8. استراكچر ديتاها
به سئو در مشهد صورت معمولي، گوگل به امداد يك سري الگوريتم و فاكتورهاي از پيش گزينشگرديده تشخيص مي دهد كه محتواي اينترنتتارنما شما چقدر كيفيت بالا ميباشد. براي مثالً با نظارت چگالي واژه و كلمه كليدي، وجود عبارات داراي ارتباط، تصاوير و... در متن محتوا مي فهمد كه ورقه شما چقدر براي بودن در حاصل نخستين لياقت دارااست؛ البته به صورت كلي بضاعت و توان تشخيص محتواي خويش برگه را ندارد.
به دنبال تعدادي كدهاي نرم افزارنويسي كه به آن ها استراكچر ديتا ميگويند؛ مي توانند در آشنايي خويش محتواي برگه هم به گوگل ياري نمايند. در صورتيكه شما از كدهاي استراكچر ديتا در اپليكيشننويسي اينترنتسايتتان ياري بگيريد، گوگل محتوايتان را بهتر فهم و شعور كرده و در عوض زحمتي كه ميكشيد؛ علاوه بر بر ارتقا اعتبارتان، طرز اكران سايتتان در حاصل را هم تغيير تحول ميدهد. به عنوان مثال به تصوير ذيل نگاه فرمائيد: