پنجشنبه ۰۷ بهمن ۰۰ ۱۰:۲۵ ۲۶ بازديد
هرچند لغات کلیدی وقت گیر وسعت جستجوی مقداری دارا هستند، البته در قبال احتمال کلیک سئو در مشهد یوزرها روی نتیجه ها کاوش خیلی بیشتر میباشد. علاوه بر این مزیتهای دیگری هم این لغت ها دارا هستند که استعمال از آنان را در استراتژی محتوایی seo ضروری نموده است. درین قسمت مزیت این عبارات در seo وب سایت را تحلیل میکنیم:
عبارات کلیدی وقتگیر رقابت کمتری داراهستند
لغت ها کلیدی زمان بر به عبارتیطور که کمتر کاوش می شوند، کمتر هم بر رمز آنان رقابت وجود داراست؛ این فرصتی میباشد برای تارنماهایی که نو شغلهای سئوی خویش را استارت کردهاند. فکر کنید میخواهید در حوزه رمزارزها پست وب لاگ بنویسید. در صورتیکه بخواهید پست خویش را برای مرتبه دریافت کردن در کلمه و واژه کلیدی «بیت کوین» باصرفهسازی نمائید، شانس چندانی برای مرتبه به دست آوردن نخواهید داشت، دست کم بهاین زودیها این شانس را نخواهید داشت. به دلیل آنکه تارنماهای متعددی بر رمز جایگاه دریافت کردن دراین واژه کلیدی در درحال حاضر رقابت میباشند، وب سایتهایی که دورانها میباشد در حالا فعالیت روی سئوی خویش میباشند و سرمایهگذاری متعددی روی کلمه و واژه بیت کوین اعمال دادهاند.
البته در حالتیکه به سراغ کلمه ها کلیدی زمان بر حول قضیه بیت کوین و رمزارزها بروید، شانس درجه به چنگ آوردنتان زیاد می شود. به عنوان مثال عبارتهایی مثل «چهگونه در باینانس بیت کوین بخریم» رقابت کمتری دارا هستند و وبسایتهای مبتدی و تازه کار شلخیس می توانند روی آنها سکوهای بالا را بست آورند.
ایجاد محتوای کلمه ها کلیدی وقتگیر معمولیخیس میباشد
همین الان به شیت جستجوی گوگل بروید و دو عبارت «بیت کوین چه می باشد» و «چهگونه در باینانس بیت کوین بخریم» را کاوش نمائید. خواهید مشاهده کرد صفحاتی که برای عبارت «بیت کوین چه چیزی است» درجه گرفتهاند، محتوای خیلی بیشتری نسبت به عبارتهای دیگر داراهستند. در اصل موضوعات کلی نیاز به محتواهای وقت گیرخیس و جامعتری دارا هستند چراکه موضوعات متعددی حول آن ها وجود دارااست که یوزرها میخواهند بدانند. درحالتی که که بهاین موضوعات فرعی بیتوجهی فرمایید، احتمالا سکو نیکی هم به دست نیاورید.
ولی دربارهی لغت ها کلیدی زمان بر شما با یک قضیه مشخص و معلوم مواجه میباشید که جواب ظریف و روشنی دارااست، ساخت محتوا برای اینگونه موضوعاتی حد و حدود مشخصی داراست و نیاز به پوشش موضوعات فرعی ندارد. علاوه بر این لغت ها کلیدی زمان بر مختلفی وجود دارا هستند که محتوای آنان بسیار مشابه به هم میباشد. از جملهً میقدرت اعلامکرد 80 درصد محتوای نوشتهی علمی «به چه شکل در باینانس بیت کوین بخریم» با محتوای نوشتهی علمی «چهگونه در کوکوین بیت کوین بخریم» یکسان خواهد بود. بدین ترتیب می توانید در بازه زمانی مجال پاره ای تعداد متعددی محتوا ایجاد نمایید که می توانند عبارات کلیدی زمان بر مختلفی را غرض بگیرند.
کلمه ها کلیدی زمان بر متعددی وجود دارااست
ترازو جستجوی ماهانه لغات کلیدی زمان بر خیلی زیاد وجود ندارد، بدین ترتیب شاید هر واژه کلیدی وقت گیر نتواند ترافیک قابل توجهی برای وبسایت شما ساخت و ساز نمایند؛ ولی در قبال برای هر حوزه کاری، تعداد متعددی از این عبارتها وجود دارااست که می توانید روی آن ها سرمایهگذاری نمائید. با زیاد شدن این کلمه ها مقصود و جایگاه به دست آوردن در آنان، کلاً می توانید یوزرها متعددی را به وبسایت خویش جذب فرمایید.