شنبه ۰۹ بهمن ۰۰ ۰۹:۵۰ ۲۶ بازديد
تا اینجا درباره ی تعریفوتمجید بهینه سازی، طرز کارکرد آن در درون تارنما و بیرون از سئو در مشهد وب سایت کلام کردیم. در اینجا میخواهم یه خرده بیشتر این دعوا را گشوده کنم تا مختصری در رابطه اشکال seo هم بدانید. تارنما ها برای بهینه سازی خویش دو نوع خط مش دارا هستند : بهینه سازی کلاه سیاه و بهینه سازی کلاه سپید.
بعضا از تارنما ها تنها به کسب مرتبه در حاصل و فریب دادن موتورهای کاوش عشق مندند تا بتوانند باگاز محتوای خویش را در نتیجه ها بهبود داده و در کوتاه بازه زمانی پاره ای درآمد کسب نمایند.
seo کلاه سیاه (Black Hat سئو) مشتمل بر نحوه هایی میباشد که تنها به سئو محتوا برای موتورهای کاوش میپردازد.
در این صورت وب سایت ها کاربرانی را که محتوای وبسایت آن ها را میخوانند در لحاظ نمی گیرند. این وبسایت ها برای بهبود جایگاه بندی تارنما خویش و وصال به فایده سریع، قانون ها و اصول موتورهای کاوش را عمدا زیرپا میگذارند.
سود چه میگردد؟ فیض سایتی دربرگیرنده صفحاتی میباشد که قرائت مطالب و محتوای آن برای عموم طاقت فرسا میباشد و تماماً به اسپم مشابه میباشند.
اگرچه ممکن میباشد جایگاه به دست آوردن این سایتها نسبت به وب سایت هایی که به صدق seo و seo گردیده اند سریعتر باشد، ولی موتورهای کاوش مثل گوگل خیلی زود فریب آنهارا متوجه گردیده و وبسایت شان را جریمه (یا این که پنالتی) می نمایند.
کلاً، رویه بهینه سازی کلاه سیاه شانس ساخت یک تارنما پرمحتوا و استوار را در هر کسب و کاری از میان میبرد. اینترنت سایتی که استوار باشد و بتواند برای سال های آینده بازدهی به مراتب بیشتری داشته باشد.
البته از آن سمت، seo کلاه سپید (White Hat سئو) روشی موءثر در سئو تارنما برای موتورهای کاوش و تولید یک بیزنس استوار و همیشگی آنلاین میباشد. این طرز مشمول تمرکز بر روی یوزرها میباشد که بر روی وبسایت شما کلیک کرده و محتوای شمارا میخوانند.
غرض از این نوع seo، ساختوساز شایسته ترین محتوای ممکن در وبسایت میباشد طوریکه تلاوت آن سهل وآسان باشد و مفاهیمی را مطرح نماید که به درد استفاده کننده بخورد، این یعنی یک محتوای با ارزش. صد ولی که مقررات و اصول seo هم پیاده سازی گردیده باشد.