چگونه نرخ پرش bounce rate سایت خود را کاهش دهید

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

چگونه نرخ پرش bounce rate سایت خود را کاهش دهید

۲۴ بازديد
۰ ۰

نرخ پریدن یا این که bounce rate یک کدام از معیارهای اندازه گیری پروسه پباده سازی سئو در مشهد و اجرای تارنما و بازاریابی محتوا وبسایت میباشد. نرخ پریدن یا این که Bounce rate تعداد کاربرانی میباشد که با وبسایت رابطه برقرار نکرده و فارغ از تعامل با تارنما از آن بیرون گردیده‌اند. نرخ پریدن Bounce rate مانند هر دلیل دیگری در بهینه سازی وب سایت صرفا در کنار دست اندرکاران دیگر seo بر مرتبه وب سایت تاثیر میگذارد و کاهش نرخ پریدن یوزرها از تارنما به تنهایی به صورت اعجاز آسایی به افزایش جایگاه وب سایت شما باعث نخواهد شد. البته بایستی دقت داشته باشید که نرخ پریدن وبسایت به صورت بدون واسطه با استفاده کننده آخرین رمز و فعالیت داراست و این بدان مفهوم میباشد که‌این دلیل هم از دید گوگل و هم از دید بازاریابی بر روی نتیجه ها دلخواه شما از تارنما تاثیر می گذارد. سئوکاران حرفه ای همه معتقدند که ارتقا نرخ پریدن یک وبسایت، از عواملی میباشد که می بایست با گاز برطرف خواهد شد و عدم تصحیح آن جراحت‌های دور از شوخی به تارنما خواهد زد.

نرخ پریدن Bounce rate بر روی نرخ رجوع و برگشت سرمایه ROI تاثیر بدون واسطه می گذارد.

توضیح گوگل در باره کلمه و واژه های Bounce و Bounce rate
Bounce: عبارت میباشد از تعامل یوزرها با یک ورقه از وب سایت
Bounce rate: عبارت میباشد از تعامل یوزرها با یک ورقه از وب سایت نسبت به آحاد تعاملات یوزرها با وب سایت. یعنی در صورتی‌که 100 استفاده کننده به وبسایت مراجعه کرده و 5 تا از آن ها سوای تعامل با وبسایت از آن بیرون شوند شما 5 درصد نرخ پریدن در وب سایت خویش دارید.
توضیح گوگل به طور کاملً پر‌نور و آشکار میباشد. گهگاه نرخ پریدن bounce rate بالا در یک برگه می تواند معنای بدی نداشته‌باشد. درصورتی که استفاده کننده به دنبال جواب یک پرسش باشد و نصیب ابتدایی محتوای شما جواب پرسش او‌را بدهد، استفاده کننده به طور طبیعیً دیگر به تلاوت ادامه متن رغبتی ندارد. از طرف دیگر در صفحه ها وبسایت، شما از Call to Actions ها برای ارتقا تعامل استفاده کننده با وبسایت استعمال می کنید و نرخ پریدن بالا می تواند به معنای عدم استعمال موادتشکیل دهنده ترغیب کننده استفاده کننده به تعامل با وب سایت باشد. مقصود شما از ساخت سایت در غایت تعامل با استفاده کننده و فروش محصول و سرویس ها به استفاده کننده هست و نرخ پریدن بالا در تارنما در معنای کاهش این تعاملات با وب سایت است.

غرض یوزرها از مراجعه به تارنما و تعداد کاربرانی که بدین غرض می‌رسند، تک تک موادسازنده وب سایت را زیر تاثیر قرار میدهد.

یوزرها به دلایلی روی پیوند صفحه های تارنما شما کلیک می‌نمایند. این عوارض ممکن میباشد حقیقتاً بی‌اهمیت باشند. آن ها ممکن میباشد بخواهند ادامه یک تصویر جالب را ببینند یا این که آنکه بخواهند با کلیک کردن یک تجربه خارق العاده از تعقیب کردن پیوند وبسایت شما داشته‌باشند. همواره می بایست به مراد کاربر احترام گذاشت اساسی وجود ندارد این منظور چقدر گران قدر یا این که کوچک میباشد. پیش از اینکه بخواهید به عوارض خروج یوزرها از وبسایت تصور کنید، می بایست به هدف ها یوزرها از مراجعه به وب سایت خویش باخبر گردید. آن‌گاه شما می توانید برای مخاطبان خویش محتوایی پر ارزش ساخت‌و‌ساز فرمائید.

شعور خواست و نیاز افرادی که به وب سایت شما جذب می شوند (خریداران تولیدها) اهمیت بسیار بالایی داراست و این اهمیت تنها در موضوع کاهش نرخ پریدن Bounce rate وجود ندارد. بلکه شما برای کمپین های بازاریابی تولیدات خویش بایستی خواست و نیاز یوزرها و مشتریان تولید ها خویش را فهم نمایید تا بتوانید به غرض پایانی تارنما یعنی فروش مال برسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.