آپدیت گورخر گوگل! چطور با zebra رفیق باشیم؟

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

آپدیت گورخر گوگل! چطور با zebra رفیق باشیم؟

۳۳ بازديد
۰ ۰

الگوریتم گورخر خیر! گورخر یک آپ دیت برای هسته الگوریتم گوگل میباشد. این بروزرسانی یکی‌از سئو در مشهد راهکارهای گوگل برای جنگ با دکان‌های اینترنتی بی‌کیفیت میباشد.درباره‌ی عامل اسم گذاری این آپ دیت هنوز کلام‌های متعددی میباشد البته یک نظریه سفت وجود دارااست؛ اینکه "شیوه‌خط مش" بودن این حیوان منجر استتار خوب وی در طبیعت می گردد. این مسئله کنایه‌ای میباشد به وبسایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیتی که کارایی می‌نمایند با رسیدگی به ظاهرشان، به استفاده کننده القاء نمایند که ما یک مغازه معتبریم.

به دنبال این نوشته‌ی‌علمی کوتاه، در زمینه‌ی آپ دیت گورخر توضیح میدهیم و آن‌گاه به شما می گوییم که چطور با آن رفیق باشیم و از خشم وی غربت کنیم.

گوگل zebra چه می باشد؟ به دنیاآمدن گورخر گوگل
همانگونه که گفتیم، گوگل زبرا، برای حذف دکان‌های بی‌کیفیت و قلابی، از حاصل گوگل به وجود آمده. در سال 2013 بود که مت کاتس، رئیس دیرین نصیب اسپم گوگل، بیان کرد یک دکان عینک فروشی اینترنتیِ مفتضح و بی‌کیفیت، به حاصل اولیه گوگل رسیده! بعداز دو روز هم دکان مذکور از حاصل حذف شد.

همین مسئله و اظهار نظرهای بعدی این شخص سبب شد تا علمای seo، نظرهایی در امر کار zebra بدهند و بگویند که‌این یک به روز برای رویا رویی با دکان‌های اینترنتی ضعیف میباشد.



تا اینجا با ماهیت این الگوریتم آشنا شدیم. البته مورد اساسی خیس این میباشد بدانیم که چطور می بایست وبسایت فروشگاهی‌مان را برای این الگوریتم بهینه سازی کنیم.

صلح و آشتی با گورخر گوگل
راستش را بخواهید هنوز هیچ مثال‌ای پیدا نکرده‌ایم که گورخر در اینترنت فارسی، فلان مغازه را به جهت کیفیت نامناسب یا این که ظواهر زشت جریمه کرد‌ه باشد. ولی خب این ادله نیکی وجود ندارد که نسبت به خشم آن بی‌دقت باشیم.
یادتان باشد که جمعیت اینترنت فارسی در غایت چیزی حدود 40 تا 50 میلیون نفر میباشد در حالی که اینترنت انگلیسی و عربی تعدادی میلیارد استفاده کننده دارا هستند. همین مورد سبب می‌گردد که مدام الگوریتم ها و آپ تو دیت‌های گوگل اولیه به سراغ یوزرها این دو گویش بروند و با تأخیر وقتی متعددی در اینترنت فارسی ظواهر شوند، پس خوب میباشد یه خرده آینده‌نگر بوده و از همین الان هوای گورخر گوگل را داشته باشید.

در هر حالا؛ هرچیزی فروشگاه آنلاین مارا تحت عنوان یک مغازه دارای اعتبار معرفی نماید، میتواند برای الگوریتم گورخر خرسند کننده باشد. اما برخی مواقع، هوش تصنعی این الگوریتم ظریف‌خیس به محاسبه جزئیات سایتمان درگیر میگردد. در پی نکات مهمی که بایستی برای بهبود بهینه سازی وبسایت و غربت از خشم گور قاطر به آن اعتنا کنیم را توضیح می دهیم.

عکس گرفتن از صفحه در گوگل کروم

در این مقاله نحوه گرفتن عکس از کل صفحه وب در گوگل کروم را بررسی خواهیم کرد. عکس گرفتن از کل صفحه می تواند در موارد مختلفی بسیار مفید باشد. اگر بخواهید صفحات وب را به صورت کامل ضبط کنید، معمولا به آنچه در صفحه قابل مشاهده است محدود خواهید شد. اما یکی از افزونه های گوگل کروم به شما اجازه می دهد به راحتی از کل یک صفحه وب عکس بگیرید. برای انجام این کار کافی است با ما همراه باشید و مراحل زیر را دنبال کنید:

روش اول: باکمک افزونه Screen capture

مرحله 1: به فروشگاه Chrome Web بروید و screen capture را در قسمتsearch جستجو کنید.

مرحله 2: افزونه Screen Capture (by Google) را انتخاب کرده و آن را نصب کنید.

C:UsersMSADesktopunnamed (1).jpg

مرحله 3: پس از نصب، روی دکمه Screen Capture در نوار ابزار Chrome کلیک کنید و گزینه Capture Whole Page را انتخاب کنید یا از میانبر صفحه کلید Ctrl + Alt + H استفاده کنید.

منبع : جالب آموز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.