترتيب فراموش نكنيد كه دست‌كم يك توشه از كلمه و واژه كليدي خويش در هدر و ساب هدر به كارگيري فرمائيد.

6. از واژه و كلمه كليدي در اسم تصاوير و تگ Alt (اسم جايگزين) به كار گيري نمائيد

براي اينكه گوگل و ديگر موتورهاي كاوش بيشتر از قبلي به محتواي صفحه ها شما دسترسي داشته باشند، سفارش مي‌كنيم در مطالب خويش از تصاوير به كار گيري فرماييد. البته مي بايست تصاوير خويش را نيز حمل كننده لغات كليدي نمائيد. براي اين آيتم بايستي دو شغل ايفا دهيد. يك كدام از اينكه واژه و كلمه كليدي را در اسم اساسي پوشه عكس قرار دهيد و دوم اينكه واژه كليدي را در تگ Alt عكس جايگزاري فرماييد. تگ Alt منحصراً اختصاصي موتورهاي كاوش ميباشد. تگ Alt مانند يك مهر بر روي تصاوير تصويب ميگردد ولي چشم نمي‌شود و در‌حالتي كه كه تصاوير نتوانند بار گذاري شوند، متن تگ Alt نمايان مي‌گردد.

به اين ترتيب از اسم گذاري هاي بي ربط و غامض خودداري و به مكان آن، در اسم گذاري ها از كلمه و واژه كليدي استعمال فرماييد. با اين عمل ميتوانيد تصاوير خويش را در تب تصاوير (Images) در موتورهاي كاوش نيز تصويب نمائيد.


سئو

7. واژه كليدي انتخابي خويش را در نشاني صفحه ها (URL) به عمل ببريد

يكي از ديگر از رويه هايي كه گوگل متوجه زمينه مقاله شما مي گردد، نشاني URL ميباشد. قطعاً واژه و كلمه كليدي خويش را در نشاني كاغذ اينترنت متبوع خويش به شغل ببريد. اينگونه كاري خير فقط تيم بندي مطالب شما‌را بسيار شيك خيس و سازمان يافته خيس مي نمايد، بلكه شناسايي آنها را نيز بسيار ريلكس مي نمايد. در موقعيت معمولي درصورتي كه URL صفحه ها را خودتان گزينش نكنيد ممكن ميباشد از اسامي پيش فرض و يا اين كه آحاد حروف جان دار در تيتر مهم مقاله استعمال شوند. به اين ترتيب در تايپ كردن URL خويش به دو نكته اعتنا نمائيد. نكته نخستين اينكه كلمه و واژه كليدي در آن قرار گرفته گرديده باشد و نكته دوم اينكه تا حد قابليت اين نشاني كوتاه باشد. كوتاهي نشاني منجر خوانايي بيشتر آن مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.