مسائل مهم در سئو

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

مسائل مهم در سئو

۳۶ بازديد
۰ ۰

الگوریتم رنک برین (RankBrain) گوگل (2016)
گوگل در سال 2016 الگوریتم دیگری را با اسم رنک‌برین معرفی کرد که از حیث تحلیل سئو در مشهد و تعبیر لغات هم‌مفهوم شبیه الگوریتم مرغ مگس‌خوار شغل می‌نماید، ولی بسیار غامض‌خیس و توسعه یافته‌خیس میباشد. تمرکز اساسی الگوریتم رنک‌برین تجربۀ کاربری یا این که UX میباشد و می‌اقتدار داعیه کرد که بازه فرصت حضور یوزرها در صفحه های، ادامه پیدا نکردن کاوش در یک زمینه خاص، نرخ کلیک (CTR) در نتیجه ها کاوش و ... از معیارهای اساسی برای الگوریتم رنک‌برین می‌باشند.

الگوریتم شخص (Fred) گوگل (2017)
فِرِد اسم الگوریتم دیگر گوگل میباشد که وظیفۀ آن تمرکز روی وسعت تبلیغات جانور در وب سایت و لینک و پیوند‌های فرنگی میباشد. این الگوریتم محتوای صفحه ها را ارزیابی می‌نماید و تعداد لینک و پیوند‌های فرنگی مو جود در هر قسمت را اندازه می گیرد؛ در صورتی‌که برگه متبوع دارنده محتوای بی‌کیفیت باشد و در آن از تعداد متعددی لینک و پیوند فرنگی مصرف شده باشد، در قبال جریمۀ الگوریتم شخص قرار میگیرد.

وب سایت‌های تبلیغاتی که نگران این الگوریتم می‌باشند بایستی اعتنا نمایند که در صورتی‌که محتوای صفحاتشان از استاندارد یا این که کیفیت مورد نیاز برخوردار باشد، با وجود لینک و پیوند دادن به وب سایت‌های فرنگی جریمه نخواهند شد؛ پس حق تقدم کیفیت خوب محتواست.

الگوریتم پارافریسینگ (Paraphrasing) گوگل (2018)
بازه زمانی متعددی از معرفی این الگوریتم نمی‌گذرد البته همین الان هم می‌قدرت حاصل شگفت‌انگیز آن را هنگام کاوش در گوگل روئت کرد. شغل الگوریتم Paraphrasing این میباشد که محتوای تارنما را خلاصه می‌نماید و برای کاربرانی که از گوگل پرسش پرسیده‌اند اکران می دهد. تصویر ذیل مثال‌ای از کارایی الگوریتم Paraphrasing میباشد. اینجانب هنوز تارنما‌های فارسی را که این چنین بوسیله الگوریتم Paraphrasing شناسایی شوند ندیده‌ام، ولی راجع‌به وبسایت‌های انگلیسی، محتواهایی که بیشتر موقعیت سوال و جواب دارا هستند آیتم اعتنا الگوریتم پارافریسینگ قرار می گیرند.



سخن انتها: یک سئوکار حرفه ای مدام می بایست آپدیت باشد
این بود تک تک آن چیزهایی که برای استارت یادگیری بهینه سازی مورد نیاز میباشد بدانید. در شرایطی که جدید‌فعالیت بودید الان دیگر جدید‌عمل نیستید! زیرا اکنون نگاه صحت به سئو پیدا کرده‌اید. پس از این هم توصیه میکنیم به طبعً نوین را در کانال‌های اجتماعی دنبال فرمایید یا این که در خبر نامه عضو گردید زیرا یک سئوکار ماهر مدام بایستی آپدیت باشد و هر وقت اتفاقی در دنیای seo صورت دهد مطلقاً در وب لاگ نوین در رابطه‌اش می‌نویسیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.